sc Heerenveen Nieuws topic

Batigoal

Well-known member
Thern mag inderaad weg bij Heerenveen, zelf heeft hij aangegeven het liefst in Nederland te blijven voetballen. Ondertussen heeft PEC Zwolle ge?nformeerd bij Heerenveen om Thern tijdelijk over te nemen.

En NEC inmiddels ook begrijp ik. Verder gaat Cavlan waarschijnlijk naar Turkije?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik geen enkele aanleiding zie om te roepen dat hij heel goed is.

Op zijn 15e was hij al zeer goed in de Noorse competitie en heeft inmiddels ook 8 interlands voor Noorwegen gespeeld. Dus we mogen toch wel aannemen dat hij iets kan.

Ben in ieder geval heel benieuwd. Voor 18 maanden ook. Dan heb je er ook iets aan. Ik ga er nog steeds vanuit dat Larsson blijft.

Odegaard zal dan als 10 of rechtsbuiten komen te spelen

Slagveer, Cavlan en Thern mogen inderdaad tijdelijk vertrekken en Heerenveen zoekt nog een cv die ook linksback kan spelen.
Thern was inderdaad erg goed, maar na zijn zeer zware blessure is hij het helemaal kwijt. Prima dat hij dus even een half jaar elders gaat spelen.

Jeugdspelers Vlap en Johnsen hebben het overigens erg goed gedaan in La Manga. Daar horen we nog wel meer van na de winterstop.
 

SuikerBrood

Well-known member
m_5682ba0904086147593e1daa6f31b5a01b7fed26.jpg

Heerenveen heeft weer eens een Zweed gecontracteerd. Ivan Rako, van een club van het tweede niveau van Zweden. Hij heeft een contract voor 1,5 jaar getekend.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een 20 jarige Zweed die op het 4e niveau in Zweden speelt. Ik snap nu waarom hij maar anderhalf jaar vast ligt. Dat kan nooit wat zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Oh, dat is helemaal frappant.

Je gaat bijna denken dat ze bij Heerenveen ook dachten dat hij op het 2e niveau speelde ;) Hij speelde bij Motala, in de Division 2 S?dra Svealand, wat dus na de Allsvenskan, Superettan, Division 1 dus het 4e niveau is
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Laten we eerst maar eens kijken wat die jongen kan. Mensen als Kuyt en Koevermans zijn Nederlandse voorbeelden van dat je best een mooie toekomst kunt hebben als laatbloeier. Bovendien is die jongen hier al een week geweest, dus ze zullen gewoon een goed beeld van hem hebben.

Namli speelde ook op een lager niveau in Denemarken.
 

Batigoal

Well-known member
Simon Thern gaat terug naar Zweden. Hij wordt tot het einde van het jaar verhuurd aan AIK Solna.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Logische oplossing. Thern is na zijn blessure nooit meer de oude geweest. Hopelijk doet hij in Zweden weer ritme op en krijgen we in januari de oude Thern terug.
 

SuikerBrood

Well-known member
Logische oplossing. Thern is na zijn blessure nooit meer de oude geweest. Hopelijk doet hij in Zweden weer ritme op en krijgen we in januari de oude Thern terug.

Precies. Probleem is wel dat als ie terug is dat ie dan nog een halfjaar contract heeft..
 

Batigoal

Well-known member
Oud-Heerenveener Samaras keert na een jaartje Amerika terug naar Europa. De Griekse aanvaller heeft getekend bij Real Zaragoza in de Segunda Division.
 

Batigoal

Well-known member
Doelman Mulder wil vooralsnog zijn contract niet verlengen, dus Heerenveen is zich aan het ori?nteren in de zoektocht naar een nieuwe doelman. Trainer Jurgen Streppel ziet graag Kostas Lamprou komen. :heinz:
 
Bovenaan