SC Heerenveen - PSV

JMD

Well-known member
Overigens denk ik dat Mulder bij die 1-1 gewoon richting De Jong moet lopen, nu maakt ie het doel alleen maar groter door naar achter te lopen. Loop je naar De Jong toe dan schrikt hij misschien nog.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik had het net effe. Inmiddels weer terug. Maar het is echt een schande. Elke week gewoon ellende in het nieuwe seizoen.
Heb zelf alleen GO, want kijk toch meestal vanaf de PC of tablet. Inmiddels weer terug inderdaad, maar paar jaar terug had ik nooit problemen, was het nog goedkoper ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens denk ik dat Mulder bij die 1-1 gewoon richting De Jong moet lopen, nu maakt ie het doel alleen maar groter door naar achter te lopen. Loop je naar De Jong toe dan schrikt hij misschien nog.

Zal wel hetzelfde zijn als wij een tijdje op DVK hadden: bij drukte kan de server het niet aan. Met het verschil dat FOX 20 euro per persoon per maand vraagt, maal tienduizenden abonnees. En wij het 'slechts' moesten doen met een (overigens zeer royale) tientjesactie van een handjevol leden.
 

JMD

Well-known member
Zal wel hetzelfde zijn als wij een tijdje op DVK hadden: bij drukte kan de server het niet aan. Met het verschil dat FOX 20 euro per persoon per maand vraagt, maal tienduizenden abonnees. En wij het 'slechts' moesten doen met een (overigens zeer royale) tientjesactie van een handjevol leden.

Maar dan wel gek dat het bij de oude FOX-site nooit was dat er problemen waren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heb zelf alleen GO, want kijk toch meestal vanaf de PC of tablet. Inmiddels weer terug inderdaad, maar paar jaar terug had ik nooit problemen, was het nog goedkoper ook.

Het is sinds dit seizoen. Nieuwe site en sindsdien problemen. Daarvoor ook nooit last gehad.

Ik vind het trouwens wel echt zonde, want dit kost FOX gewoon abonnees. Terwijl ze juist qua aanbod en programma's echt op de goede weg zijn.
 

JMD

Well-known member
Pereiro gaat zo komen. Zal wel voor de (in de 2e helft onzichtbare) Lestienne zijn.
 

JMD

Well-known member
Corner. Ben benieuwd of Braamhaar nu ook fluit bij shirtjetrekken.

Lestienne er inderdaad uit voor Pereiro.
 

JMD

Well-known member
Dat was dus geen buitenspel.

PSV overigens nog steeds veel te traag spelend.
 

JMD

Well-known member
Eigenlijk heeft PSV alleen het eerste kwartier bij Den Haag echt sterk gespeeld. De rest is het gewoon veel te traag en niet accuraat.
En dat terwijl het deze zomer voor het eerst sinds 2008 geen Europese verplichtingen had, en dus alleen weekends hoede te spelen.
 
Bovenaan