Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Kralinger

Administrator
Forumleiding
We spelen in de verliezersrondes vele malen beter en scoren veel meer dan in de groepsfase. Zo zonde dat we niet het hele toernooi deze vorm houden. Toch ben ik trots op deze groep, na de nipte, teleurstellende nederlaag in de laatste groepswedstrijd hebben ze zich geweldig herpakt en een paar mooie wedstrijden op de mat gelegd. We gaan nu vol voor de 17e plaats.
 

Abubakari

Well-known member
Finale
Zweden (Reinoud)-Portugal (U.G.)
Om plek 3-4
Kroati? (zwammy)-Engeland (Bernardo)
Om plek 5-6
Marokko (Susa) -Servi? (Janssen)
Om plek 7-8
Spanje (fortuna1987) - Belgi? (Kielse Rat)
Om plek 9-10
Polen (FC Zwolle Ole) - Denemarken (Marinos)
Om plek 11-12
Saoedi Arabi? (De Groene Scout) - Colombia (Mario)
Om plek 13-14
Costa Rica (gevegt) - Uruguay (SanMark)
Om plek 15-16
Mexico (Magikan) - Frankrijk (JMD)
Om plek 17-18
Australi? (Kralinger) - Iran (PES5)
Om plek 19-20
Panama (Banshee)- Rusland (Pacallovic)
Om plek 21-22
Nigeria (Abubakari) - Tunesi? (Maasveld)
Om plek 23-24
Brazili? (Batigoal)- Zuid-Korea (Friesland)
Om plek 25-26
Senegal (Unregistere) - Zwitserland (Andre)
Om plek 27-28
Peru (Wigboldus)- Fryslan (Suikerbrood)
Om plek 29-30
IJsland (Satyr) - Japan (Hankie) 9-8
Japan (Hankie) - IJsland (Satyr)

Te voorspellen wedstrijden (eerst de kwartfinales, later de halve finales en de laatste twee wedstrijden) staan klaar.
 

Abubakari

Well-known member
Haha, zelfs met een gelijkspel... verloren. Costa Rica betaalde zeker meer :duim:

Eerst kijk ik naar juiste marge, dat was gelijk. Toen naar het totaal aantal goals dit WK. En toen had gevegt gewonnen. Zelfde gold voor mezelf tegen Friesland.
 

Unregistere

Well-known member
Werd nog ff spannend, maar gelukkig won Senegal toch nog. Kans op plek 25 is aanwezig, maar de zeer degelijke Zwitsers van Dr? zijn geen eenvoudige opponent.
 

Kielse Rat

Well-known member
De teleurstelling van de verloren kwartfinale was duidelijk te groot tijdens de laatste wedstrijd. Tegen Spanje toch nog maar eens ??n keer nog alles uit de kast halen zodat we het toernooi op een keurige zevende plaats kunnen eindigen.
 

Magikan

Well-known member
Denk dat het via de topscore trofee gaat en Costa Rica heeft meer gescoord dan Mexcico.

Uhm... is dat een nieuw land... Mexcico ? :p

Dat kan niet. We hebben geen cent meer te makken na het uitstapje met de dames.

Sorry makker, maar dan moet ik me volledig storten op de PSV optimist prijs komend seizoen ;) Ik hoop dat het uitstapje het waard was :D

Eerst kijk ik naar juiste marge, dat was gelijk. Toen naar het totaal aantal goals dit WK. En toen had gevegt gewonnen. Zelfde gold voor mezelf tegen Friesland.

Heldere uitleg, waar ik wat mee kan.
 

Abubakari

Well-known member
Staat ook ergens in dit topic voordat de knock outfase begon. Maar goed, er staat zo veel in dit topic.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik hoop dat ik die verwende gasten nog 1x kan motiveren om serieus aan de aftrap te komen voor een potje om plek 11.
Ben er bang voor.
 

Abubakari

Well-known member
PERSCONFERENTIE

Spelen om plek 21, dat zal vast niet de ambitie geweest zijn bij Nigeria voor aanvang?
Denk jij dat je grappig bent jong?

Kunnen we achteraf stellen dat volledig vertrouwen op medium Johan geen goed idee was?
Duh.
Iemand die dode mensen in Stroobos ziet blijkt dus niet te "zien" wat de uitslag van een voetbalwedstrijd wordt en dat verbaast u?
Fuck off, wijsneus.


Wat is er waar van het verhaal dat tijdens het in de winter gehouden volgende WK alleen maar wedstrijden uit District Noord voorspelt dienen te worden?

Alles.

Leeft die wedstrijd om de 21ste plaats nog een beetje of was het WK voor u na de groepsfase eigenlijk al voorbij?
Wat denk je zelf, Einstein?
Ik zit al sinds de uitschakeling in de groepsfase op het Sat? Complex van Ajax me bezig te houden met de toekomst, wat rot mij dat nou of ik elfde of 21ste word? Er is maar 1 plek die telt, de eerste en toen niet meer haalbaar was was het WK voorbij en is de rest totaal onbelangrijk.

Hoe verklaart u uw totale wanprestatie?
Je bent zelf een wanprestatie.

Is er ook nog positiefs voortgekomen uit uw samenwerking met Nigeria?

Ja zeker, Versmobiel Ondernemer van Meindert Talma is het nieuwe volkslied van Nigeria geworden, dat is dan wel weer mooi. Meindert zal nu naar Lagos toe te wonen hoorde ik.


Tot slut, wie denk je dat wereldkampioen wordt?
Ik denk Reinoud. En dat hoop ik ook. Niet omdat het een Ajacied is (in tegendeel, juist wel omdat het een Ajacied is) en ook ondanks alle toeristische voetbaltips van U.G. (waarvoor nog steeds dank), maar alleen omdat U.G. na de groepsfase eigenlijk al uit het toernooi lag maar nog verder mocht omdat er iemand zat te suffen. Maar goed, mocht U.G. wel de beker winnen is dat ook prima hoor. Veel gescoord, dus dik verdiend. Maar Reinoud is in mijn ogen de nog dikker verdiender winnaar.

Iemand die er in de groepsfase al uit ligt maar die nu nog wereldkampioen kan worden, dat kan ook alleen in het sat? Universum he?
Ik dacht dat je net "tot slot" zei, paardenmongool, dus oprotten met die klotenvragen.
En Sat? is met hoofdletter, malloot.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Vanmiddag om 16:00 uur gaan we weer verder en ik mis de voorspellingen nog van :

fortuna1987
SanMark
PES5
Pascallovic
Maasveld
Batigoal
 
Bovenaan