sc Heerenveen Nieuws topic

Totti

New member
Ik denk toch wel typerend voor hoe de verslaggeving rond Heerenveen de laatste jaren is geweest
"Het bedrijf leeft op voet van oorlog met de directie van de Friese club, omdat deze volgens GroenLeven tegen de afspraak in zonnepanelen voor het stadion elders heeft aangeschaft", aldus Valentijn Driessen

De sponsor zelf plaatste een reactie hierop op een facebook bericht notabene:
Jammer van al die sensatie media.
Op voet van Oorlog is totale onzin, ons contract loopt na 3 jaar af, en we zijn in overleg over eventuele verlenging. Ik kan een ieder verzekeren dat we deze onderhandelingen niet met een helm op voeren. Van oorlog dus geen sprake!! Trotse hoofdsponsor van SC Heerenveen

Totti

New member
Bulthuis definitief weg en Zeneli lijkt op weg naar Frankrijk. Zeker verdedigend zal er wel een speler bij moeten. Ook met het vertrek van en Rojas en Zeneli lijkt de spoeling voorin ook aardig dunner te worden.

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi dat er spelers vertrekken en centen opleveren.

Laat Avdijaj maar komen.

En dan nog een ervaren verdediger halen. Paul Verhaegh? Kan ie weer mooi samen met Stijn Schaars ballen.

Kongolo kon de tweede seizoenshelft zijn kans wel eens gaan pakken. Valt positief op.

PES5

Administrator
Forumleiding
Jazeker wel. Komt waarschijnlijk een Deense verdediger van Nordsjaelland.

Batigoal

Well-known member
Jazeker wel. Komt waarschijnlijk een Deense verdediger van Nordsjaelland.

Andreas Skovgaard dus.

En daarnaast willen ze Cerny huren van Ajax. Prima hoor, maar wordt Heerenveen daar nou zoveel wijzer van? Ze hadden trouwens best die Johnsen terug mogen krijgen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoop wel op een optie tot koop. Anders hoeven ze van mij niet te huren.

Johnsen mag van mij ook terugkomen.

PES5

Administrator
Forumleiding
En nu nog Reece Oxford van West Ham en dan zijn we klaar.

Dure jongens als Zeneli, Rojas en Bulthuis weg en daar een transfervrije Deen en twee huurspelers voor terug. Harde realiteit, al dicht die ik aanwinsten wel kwaliteiten toe.

Totti

New member
En nu nog Reece Oxford van West Ham en dan zijn we klaar.

Dure jongens als Zeneli, Rojas en Bulthuis weg en daar een transfervrije Deen en twee huurspelers voor terug. Harde realiteit, al dicht die ik aanwinsten wel kwaliteiten toe.
Met Zeneli ben je wel gewoon een van je beste spelers kwijt, in de situatie waar wij inzitten niet heel wenselijk.

Bovenaan