Een Engelse club legt makkelijk 20 neer.Zal er een club zijn die zo gek is om circa 3 miljoen te betalen ?
Ja uit China misschien.
Een Engelse club legt makkelijk 20 neer.Zal er een club zijn die zo gek is om circa 3 miljoen te betalen ?
Ja uit China misschien.
Hebben ze voor die prutser van AZ idd ook gedaanEen Engelse club legt makkelijk 20 neer.
Waar is ie naartoe?Dan is Larrson dus weg.
Waar is ie naartoe?
Zeneli lijkt mij niet direct eerlijk gezegd en ik neem aan dat hij voor de basis komt. Dan zou Pelle het logische slachtoffer lijken, wat opzich best jammer zou zijn want van Amersfoort heeft prima gespeeld de eerste seizoenshelft.Odegaard komt op de plek van Zeneli of van Amersfoort
Pfff netjes hoor. Benieuwd wat hij gaat brengen.
Hoezo? Die zal snel in de basis staan verwacht ik. Enorm talent en schijnt nogal een mannetje te zijn.Er is vooralsnog weinig reden om aan te nemen dat hij iets gaat brengen, niet?
Leuk voor de Eredivisie. Ik las trouwens dat Thern weg mag bij ieder goed bod? Die vond ik voor zijn blessure een goeie speler.
Ik verwacht dat ie na 3 wedstrijden naar goed DVK's gebruik helemaal afgefikt wordt.Er is vooralsnog weinig reden om aan te nemen dat hij iets gaat brengen, niet?