sc Heerenveen Nieuws topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Goed idee, dan zal de beerput in #Leexit ook wel opengetrokken worden :rumcolaa:

Nog gefeliciteerd met de die hard 6400 man tegen Oss, dat maakt de bezettingsgraad in het nieuwe stadion n?g lager

Bernardo

Well-known member
Goed idee, dan zal de beerput in #Leexit ook wel opengetrokken worden :rumcolaa:

Nog gefeliciteerd met de die hard 6400 man tegen Oss, dat maakt de bezettingsgraad in het nieuwe stadion n?g lager

Offtopic! Altijd maar weer wijzen naar de hoofdstad. Genot!

Totti

New member

Waarvan een groot deel op uitnodiging.

erka

Well-known member
Ajax verkoopt in de zomer ook altijd gedwongen zijn beste spelers, dus ik zie het probleem niet.

Janssen

Well-known member
Ik lees dat ze salarissen al niet meer kunnen betalen. Ik stel voor alle resultaten van Heerenveen alvast te schrappen, dat is wel zo overzichtelijk op de ranglijst.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik lees dat ze salarissen al niet meer kunnen betalen. Ik stel voor alle resultaten van Heerenveen alvast te schrappen, dat is wel zo overzichtelijk op de ranglijst.

Klok en klepel, en al oud nieuws. Nog even en Sittard-Geleen heeft ook glasvezel en kun je meepraten

Atreides

Well-known member
Pak Groningen er dan ook gelijk bij, is het maar 1 tripje naar het verre noorden

1/3 van de eredivisie komt volgend jaar gewoon uit Noord-Oost Nederland. Dan zou het samenvoegen van Rotterdam, Utrecht, den Haag en Amsterdam tot Fc Randstad logischer zijn.

Jacco

Well-known member
laat Heerenveen maar met Foruna S. fuseren, dan kunnen ze hun thuiswedstrijden in Utrecht spelen. Scheelt twee verre reizen.

Janssen

Well-known member
laat Heerenveen maar met Foruna S. fuseren, dan kunnen ze hun thuiswedstrijden in Utrecht spelen. Scheelt twee verre reizen.

Wij zitten hier goedbedoeld mee te denken en opperen serieuze plannen en dan kom jij met zoiets ridicuuls.

Bovenaan