Dat zegt Friesland toch ook helemaal niet?Maar het bewijst helemaal niets of het EK wel of niet wat voorstelt in het buitenland.
Dat zegt Friesland toch ook helemaal niet?Maar het bewijst helemaal niets of het EK wel of niet wat voorstelt in het buitenland.
Maar het bewijst helemaal niets of het EK wel of niet wat voorstelt in het buitenland.
Ik moet zeggen dat er meer publiek zit dan ik had verwacht.
Toch wel knap, bij geen enkele afstand hebben we tot nu toe de eerste ritten gezien...
Ongelooflijk, wat een dramatijd.Gelukkig was er een Zwitser bij de heren die in rit 4 van de 1000 meter 1.14.97 reed.:cab:
Eind januari is nog de NK Sprint en Allround, dat gaat echt zwaar gedevalueerd worden, kan me niet voorstellen dat een Olympiaganger mee gaat doen aan zo'n toernooi.
(zeker niet omdat volgens mij de plaatsing voor de WK Sprint en Allround al geregeld is via het OKT)
Eigenlijk belachelijk dat je als Nederlands kampioen niet zeker bent van deelname aan het WK, te meer omdat het NK dicht tegen het WK aan zit dan het OKT.
Laat die Belg Mcmillen voortaan lekker thuisblijven als ie geen niveau heeft. Met moeite onder de 7 minuten.
Laat die Belg Mcmillen voortaan lekker thuisblijven als ie geen niveau heeft. Met moeite onder de 7 minuten.
Die jongen heeft een PR van 6:45, daar kon je niet veel meer van verwachten.
Dan moet ie niet meedoen.Die jongen heeft een PR van 6:45, daar kon je niet veel meer van verwachten.
Op het 3 kilometerpunt kwam ie binnen de seconde van de winnende tijd bij de vrouwen door. Dat mag gewoon niet.Echt he... 6.45.08 is zijn PR, gereden in Inzell afgelopen oktober. Leo Visser's PR was 6.44.98... Reed dat 30 jaar terug in Calgary
Met die 6.45 staat hij 571e op de eeuwige ranglijst 5 kilometer als je de PR's bekijkt van alle rijders.
Wat voor straf staat daarop?Dan moet ie niet meedoen.
Op het 3 kilometerpunt kwam ie binnen de seconde van de winnende tijd bij de vrouwen door. Dat mag gewoon niet.