sc Heerenveen Nieuws topic

Unregistere

Well-known member
Na Rodney Kongolo is ook Filip Bednarek binnen. De 25-jarige Poolse goalie komt transfervrij over van De Graafschap.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Moet zeggen dat Heerenveen niet echt imponeert op de transfermarkt.

Wat moet er komen dan? We hebben een jonge vervanger van Schaars en een gratis tweede keeper. Alleen Reza is weg. En Dumfries, maar daar is Floranus voor terug gehaald.

PES5

Administrator
Forumleiding
Op zich ben ik best tevreden tot nu toe.

Kongolo is een veelbelovende speler en Floranus lijkt ook talent te hebben. Lammers is gewoon een goede spits en Bednarek is iemand die vorig jaar zeer goed presteerde bij De Graafschap.

Er gaan nog wel wat mensen vertrekken uit het rijtje Kobayashi, Veerman, Van Amersfoort en Thorsby en dan halen ze hoop ik nog wat ervaring.

Let trouwens op Emil Frederiksen. 17 jaar en revelatie van de voorbereiding.

Pascallovic

Well-known member
Floranus stond er bij Sparta niet eens altijd in. Die is echt een paar niveautjes minder dan toen Dumfries vorig jaar gehaald werd. Kongolo vind ik overigens ook erg opvallend dat City hem zo makkelijk wegdoet en niet eerst nog even in Breda stalt. Dat is ook niet zomaar een versterking. Veel stilstand zo lijkt het in Heerenveen.

PES5

Administrator
Forumleiding
We gaan het zien.

Er komt ook nog wel wat bij, maar eerst moet er wat ruimte in het salarishuis komen door overbodige spelers te lozen.

Overigens speelt Floranus tot nu toe een goede voorbereiding en is er voor Kongolo een aardige som betaald en City kan hem terugkopen. Dus zo makkelijk laten ze hem ook niet gaan.

SanMark.

Well-known member
PES5, Satyr of Friesland hebben jullie een opstelling van Heerenveen ?

Ivm coach van het jaar.

PES5

Administrator
Forumleiding
Op dit moment;

Hahn

Schmidt/Floranus
Hoegh
Bulthuis
Pierie

Thorsby
Kobayashi
Vlap

Zeneli
Lammers
Mihajlovic

Kongolo zou nog voor Kobayashi kunnen komen en Rojas voor Zeneli als die vertrekt.

Het lijkt er echter op dat er bij Heerenveen nog wel wat vertrekt en bijkomt. Voorbereiding verloopt niet erg naar wens.

Daniel Hoegh zou wel een goede keuze zijn. Pakt weinig kaarten en scoort makkelijk met het hoofd.

Atreides

Well-known member
?degaard zou weer aansluiten bij Heerenveen.
bron: vz / Mundo Deportivo

Lijkt me wel een interessante aanvulling.

PES5

Administrator
Forumleiding
Prima aanwinst!

Nu ?degaard nog en een back en dan kunnen we los.

Denk echter dat ?degaard voor Vitesse gaat kiezen.

delmaestro

Well-known member
Prima aanwinst!

Nu ?degaard nog en een back en dan kunnen we los.

Denk echter dat ?degaard voor Vitesse gaat kiezen.

Als hij donderdag nog niet gekozen heeft, en wij schakelen onverwacht Basel uit, dan lijkt mij het ook, want dan lonkt de EL. Zo niet, dan is het gewoon 50/50. Bij Heerenveen zal hij sowieso in de basis staan, en in Arnhem weet ik dat zo net nog niet...

Bovenaan