In het begin van zijn carrière wilde hij zich een beetje als een badboy presenteren, maar sinds hij dat heeft losgelaten komt ie echt ontzettend sympathiek over.Nuis er ook bij dus. Mooi, gun ik ook wel!
En dat is exclusief een derde man voor de ploegenachtervolging.Dan staan er dus 10 namen in de matrix...
Dit interview is briljant. Mooie vent idd geworden,In het begin van zijn carrière wilde hij zich een beetje als een badboy presenteren, maar sinds hij dat heeft losgelaten komt ie echt ontzettend sympathiek over.
Bergsma is dan sowieso man 3.En dat is exclusief een derde man voor de ploegenachtervolging.
Roest zal de 1.500m dan gaan rijden lijkt me.Dus in de matrix (op volgorde, dubbelingen eruit)
Krol (1000, 1500)
Roest (5000, 10000) (pursuit)
Nuis (1500)
Verbij (500, 1000)
Bergsma (5000, 10000) (massa) (evt pursuit)
Scheperkamp (500)
Otterspeer (1000)
Snel (1500)
Ntab (500)
Kramer (5000) (pursuit)
Ik vermoed dan dat Ntab en Snel eruit gaan, ten koste van Bosker, die zal de 1500m dan gaan rijden, bij de pursuit en de massastart komen
Dan hebben we
Krol (1000, 1500)
Roest (5000, 10000) (pursuit)
Nuis (1500)
Verbij (500, 1000)
Bergsma (5000, 10000) (massa) (evt pursuit)
Scheperkamp (500)
Otterspeer (1000) (evt inval 500)
Kramer (5000) (pursuit)
Bosker ( inval 1500) (pursuit) (massa)
Uitvallen:
Snel (1500)
Ntab (500)
Maar die staat niet op het lijstje van de bondscoach.Bergsma is dan sowieso man 3.
Ja, dat kan ook idd. Ik weet alleen niet of je als je pursuit rijdt je ook individueel een afstand moet rijden. Dat was wel zo op de vorige 2 Spelen.Roest zal de 1.500m dan gaan rijden lijkt me.
Als je die thuis laat dan kan Nuis gewoon de 1000 rijden, blij dat ik geen beslissingen hoef te nemen.en Otterspeer en Snel op de wip voor eventuele aanwijsplekken
Klopt, hoorde ik ook. Maar er zijn maar 3 namen van dat lijstje die geplaatst zijn, en dan kan je alsnog Bergsma op de pursuit uit laten komen.Maar die staat niet op het lijstje van de bondscoach.
Lijkt me prima voor de massastart.Ja, dat kan ook idd. Ik weet alleen niet of je als je pursuit rijdt je ook individueel een afstand moet rijden. Dat was wel zo op de vorige 2 Spelen.
Die telde toen niet mee als individuele afstand...Lijkt me prima voor de massastart.
Dan zijn we eruit, die selectiecommissie is helemaal niet nodig.Die telde toen niet mee als individuele afstand...
O Wennemars zegt nu dat dit dit jaar wel meetelt als individuele afstand. Mooie ontwikkeling, zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat er nog maar 9 mensen mee mogen.
Dus ja, dat kan ook. En Bosker heeft massastart wel vaker gedaan. Dan Roest wel naar 1500 en Bosker massastart. Denk dat Roest idd ook meer kans maakt op een medaille bij de 1500 dan Bosker.