sc Heerenveen Nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Daar denk ik hetzelfde over.

Heerenveen haalt vandaag Dresevic van Elfsborg. Een verdediger.

Verder gaat Bruijn op huurbasis een halfjaartje naar NEC.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dresevic is binnen en Thorsby vertrekt toch nog direct ipv komende zomer naar Sampdoria.

Heerenveen is klaar nu.

PES5

Administrator
Forumleiding
Was in Turkije nog een geruchtje mbt Kadioglu en Ricardovan Rijn werd nog even genoemd.

Beide geruchten lijken onzin.

Totti

New member
@lc_nl: SC Heerenveen leent geld om salarissen te kunnen betalen http://bit.ly/2HVzeYK

Zozo. Goed bezig .
Plaats dan het hele bericht..

Het is al een hele tijd bekend dat Heerenveen operationeel verlies lijdt. D.m.v. transfers draaien we 'gewoon' zwarte cijfers. Hier staat dat het om een overbruggingsperiode gaat ivm transfergelden die nog binnen moesten komen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha. Laat de LC zich druk gaan maken om FC Bodemloze put in Leeuwarden.

Totti

New member
Haha. Laat de LC zich druk gaan maken om FC Bodemloze put in Leeuwarden.
Zelf al een paar keer op het randje van faillissement gestaan en al weer geruime tijd in de marge van de eerste divisie meedraaien. En wat hebben ze het leuk met ons, het blijven rare jongens die Leeuwarders.

Totti

New member
Ander nieuws

Heerenveen-directeur bevestigt Derksen-nieuws: "Ik ben bekend met de plannen"
Gepubliceerd: Dinsdag 5 februari 2019 om 23:49

SC Heerenveen-iconen Foppe de Haan, Riemer van der Velde en Gertjan Verbeek lijken inderdaad van plan om zich weer nadrukkelijk met de club te bemoeien. Interim-directeur Cees Roozemond bevestigt tegenover Omrop Frysl?n het nieuws, dat onlangs naar buiten werd gebracht door Johan Derksen.

De Veronica Inside-analist vertelde tijdens de uitzending van vrijdag 25 januari dat De Haan, Van der Velde en Berbeek 'bereid zijn om gratis in de club te stappen' en 'de hele boel te saneren'. "Ik ben bekend met de plannen", beaamt Roozemond, de opvolger van de in december opgestapte Luuc Eisenga.

De nieuwe directeur onderhoudt goede contacten met De Haan en met name Van der Velde. "Ik wil wel gaan kijken in hoeverre we zijn idee?n kunnen gebruiken", laat hij weten. "Natuurlijk gaan we daarover met elkaar in gesprek."

Van der Velde was tussen 1983 en 2006 voorzitter van sc Heerenveen en leidde de club van de Eerste Divisie naar de Champions League. De Haan was gedurende drie periodes actief als trainer: onder zijn leiding eindigde Heerenveen in 2000 op een historische tweede plek in de Eredivisie. Verbeek volgde De Haan in 2004 op als trainer en zou uiteindelijk tot 2008 in functie blijven.

Bernardo

Well-known member
Haha zo kan je alles wel goed praten. Als je afhankelijk bent van transfers gaat er iets financieel niet helemaal goed.

Atreides

Well-known member
Haha zo kan je alles wel goed praten. Als je afhankelijk bent van transfers gaat er iets financieel niet helemaal goed.

Op lange termijn niet nee.

Je hebt vast iets meegekregen over de reorganisatie om de structurele financi?n te stroomlijnen.

Maasveld

Well-known member
Plaats dan het hele bericht..

Het is al een hele tijd bekend dat Heerenveen operationeel verlies lijdt. D.m.v. transfers draaien we 'gewoon' zwarte cijfers. Hier staat dat het om een overbruggingsperiode gaat ivm transfergelden die nog binnen moesten komen.

Dat lijkt me toch wel vrij zorgelijk.

Atreides

Well-known member
Volgens mij is House of Cards en game of Thrones veel te saai voor Riemer. Die saboteert samen met zijn aanhangers gewoon elke opvolger totdat Riemer zelf is overleden.

Heerenveen-directeur bevestigt Derksen-nieuws: "Ik ben bekend met de plannen"
Gepubliceerd: Dinsdag 5 februari 2019 om 23:49

SC Heerenveen-iconen Foppe de Haan, Riemer van der Velde en Gertjan Verbeek lijken inderdaad van plan om zich weer nadrukkelijk met de club te bemoeien. Interim-directeur Cees Roozemond bevestigt tegenover Omrop Frysl?n het nieuws, dat onlangs naar buiten werd gebracht door Johan Derksen.

De Veronica Inside-analist vertelde tijdens de uitzending van vrijdag 25 januari dat De Haan, Van der Velde en Berbeek 'bereid zijn om gratis in de club te stappen' en 'de hele boel te saneren'. "Ik ben bekend met de plannen", beaamt Roozemond, de opvolger van de in december opgestapte Luuc Eisenga.

De nieuwe directeur onderhoudt goede contacten met De Haan en met name Van der Velde. "Ik wil wel gaan kijken in hoeverre we zijn idee?n kunnen gebruiken", laat hij weten. "Natuurlijk gaan we daarover met elkaar in gesprek."

Van der Velde was tussen 1983 en 2006 voorzitter van sc Heerenveen en leidde de club van de Eerste Divisie naar de Champions League. De Haan was gedurende drie periodes actief als trainer: onder zijn leiding eindigde Heerenveen in 2000 op een historische tweede plek in de Eredivisie. Verbeek volgde De Haan in 2004 op als trainer en zou uiteindelijk tot 2008 in functie blijven.

Hup Riemer!

Totti

New member
Dat er iets financieel flink mis gaat is bij ons al een aantal jaar bekend, vandaar dat er niks nieuws en schokkends in dit stukje staat.

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat komt omdat er nono's van niveau Voetbalprimeur bij VI en de LC werken. Die hebben geen bronnen en dan gaan ze losse endjes zelf aan elkaar plakken en eigen conclusies verzinnen. Journalistiek van zeer amateuristisch niveau.

Natuurlijk is dit niet uit luxe gebeurd, maar om hier zoietd groots van te maken, is bullshit.

Neemt niet weg dat er nu wel iets moet gebeuren. Je kunt niet ieder jaar teren op verkoop van spelers. Er zal commercieel en sportief een en ander flink moeten verbeteren. Dat laatste is overigens al deels gebeurd met het afronden van het stadiondossier en de verlaging van de absurd hoge huur. Nu is het belangrijk om goede zaken te doen in het klassement van de tv-gelden en het sponsorenbestand te vergroten. Ook ik geloof wel in een groep rondom Riemer. Ik begreep dat Roozemond nu ook gesprekken voert met die groep.

Bovenaan