SC Heerenveen - PSV

JMD

Well-known member
5 punten achter na vanavond, volgende week 7 of 8 punten.

Gaat lekker. Wordt weer zo'n seizoen.
 

Pascallovic

Well-known member
Je kunt hem geven, dus onterecht zou ik hem zeker niet noemen. Al kun je hem voor rust ook aan de Jong geven al vond ik dat er daar minder gebeurde.
 

JMD

Well-known member
Mocht het 1-0 blijven, dan mogen wij als supporters klagen over de scheids, maar de spelers niet, want die doen gewoon veel te weinig.
Precies waar ik bang voor was voor het seizoen: vorig jaar viel het allemaal net de goede kant op, men was 'complacent' zoals de Engelsen het noemen (geen idee wat een goed Nederlands woord is) en dacht het wel te redden. Veel te laag tempo, vooral veel terugspelen, zelden aanvallend (nog weinig echter counters).

Gooi verdomme alles nou eens van je af. Dan maar een keer met 5-0 onderuit, maar dan win je dit soort duels gewoon met 3-5 ofzo.
 

RickPSV

Active member
Mocht het 1-0 blijven, dan mogen wij als supporters klagen over de scheids, maar de spelers niet, want die doen gewoon veel te weinig.
Precies waar ik bang voor was voor het seizoen: vorig jaar viel het allemaal net de goede kant op, men was 'complacent' zoals de Engelsen het noemen (geen idee wat een goed Nederlands woord is) en dacht het wel te redden. Veel te laag tempo, vooral veel terugspelen, zelden aanvallend (nog weinig echter counters).

Gooi verdomme alles nou eens van je af. Dan maar een keer met 5-0 onderuit, maar dan win je dit soort duels gewoon met 3-5 ofzo.

De KNVB moet meer doen bij foute beslissingen van de scheids... of gewoon videoreferee en dan die eerste overtreding op de jong ook nog eens laten zien.
 

JMD

Well-known member
De KNVB moet meer doen bij foute beslissingen van de scheids... of gewoon videoreferee en dan die eerste overtreding ook nog eens laten zien.

Videoreferee zal je nooit krijgen voor dit soort zaken. Dat blijft een gevoelkwestie, de ene geeft het wel de andere niet.

Feit is dat het tempo en inzet veel te mager is, de bal gaat zelden vooruit. Het is schijtbakkerig de bal steeds maar weer terugspelen.

Met Feyenoord thuis, Cambuur, Heracles en Ajax uit voor de boeg zou je half oktober zo maar 10 punten achter kunnen staan. Want Ajax wint wel steeds ondanks slecht spel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Makkie. Maar wat een verdedigingsfout joh. Waar is die St Juste dan? Helemaal nergens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kutzooi. Stelletje sufkutten achterin. Hoe vrij laat je De Jong staan...
 
Bovenaan