sc Heerenveen Nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi. Zijn we eindelijk af van het imago van een brave club.

En bij Cambuur wordt alls vakkundig onder het tafelkleed geschoven, net als het gehele stadiondossier. De relatie tussen provincie en gemeente was er al, (JdV en HD), maar nu is de man van Provinciale Staten ook nog de broer van de directeur van Dijkstra Draisma. Voor de zekerheid wordt die broer nu even aan de kant geschoven, maar dat dit zaakje stinkt, is al heel lang duidelijk.

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen keurt op dit moment Dennis Johnsen van Ajax.

Over Reece Oxford blijft het op dit moment stil.

Ken jij deze speler Maasveld? Het schijnt dat hij vorig jaar voor Gladbach speelde.

Bernardo

Well-known member
Mooi. Zijn we eindelijk af van het imago van een brave club.

En bij Cambuur wordt alls vakkundig onder het tafelkleed geschoven, net als het gehele stadiondossier. De relatie tussen provincie en gemeente was er al, (JdV en HD), maar nu is de man van Provinciale Staten ook nog de broer van de directeur van Dijkstra Draisma. Voor de zekerheid wordt die broer nu even aan de kant geschoven, maar dat dit zaakje stinkt, is al heel lang duidelijk.

Genot!!

Laatst bewerkt:

Totti

New member
Neem dat hele verhaal met Lodeweges, dat was andersom echt nooit gebeurd. Leuk hoor van die statistieken, maar die zijn wel vaker uit de lucht gegrepen.

Max

Administrator
Forumleiding
Precies, jullie presenteren jullie als heiligen. Dan kun je dus van die hemelse wolk afflikkeren. Cambuur is hel en verdoemenis, dus iedere wedstrijd waarbij de supporters de boel niet kort en klein slaan is een meevaller.

Totti

New member
Precies, jullie presenteren jullie als heiligen. Dan kun je dus van die hemelse wolk afflikkeren. Cambuur is hel en verdoemenis, dus iedere wedstrijd waarbij de supporters de boel niet kort en klein slaan is een meevaller.
Daar zit zeker wat in, als is dat imago er ook veelal van buitenaf opgeplakt. Ik denk dat iedereen die Heerenveen de laatste jaren volgt of fan is niet zal ontkennen dat er zich de laatste jaren een erg vervelend groepje bij ons aan het ontwikkelen is.

Totti

New member
Overigens moet ik het allemaal maar zien met Dennis Johnson. Heeft tot nog toe niet een onuitwisbare indruk achtergelaten bij jong Ajax.

PES5

Administrator
Forumleiding

Bij hoeveel clubs uit de eredivisie kun jij als Feyenoorder op de thuistribune (muv de harde kern) zitten en gewoon uitkomen voor het feit dat je voor Feyenoord bent?

Dat zegt mij meer dan dit soort onderzoekjes. Steekt er iemand een fakkel aan, dan meldt de ene club het wel en de andere niet.

Max

Administrator
Forumleiding
sc Heerenveen Nieuws topic

Bij hoeveel clubs uit de eredivisie kun jij als Feyenoorder op de thuistribune (muv de harde kern) zitten en gewoon uitkomen voor het feit dat je voor Feyenoord bent?

Dat zegt mij meer dan dit soort onderzoekjes. Steekt er iemand een fakkel aan, dan meldt de ene club het wel en de andere niet.

Mijn ervaringen bij SC Heerenveen zijn zeer positief. De eerste keer had ik twee kaarten via een vriendin van mijn moeder voor SC Heerenveen - Feyenoord. Uiteindelijk bleek dat de wedstrijd waar wij voorronde CL konden veiligstellen. Erg gastvrij ontvangen. Zelf ben ik dan niet iemand van de Feyenoord uitingen in die situatie, maar om mij heen had je er genoeg tussen zitten. De tweede keer was met jou tegen FC Twente. Overdag heel gezellig in het centrum gezeten en daarna was het ook weer gastvrije ervaring in het stadion zelf. Dat is iets heel anders dan als Feyenoorder op een Sparta thuisvak of op een FC Utrecht thuisvak.

Het is wel natuurlijk opvallend als SC Heerenveen op zo?n lijstje erg hoog staat. Zal veel te maken hebben met de registratie en handhaving. Zeker als ik begrijp dat Feyenoord daar schijnbaar niet de ranglijst in aanvoert. Geeft dus maar weer de waarde van zo?n lijstje aan. Net zoiets als dat de misdaad terugloopt vanwege de bereidheid om aangifte te doen afneemt.

Ik denk niet dat er statistisch erg veel fietsen worden gestolen in Amsterdam.

Bovenaan