"Het bedrijf leeft op voet van oorlog met de directie van de Friese club, omdat deze volgens GroenLeven tegen de afspraak in zonnepanelen voor het stadion elders heeft aangeschaft", aldus Valentijn Driessen
Jammer van al die sensatie media.
Op voet van Oorlog is totale onzin, ons contract loopt na 3 jaar af, en we zijn in overleg over eventuele verlenging. Ik kan een ieder verzekeren dat we deze onderhandelingen niet met een helm op voeren. Van oorlog dus geen sprake!! Trotse hoofdsponsor van SC Heerenveen
Jazeker wel. Komt waarschijnlijk een Deense verdediger van Nordsjaelland.
Ik hoop wel op een optie tot koop. Anders hoeven ze van mij niet te huren.
Johnsen mag van mij ook terugkomen.
Met Zeneli ben je wel gewoon een van je beste spelers kwijt, in de situatie waar wij inzitten niet heel wenselijk.En nu nog Reece Oxford van West Ham en dan zijn we klaar.
Dure jongens als Zeneli, Rojas en Bulthuis weg en daar een transfervrije Deen en twee huurspelers voor terug. Harde realiteit, al dicht die ik aanwinsten wel kwaliteiten toe.
Het probleem bij jullie zit voornamelijk achterin toch?Met Zeneli ben je wel gewoon een van je beste spelers kwijt, in de situatie waar wij inzitten niet heel wenselijk.
Ja, maar moeten we datzelfde probleem voorin dan maar gaan cre?ren?Het probleem bij jullie zit voornamelijk achterin toch?
Wat mij betreft wel.Ja, maar moeten we datzelfde probleem voorin dan maar gaan cre?ren?
Wat mij betreft wel.
Voor!