sc Heerenveen Nieuws topic

Pascallovic

Well-known member
Floranus is minder ver als Dumfries was toen hij Sparta verliet. Ik snap dat het aantrekkelijk is om bij Sparta te shoppen, maar met Floranus krijg je wel een speler die zowel aanvallend als verdediging minder is. Daarnaast vraag ik me af bij Floranus waar zijn max ligt; Dumfries zie ik echt wel het Nederlands Elftal halen.
Ik vind het ook een gok om een speler te halen die bij Sparta vaak niet eens op zijn favoriete positie mocht spelen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind Floranus helemaal niets. Speelde voor mijn gevoel alleen vrij regelmatig omdat hij een jongen uit de eigen opleiding is en Sparta, mede door blessures, geen alternatieven had. Voegt aanvallend niks toe en wordt door iedere beetje buitenspeler overlopen. Zinloze investering van Heerenveen.

Max

Administrator
Forumleiding
Was volgens mij een van de jongens die zich had misdragen bij de Oranje jeugd samen met onder andere Calvin Verdonk.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ach, gisteren speelde Heerenveen in Cambuurland en won met 0-12. Ik gok dat daar een linkje ligt.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het waren 3 jeugdige boefjes uit Limburg. Misschien hebben ze mij zien lopen in een Heerenveen shirt en gedacht, daar gaan we wat mee doen.

Bovenaan