Hankie
Well-known member
Wij zitten hier goedbedoeld mee te denken en opperen serieuze plannen en dan kom jij met zoiets ridicuuls.
FC Twente he dat zegt genoeg.
Wij zitten hier goedbedoeld mee te denken en opperen serieuze plannen en dan kom jij met zoiets ridicuuls.
FC Twente he dat zegt genoeg.
@VoetbalPrimeur: Het noodlijdende Heerenveen lijkt gedwongen om komende zomer z'n beste spelers te verkopen http://bit.ly/2EL51qO
Maar even met de provincie bellen?:heinz:
Pascallovic modus aan:
Wat kom jij ineens stoer doen nu Ajax weer succesjes haalt?
Pascallovic modus uit.
Straks geen profclub meer in Friesland en in Leeuwarden en Heerenveen feest, want DKV...
Vooral niet inhoudelijk reageren. Of ga je mij nu ook dood wensen?
Schuine bronnen gebruiken mag van PES alleen als het niet zijn eigen club betreft. Waar is de kritische PES nu gebleven? Of is die er alleen bij andere clubs?
Hahaha. En jij baseert op je dit stukje waarin twee commentatoren van Fox aan het woord zijn, die zich vervolgens weer beroepen op een passage uit de speech van Roozemond tijdens de nieuwjaarsreceptie. Journalistiek van lik-mijn-versje.
Wel typisch dat jij komt met dit 'nieuws' flapdrol!
Concentreer je maar mooi op die beerput daar in onze hoofdstad.
Genot!
Nee hoor ik ben er nog, al zou jij wel weer anders hebben gewenst. Want zo ben jij tegenwoordig.Is Pascallovic nu druk aan het zoeken of rent ie weer weg.
Mister 'Ik heb overal een mening over, maar weet eigenlijk ampers ergens iets vanaf'.
Heb je inmiddels al bevestigd gekregen dat Sarri die keeper sowieso wilde wisselen voor de penalty's of ben je ook daar nog naar aan het zoeken?
On topic:
De manier waarop Roozemond hier aan de macht gekomen is, is ronduit schandalig. Ook al is ie nog zo 'kundig'; dat kan echt niet.
Ik denk ook niet dat de gesprekken tussen Riemer en co en hem iets opleveren. Op dit niveau zijn de ego's helaas veel te groot.
Roozemond wil het op zijn eigen manier doen en Riemer wil zo graag helpen, maar komt wel weer met allerlei voorwaarden en zogenaamde sponsors die pas instappen als Riemer zijn zin krijgt. Als je echt clubliefde toont, dan sponsor je gewoon en kijk je dan wat er mogelijk is aan inspraak.
Dwarsliggen zit in het DNA van een Fries.
blokkeerfriezen.