Bernardo
Well-known member
Vindt jij maar volgens de regels niet.
Oke.
Die strafschop die Feyenoord kreeg bij Cambuur was volgens de regels?![]()
Terecht natuurlijk. Die gast kan voorlopig fluiten naar wedstrijden wat mij betreft.
Je verkloot op deze wijze de wedstrijd. Nergens voor nodig. Wat had vd Streek dan moeten doen? Zn handen opvreten? Geen verstand van t spelletje begrijp ik al...
Voor zoiets volstaat een pingel en een waarschuwing hoogstens een gele kaart. Geen rode kaart, dat is volstrekt onzinnig. Blom mag naar de hoofdklasse. Maakt blunder op blunder. Daarnaast is t ook een irritant mannetje.
Je verkloot op deze wijze de wedstrijd. Nergens voor nodig. Wat had vd Streek dan moeten doen? Zn handen opvreten? Geen verstand van t spelletje begrijp ik al...
Je moet het maar gewoon zwijgend over je heen laten komen als je een penalty tegen krijgt na een kopbal en ook niet ageren tegen een belachelijke spelregel? Of mis ik iets en doen alle clubs en supporters dat wel allemaal en is Cambuur de enige die dat niet doet?
Johan gaat direct los op blom.
Wel lekker dan dat je in de eerste minuten iemand helemaal de tyfus kunt schoppen. Immers zonde voor de pot als je rood geeft.
Ik snap wel dat Cambuur in beroep gaat, ze zijn al genoeg gestraft inderdaad, want Vd Streek heeft effectief al 1 duel schorsing gehad.
.
Ik doelde ook op de situatie. Voor zoiets geef je gewoon geen rood. Helemaal niet in de 8ste minuut. Ik vind het tijdstip hierin ook wel een rol meespelen.