sc Heerenveen Nieuws topic

Totti

New member
Jammer, er is geen kaart te krijgen, maar nog genoeg plek. Ze moeten dat secundary ticket gedoe vlot weer herinvoeren.

Viagogo is een site waar je andermans ticket vaak nog wel voor een redelijke prijs kan overnemen, laatst ook gedaan bij Ajax-Heerenveen.

Abubakari

Well-known member
Ik ga liever naar GRC - Heerenveen. Ajax zie ik wel op tv of in de Euroborg, al dat gevlieg voor anderhalf uur voetbal...

Maar in het verleden hadden ze dat bij Ajax ook (en in mijn seizoenkaart tijd bij Groningen ook) dat je je plek aan kon bieden als je een keer niet kon. Nu er geen kaart meer te koop is bij Ajax zou het handig zijn als dat gewoon via Ajax ticketing terug geregeld kan worden. Heb je ook niet meer die lege plekken in je uitverkochte stadion.

SuikerBrood

Well-known member
Er wordt wel eens vaker, zeker in tijden van crisis geschoven met bestuursleden.

Vanwaar je nogal boude claim?

Stichtingsbestuur wil de directeur weghebben. Raad van Commisarissen wil dat niet. Daarop zegt het Stichtingsbestuur het vertrouwen op in de RvC. Roozemond neemt zitting in RvC en wordt gedelegeerd bestuurder.
Dan help je jezelf gewoon aan een directeurspositie. Hoe noodzakelijk dat ook mogen zijn. Daarna weigert Roozemond toe te lichten waarom dit allemaal zo is gebeurd.

En dan krijg je dus dit soort reacties:
Bieq41G.png

En de concurrent voor het directeurschap zegt het volgende:
,,Ik heb gisteravond (maandag, red.) van het stichtingsbestuur gehoord dat ik geen geschikte kandidaat was. Ik heb gevraagd om onderbouwing, maar die heb ik tot op heden nog niet gekregen. Of dit een coup is van Roozemond? Ja, natuurlijk. Deze governance kan bij geen enkel normaal bedrijf.”

https://www.lc.nl/sport/Sytse-Bouwe...-Cees-Roozemond-Dit-is-een-coup-24233700.html

(tevens aandeelhouder en oud-directeur van de hoofdsponor)

Atreides

Well-known member
Ik kan het niet helemaal goed beoordelen, maar dit zaakje lijkt enorm te stinken.

Thanks for the info.

RickPSV

Active member
Ik vind die hele Roozemond echt een domme man.
Jammer dat zo'n mooie volksclub nu deze shit krijgt... echt te belachelijk voor woorden. Sponsors gaan zich hierdoor gegarandeerd terugtrekken.

Bernardo

Well-known member
Nou nou dat kan echt niet. Tijd de de lokale ,nationale en internationale media erop gaat duiken! Onze Europees gemeenschapsgeld, schande!

Bovenaan