JFK
Well-known member
Dat schakelen tijdens een race naar rijders die op een bankje zitten of het stadion binnenlopen, wat ongelofelijk ergerlijk is dat toch.
Dat vind ik leukste van de hele TV-uitzending.
Dat schakelen tijdens een race naar rijders die op een bankje zitten of het stadion binnenlopen, wat ongelofelijk ergerlijk is dat toch.
Dat vind ik leukste van de hele TV-uitzending.
Tijdwaarnemingsproblemen? Ja gisteren even, maar dat kwam omdat een schaatser tegen de sensor reed. Verder weinig gemerkt.Heb al problemen gezien met het ijs, de tijdwaarneming en nu weer de ijsmachines.
Op de eerste dag bij de vrouwen 1000 meter was er onduidelijkheid over de tijden van Anice Das en Letitia de Jong. Ze kwamen goed weg dat Ireen er nog onder dook anders hadden ze een probleem gehad. Hoe kun je Das eerst achter de Jong, daarna gelijk met 0.001 voorsprong in het voordeel van Das te zetten, om te eindigen dat Das toch 0.21 langzamer was.Tijdwaarnemingsproblemen? Ja gisteren even, maar dat kwam omdat een schaatser tegen de sensor reed. Verder weinig gemerkt.
Dinsdag waren er toch flink wat problemen tijdens de 1.000 meter.Tijdwaarnemingsproblemen? Ja gisteren even, maar dat kwam omdat een schaatser tegen de sensor reed. Verder weinig gemerkt.
Logisch, jij hebt je slaapkamer volhangen met posters van Kramer.
Michiel welteverstaan.
Ik had eerder Frank verwacht.Michiel welteverstaan.
Bergsma haalt het dus ook.
Ik had eerder Frank verwacht.
Pos. | Schaatsster | Afstanden | Pos. | Schaatser | Afstanden |
1 | Antoinette de Jong | 3km | 1 | Sven Kramer | 10km, 5km |
2 | Ireen W?st | 3km, 1km | 2 | Bob de Vries | 5km |
3 | 1e 1500m | 3 | 1e 1500m | ||
4 | Jorien ter Mors | 1km | 4 | 1e 1000m | |
5 | 2e 1500m | 5 | Jorrit Bergsma | 10km | |
6 | 3e 1500m | 6 | 2e 1000m | ||
7 | Marrit Leenstra | 1km, 500m | 7 | 2e 1500m | |
8 | Irene Schouten | ms | 8 | Ronald Mulder | 500m |
9 | 1e 5000m | 9 | Kai Verbij | 500m | |