sc Heerenveen Nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
@VoetbalPrimeur: Het noodlijdende Heerenveen lijkt gedwongen om komende zomer z'n beste spelers te verkopen http://bit.ly/2EL51qO

Maar even met de provincie bellen?:heinz:

Hahaha. En jij baseert op je dit stukje waarin twee commentatoren van Fox aan het woord zijn, die zich vervolgens weer beroepen op een passage uit de speech van Roozemond tijdens de nieuwjaarsreceptie. Journalistiek van lik-mijn-versje.

Wel typisch dat jij komt met dit 'nieuws' flapdrol!
Concentreer je maar mooi op die beerput daar in onze hoofdstad.

Genot!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Straks geen profclub meer in Friesland en in Leeuwarden en Heerenveen feest, want DKV...
 

Pascallovic

Well-known member
Schuine bronnen gebruiken mag van PES alleen als het niet zijn eigen club betreft. Waar is de kritische PES nu gebleven? Of is die er alleen bij andere clubs?
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Pascallovic modus aan:

Wat kom jij ineens stoer doen nu Ajax weer succesjes haalt?

Pascallovic modus uit.
 

Bernardo

Well-known member
Hahaha. En jij baseert op je dit stukje waarin twee commentatoren van Fox aan het woord zijn, die zich vervolgens weer beroepen op een passage uit de speech van Roozemond tijdens de nieuwjaarsreceptie. Journalistiek van lik-mijn-versje.

Wel typisch dat jij komt met dit 'nieuws' flapdrol!
Concentreer je maar mooi op die beerput daar in onze hoofdstad.

Genot!

Hahaha. Genot!
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Is Pascallovic nu druk aan het zoeken of rent ie weer weg.

Mister 'Ik heb overal een mening over, maar weet eigenlijk ampers ergens iets vanaf'.
Heb je inmiddels al bevestigd gekregen dat Sarri die keeper sowieso wilde wisselen voor de penalty's of ben je ook daar nog naar aan het zoeken?


On topic:

De manier waarop Roozemond hier aan de macht gekomen is, is ronduit schandalig. Ook al is ie nog zo 'kundig'; dat kan echt niet.

Ik denk ook niet dat de gesprekken tussen Riemer en co en hem iets opleveren. Op dit niveau zijn de ego's helaas veel te groot.

Roozemond wil het op zijn eigen manier doen en Riemer wil zo graag helpen, maar komt wel weer met allerlei voorwaarden en zogenaamde sponsors die pas instappen als Riemer zijn zin krijgt. Als je echt clubliefde toont, dan sponsor je gewoon en kijk je dan wat er mogelijk is aan inspraak.
 

Pascallovic

Well-known member
Is Pascallovic nu druk aan het zoeken of rent ie weer weg.

Mister 'Ik heb overal een mening over, maar weet eigenlijk ampers ergens iets vanaf'.
Heb je inmiddels al bevestigd gekregen dat Sarri die keeper sowieso wilde wisselen voor de penalty's of ben je ook daar nog naar aan het zoeken?


On topic:

De manier waarop Roozemond hier aan de macht gekomen is, is ronduit schandalig. Ook al is ie nog zo 'kundig'; dat kan echt niet.

Ik denk ook niet dat de gesprekken tussen Riemer en co en hem iets opleveren. Op dit niveau zijn de ego's helaas veel te groot.

Roozemond wil het op zijn eigen manier doen en Riemer wil zo graag helpen, maar komt wel weer met allerlei voorwaarden en zogenaamde sponsors die pas instappen als Riemer zijn zin krijgt. Als je echt clubliefde toont, dan sponsor je gewoon en kijk je dan wat er mogelijk is aan inspraak.
Nee hoor ik ben er nog, al zou jij wel weer anders hebben gewenst. Want zo ben jij tegenwoordig.

Ja Sarri wilde zijn keeper wisselen en omdat die niet luisterde kreeg hij 2 ton boete en mocht hij de wedstrijd er na niet keepen. Had je gewoon het nieuws voor kunnen lezen.

Ik hoop dat Roozemond het op de rit krijgt en Heerenveen snel uit de problemen is. Dan is het vooral van belang dat mensen elkaar eens gaan vertrouwen en niet bij elke directeur gaan dwarsliggen. Wordt een lastige opgave voor hem.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoop ook dat hij de tijd krijgt, maar de ondoorzichtige manier waarop hij de leiding heeft genomen, kan hem wel parten gaan spelen. Eerst opklimmen naar het stichtingsbestuur en vervolgens de RvC ontslaan, de directeur ontslaan, zelf waarnemend directeur worden en ineens is ie definitief directeur.

Het personeel en de sponsoren schijnen in ieder geval verteouwen in hem te hebben, dus hij mag het van mij laten zien. Hopelijk kan ook Riemer zich daarbij neerleggen en steunt hij Roozemond waar mogelijk met zijn netwerk.

Toch weet je ook al dat Derksen nu 2x per week op tv alleen maar gaat zeiken op 'die paardenman', net als ze nu nog steeds op Ten Hag zeiken.

Stokpaardjes zullen we maar zeggen.:p
 
Bovenaan