gevegt
Well-known member
:duim::duim:
:duim::duim:
Na Hoerenveen is het nu Huurenveen
Ja, maar moeten we datzelfde probleem voorin dan maar gaan cre?ren?
Wat mij betreft wel.
Ik ben ook voor.
Voor!
Wat mij betreft wel.
waar kan ik tekenen ?
Mooi. Zijn we eindelijk af van het imago van een brave club.
En bij Cambuur wordt alls vakkundig onder het tafelkleed geschoven, net als het gehele stadiondossier. De relatie tussen provincie en gemeente was er al, (JdV en HD), maar nu is de man van Provinciale Staten ook nog de broer van de directeur van Dijkstra Draisma. Voor de zekerheid wordt die broer nu even aan de kant geschoven, maar dat dit zaakje stinkt, is al heel lang duidelijk.
Want bij jullie gebeurt nooit wat en jullie hebben een hele brave groep supporters?Wat een tuig. En altijd maar afgeven op Cambuur. mg:
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/863727-sc-heerenveen-top-drie-met-meeste-geweldsincidenten
Want bij jullie gebeurt nooit wat en jullie hebben een hele brave groep supporters?
Daar zit zeker wat in, als is dat imago er ook veelal van buitenaf opgeplakt. Ik denk dat iedereen die Heerenveen de laatste jaren volgt of fan is niet zal ontkennen dat er zich de laatste jaren een erg vervelend groepje bij ons aan het ontwikkelen is.Precies, jullie presenteren jullie als heiligen. Dan kun je dus van die hemelse wolk afflikkeren. Cambuur is hel en verdoemenis, dus iedere wedstrijd waarbij de supporters de boel niet kort en klein slaan is een meevaller.
Precies, jullie presenteren jullie als heiligen. Dan kun je dus van die hemelse wolk afflikkeren. Cambuur is hel en verdoemenis, dus iedere wedstrijd waarbij de supporters de boel niet kort en klein slaan is een meevaller.
Bij hoeveel clubs uit de eredivisie kun jij als Feyenoorder op de thuistribune (muv de harde kern) zitten en gewoon uitkomen voor het feit dat je voor Feyenoord bent?
Dat zegt mij meer dan dit soort onderzoekjes. Steekt er iemand een fakkel aan, dan meldt de ene club het wel en de andere niet.