SC Heerenveen - PSV

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maher heeft het ook nog niet... Dom balverlies weer.

Ik zou hem eruit halen en Guardado wat verder naar voren laten spelen. En dan Hendrix als verdedigende middenvelder.

Ik snap ook niet dat Cocu van de week nog zei dat hij een 'box-to-box' middenvelder mist. Dat is Guardado toch bij uitstek? Mits je hem zo gebruikt natuurlijk...
 

JMD

Well-known member
Dat is al de 3e keer een bal van de lijn...

Het mag gewoon niet. Was het 2 weken terug al die wondergoal van ADO, nu dit weer... Het wil gewoon niet.
 

JMD

Well-known member
Ik zou hem eruit halen en Guardado wat verder naar voren laten spelen. En dan Hendrix als verdedigende middenvelder.

Ik snap ook niet dat Cocu van de week nog zei dat hij een 'box-to-box' middenvelder mist. Dat is Guardado toch bij uitstek? Mits je hem zo gebruikt natuurlijk...

Klopt. Daarbij is Guardado volgens mij in die positie ook beter als waar hij nu staat.
 

JMD

Well-known member
Het is een zomeravond in Heerenveen en het is zomeravondvoetbal wat PSV speelt. Zo traaaaaaag.
 

JMD

Well-known member
En dan ligt er een moment om te counteren en verspeel je de bal direct aan een Fries.
 

JMD

Well-known member
Heerenveen wordt weer sterker, nadat het 20 minuten de mindere was en na een sterke Friese openingsfase.
 

JMD

Well-known member
Verdomme Arias, zet die bal gewoon voor. Dat geklooi... Je hebt verdomme De Jong voor de goal.
 

RickPSV

Active member
Verdomme Arias, zet die bal gewoon voor. Dat geklooi... Je hebt verdomme De Jong voor de goal.

Deze opstelling is gewoon duidelijk verkeerd, je hebt 2 mensen die ongelofelijk slecht spelen en dat zijn Narsingh en Brenet en dat is al heel vervelend voor het hele team.
 

JMD

Well-known member
Stelletje schijtbakken. Dan heb je een vrije trap, speel je hem terug...
Prutsers.
 

JMD

Well-known member
Deze opstelling is gewoon duidelijk verkeerd, je hebt 2 mensen die ongelofelijk slecht spelen en dat zijn Narsingh en Brenet en dat is al heel vervelend voor het hele team.

Narsingh is niet zo slecht. Die wordt gewoon bijna niet in het spel betrokken. Bijna elke bal van het middenveld gaat achteruit.
 
Bovenaan