PERSCONFERENTIE
Spelen om plek 21, dat zal vast niet de ambitie geweest zijn bij Nigeria voor aanvang?
Denk jij dat je grappig bent jong?
Kunnen we achteraf stellen dat volledig vertrouwen op medium Johan geen goed idee was?
Duh.
Iemand die dode mensen in Stroobos ziet blijkt dus niet te "zien" wat de uitslag van een voetbalwedstrijd wordt en dat verbaast u?
Fuck off, wijsneus.
Wat is er waar van het verhaal dat tijdens het in de winter gehouden volgende WK alleen maar wedstrijden uit District Noord voorspelt dienen te worden?
Alles.
Leeft die wedstrijd om de 21ste plaats nog een beetje of was het WK voor u na de groepsfase eigenlijk al voorbij?
Wat denk je zelf, Einstein?
Ik zit al sinds de uitschakeling in de groepsfase op het Sat? Complex van Ajax me bezig te houden met de toekomst, wat rot mij dat nou of ik elfde of 21ste word? Er is maar 1 plek die telt, de eerste en toen niet meer haalbaar was was het WK voorbij en is de rest totaal onbelangrijk.
Hoe verklaart u uw totale wanprestatie?
Je bent zelf een wanprestatie.
Is er ook nog positiefs voortgekomen uit uw samenwerking met Nigeria?
Ja zeker, Versmobiel Ondernemer van Meindert Talma is het nieuwe volkslied van Nigeria geworden, dat is dan wel weer mooi. Meindert zal nu naar Lagos toe te wonen hoorde ik.
Tot slut, wie denk je dat wereldkampioen wordt?
Ik denk Reinoud. En dat hoop ik ook. Niet omdat het een Ajacied is (in tegendeel, juist wel omdat het een Ajacied is) en ook ondanks alle toeristische voetbaltips van U.G. (waarvoor nog steeds dank), maar alleen omdat U.G. na de groepsfase eigenlijk al uit het toernooi lag maar nog verder mocht omdat er iemand zat te suffen. Maar goed, mocht U.G. wel de beker winnen is dat ook prima hoor. Veel gescoord, dus dik verdiend. Maar Reinoud is in mijn ogen de nog dikker verdiender winnaar.
Iemand die er in de groepsfase al uit ligt maar die nu nog wereldkampioen kan worden, dat kan ook alleen in het sat? Universum he?
Ik dacht dat je net "tot slot" zei, paardenmongool, dus oprotten met die klotenvragen.
En Sat? is met hoofdletter, malloot.