Foxsports GO ligt er bij mij uit. Hebben de zaken lekker op orde bij FOX.
Ik had het net effe. Inmiddels weer terug. Maar het is echt een schande. Elke week gewoon ellende in het nieuwe seizoen.
Ik had het net effe. Inmiddels weer terug. Maar het is echt een schande. Elke week gewoon ellende in het nieuwe seizoen.
Heb zelf alleen GO, want kijk toch meestal vanaf de PC of tablet. Inmiddels weer terug inderdaad, maar paar jaar terug had ik nooit problemen, was het nog goedkoper ook.Ik had het net effe. Inmiddels weer terug. Maar het is echt een schande. Elke week gewoon ellende in het nieuwe seizoen.
Overigens denk ik dat Mulder bij die 1-1 gewoon richting De Jong moet lopen, nu maakt ie het doel alleen maar groter door naar achter te lopen. Loop je naar De Jong toe dan schrikt hij misschien nog.
Zal wel hetzelfde zijn als wij een tijdje op DVK hadden: bij drukte kan de server het niet aan. Met het verschil dat FOX 20 euro per persoon per maand vraagt, maal tienduizenden abonnees. En wij het 'slechts' moesten doen met een (overigens zeer royale) tientjesactie van een handjevol leden.
Heb zelf alleen GO, want kijk toch meestal vanaf de PC of tablet. Inmiddels weer terug inderdaad, maar paar jaar terug had ik nooit problemen, was het nog goedkoper ook.
Zucht, geen offside... wat een arbitrage vandaag.
Hier kan Braamhaar niks aan doen.
Ik hoop dat Kuipers PSV-Feyenoord fluit.
De grensrechters zijn toch ook arbitrage?![]()