sc Heerenveen Nieuws topic

SuikerBrood

Well-known member
St. Juste dus naar Feyenoord. Ajax blijkt interesse te hebben in Dennis Johnsen en ook Larsson gaat nog vertrekken.

Er zijn nog net genoeg spelers om een elftal op te stellen..
 
G

Gast

Guest
Wat vonden Heerenveensupporters van st Juste? Overschatte voetballer vind ik dat zeg, pfohh.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat vonden Heerenveensupporters van st Juste? Overschatte voetballer vind ik dat zeg, pfohh.

Jerry is een ongelofelijke prutser ja. 70 Eredivisie duels op je 20e en bijna altijd bij Jong Oranje en/of Oranje -19. Nee, dat heeft Feyenoord slecht ingeschat.
 

Pascallovic

Well-known member
Jerry is een ongelofelijke prutser ja. 70 Eredivisie duels op je 20e en bijna altijd bij Jong Oranje en/of Oranje -19. Nee, dat heeft Feyenoord slecht ingeschat.
Ik vind dat ie afgelopen seizoen niet beter is geworden. Gezien zijn persoonlijke fouten ook afgelopen seizoen, zou ik hem geen zekerheidje noemen. Dat Feyenoord de gok waagt snap ik wel, maar het kan ook zomaar een gevalletje Bilal worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Elif Elmaz wil naar Fenerbah?e, dus dat is een streep door de rekening van Heerenveen.

Gekke is dat daar eigenlijk nooit iets over gemeld is door Heerenveen. Deze verhalen over Elmas gingen veel rond, maar niemand die weet hoe het zit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahn, H?egh, Mihajlovic, Rojas en Woudenberg. Dat zijn gerichte versterkingen.

Misschien kan er in de breedte nog iets bij en het is wachten op het vertrek van Larsson en Cavlan. Veerman wil graag naar Utrecht, maar van Heerenveen hoeft hij niet weg.
 

SuikerBrood

Well-known member
Prima gedaan door Hamstra. Er staat een prima selectie zo op het oog. Al vind ik de breedte nog wel een probleem, vooral in de verdediging.
Daarnaast hoop ik dat er al aan een opvolger van Schaars is gedacht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prima gedaan door Hamstra. Er staat een prima selectie zo op het oog. Al vind ik de breedte nog wel een probleem, vooral in de verdediging.
Daarnaast hoop ik dat er al aan een opvolger van Schaars is gedacht.

Ik heb al met PES5 afgesproken dat jullie volgend seizoen Vejinovic overnemen, terwijl wij Pierie krijgen. Uiteraard betalen we er nog 2 miljoen bij. Dus dat is geregeld!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb al met PES5 afgesproken dat jullie volgend seizoen Vejinovic overnemen, terwijl wij Pierie krijgen. Uiteraard betalen we er nog 2 miljoen bij. Dus dat is geregeld!

Haha, PES heeft vast niet gezegd dat jullie Stijn Pierie krijgen ;)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen heeft weer wat eigen jeugd gekocht:

'sc Heerenveen heeft vandaag de 18-jarige Jorginho Soares vastgelegd. Soares tekent in Heerenveen een contract tot 2019 met een optie voor nog een jaar en sluit per direct aan bij sc Heerenveen O19. Jorginho Soares is afkomstig uit Spijkenisse, waar hij speelde bij v.v. Spijkenisse. De rechter centrale verdediger maakte vorig seizoen deel uit van eerste selectie van v.v. Spijkenisse, waarmee hij kampioen werd in de Hoofdklasse.'
 
Bovenaan