Plaats dan het hele bericht..@lc_nl: SC Heerenveen leent geld om salarissen te kunnen betalen http://bit.ly/2HVzeYK
Zozo. Goed bezig .
Zelf al een paar keer op het randje van faillissement gestaan en al weer geruime tijd in de marge van de eerste divisie meedraaien. En wat hebben ze het leuk met ons, het blijven rare jongens die Leeuwarders.Haha. Laat de LC zich druk gaan maken om FC Bodemloze put in Leeuwarden.
Heerenveen-directeur bevestigt Derksen-nieuws: "Ik ben bekend met de plannen"
Gepubliceerd: Dinsdag 5 februari 2019 om 23:49
SC Heerenveen-iconen Foppe de Haan, Riemer van der Velde en Gertjan Verbeek lijken inderdaad van plan om zich weer nadrukkelijk met de club te bemoeien. Interim-directeur Cees Roozemond bevestigt tegenover Omrop Frysl?n het nieuws, dat onlangs naar buiten werd gebracht door Johan Derksen.
De Veronica Inside-analist vertelde tijdens de uitzending van vrijdag 25 januari dat De Haan, Van der Velde en Berbeek 'bereid zijn om gratis in de club te stappen' en 'de hele boel te saneren'. "Ik ben bekend met de plannen", beaamt Roozemond, de opvolger van de in december opgestapte Luuc Eisenga.
De nieuwe directeur onderhoudt goede contacten met De Haan en met name Van der Velde. "Ik wil wel gaan kijken in hoeverre we zijn idee?n kunnen gebruiken", laat hij weten. "Natuurlijk gaan we daarover met elkaar in gesprek."
Van der Velde was tussen 1983 en 2006 voorzitter van sc Heerenveen en leidde de club van de Eerste Divisie naar de Champions League. De Haan was gedurende drie periodes actief als trainer: onder zijn leiding eindigde Heerenveen in 2000 op een historische tweede plek in de Eredivisie. Verbeek volgde De Haan in 2004 op als trainer en zou uiteindelijk tot 2008 in functie blijven.
Haha. Laat de LC zich druk gaan maken om FC Bodemloze put in Leeuwarden.
Haha zo kan je alles wel goed praten. Als je afhankelijk bent van transfers gaat er iets financieel niet helemaal goed.
Plaats dan het hele bericht..
Het is al een hele tijd bekend dat Heerenveen operationeel verlies lijdt. D.m.v. transfers draaien we 'gewoon' zwarte cijfers. Hier staat dat het om een overbruggingsperiode gaat ivm transfergelden die nog binnen moesten komen.
Volgens mij is House of Cards en game of Thrones veel te saai voor Riemer. Die saboteert samen met zijn aanhangers gewoon elke opvolger totdat Riemer zelf is overleden.
Ander nieuws
Heerenveen-directeur bevestigt Derksen-nieuws: "Ik ben bekend met de plannen"
Gepubliceerd: Dinsdag 5 februari 2019 om 23:49
SC Heerenveen-iconen Foppe de Haan, Riemer van der Velde en Gertjan Verbeek lijken inderdaad van plan om zich weer nadrukkelijk met de club te bemoeien. Interim-directeur Cees Roozemond bevestigt tegenover Omrop Frysl?n het nieuws, dat onlangs naar buiten werd gebracht door Johan Derksen.
De Veronica Inside-analist vertelde tijdens de uitzending van vrijdag 25 januari dat De Haan, Van der Velde en Berbeek 'bereid zijn om gratis in de club te stappen' en 'de hele boel te saneren'. "Ik ben bekend met de plannen", beaamt Roozemond, de opvolger van de in december opgestapte Luuc Eisenga.
De nieuwe directeur onderhoudt goede contacten met De Haan en met name Van der Velde. "Ik wil wel gaan kijken in hoeverre we zijn idee?n kunnen gebruiken", laat hij weten. "Natuurlijk gaan we daarover met elkaar in gesprek."
Van der Velde was tussen 1983 en 2006 voorzitter van sc Heerenveen en leidde de club van de Eerste Divisie naar de Champions League. De Haan was gedurende drie periodes actief als trainer: onder zijn leiding eindigde Heerenveen in 2000 op een historische tweede plek in de Eredivisie. Verbeek volgde De Haan in 2004 op als trainer en zou uiteindelijk tot 2008 in functie blijven.
Dat er iets financieel flink mis gaat is bij ons al een aantal jaar bekend, vandaar dat er niks nieuws en schokkends in dit stukje staat.Haha zo kan je alles wel goed praten. Als je afhankelijk bent van transfers gaat er iets financieel niet helemaal goed.
Van mij mag hij het gaan doen, sterker nog ik begin te geloven dat hij de enige is die nog voor een ommekeer kan zorgen binnen de club.Hup Riemer!
Tuurlijk is dit zorgelijk, maar er wordt nu net gedaan of dit nieuws is, dat is al tijden bekend.Dat lijkt me toch wel vrij zorgelijk.
Bron?Tuurlijk is dit zorgelijk, maar er wordt nu net gedaan of dit nieuws is, dat is al tijden bekend.