sc Heerenveen Nieuws topic

delmaestro

Well-known member
Wie is dat ook alweer?

Jij zal hem mogelijk vooral (her)kennen als de eerste speler die zijn debuut maakte in de eredivisie die jonger was dan het laatste (inmiddels voorlaatste) kampioenschap van Feyenoord. Mocht je iemand zijn die zijn lol haalt uit zulke statistieken...

Debuteerde 3 seizoenen terug als net 16 jarige als vervanger van Rashica (of wellicht nog Ibarra) op rechtsbuiten. Is altijd reservespeler geweest op die plek, ook later, toen Rashica vertrok en Beerens kwam en die basisplek over nam. Dit seizoen hebben we echter ook de (nog altijd geblesseerde) Hilary Gong als back up voor die plek. Aangezien Van Bergen niet verhuurd, maar verkocht wordt aan Heerenveen, zal de huidige staf hem wel te licht hebben bevonden.

Ik vond het, die paar keren dat ik hem in actie zag, een leuke voetballer. Jeugdig enthousiasme, vaak te opportunistisch, maar wel een goede dribbel, behoorlijke techniek, en erg snel, zowel met als zonder bal. Aangezien hij bij Heerenveen en AZ al inviel dit seizoen, dacht ik dat hij nog wel kansen zou krijgen. Die krijgt hij vanaf nu dus bij Heerenveen.

Kortom: Leuke speler. Geen zekerheidje, maar ik zou het wel aandurven. Prima zet van Heerenveen!

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Nee, dat zijn geen statistieken waar ik erg mee bezig ben, als is het natuurlijk wel leuk. De statistiek dat de laatste titel van Feyenoord van korter geleden is dan de laatste van Ajax, dat is dan weer minder leuk.

Maar dank voor de info, even afwachten voor it Fean wat het wordt zo te zien.

Unregistere

Well-known member
CGvkLg0WcAAls-g.jpg
denk ik.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Pelle van Amersfoort is de back-up spits zo lijkt het. Hornkamp lijkt het niet te gaan redden.

PES5

Administrator
Forumleiding
Welnee jong.

Eisenga zijn contract loopt af en vertrekt in maart.
RvC worden drie mensen vervangen.

Zondag winnen van Utrecht!

Bovenaan