Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Kielse Rat

Well-known member
Het zit Sat?verige voorlopig nog niet tegen. Inschatting is dat er tegen Engeland ook zeker mogelijkheden liggen.

Even voor de zekerheid. Gaat om stand na 90 minuten (inc. blessuretijd)

Gefeliciteerd met de zege! Wij hebben ons niveau niet kunnen halen. De spanning is Belgi? wederom te veel geworden in een kwartifnale.
 

U.G.

Well-known member
Dammm helaas hier eindigt het voor Marokko!!

Wel een prima toernooi en de welgemeende felicitaties aan mijn Portugese Amigo!!

Pak de Cup dan ook maar!!

Muito obrigado :)

Manman, ik ben nog steeds aan het herstellen.

Maar wij hebben nog een frontje hoor, je staat 1 op de topscorerslijst en ik twee...en dat vind ik zo ontiegelijk belangrijk he...we zijn nog niet klaar dus.

En nu Kroati?, volgens mijn verkenners een zeer ervaren reus en wordt dit mijn zwaarste wedstrijd ooit (!). Dat is dan niet best want ik heb toch alweer twee keer verloren op het toernooi. De twee verkenners heb ik inmiddels dus ook op vakantie gestuurd, naar de Azoren, op het meest afgelegen eiland.

Ik ben mijn strategie nog aan het bepalen. Dat wordt een latertje vanavond.

( als ik het niet vergeet ;) )
 

Abubakari

Well-known member
49 Frankrijk-Argentini? 1-0
50 Spanje-Rusland 1-0
51 Uruguay-Portugal 0-1
52 Kroat?e-Denemarken 1-0
53 Brazili?-Mexico 1-0
54 Belgi? -Japan 1-0
55 Zwitserland-Zweden 0-0
56 Colombia- Engeland 1-1

U.G. gaat verder vanuit een gesloten verdediging met weinig doelpunten zie ik.
Tip, draai URU-POR om, dat gaat namelijk 1-0 voor Uruguay worden.

Sowieso is 1-0 weer uit de mode sinds die ronde waarin ik 10x 1-0 voorspelde.
 

Batigoal

Well-known member
okrety-podwodne.jpg


Gaat het aardig, blijken de basisspelers in de rust gewoon naar het nabijgelegen strand te zijn gegaan! Nogal wiedes dat het team van de Sat?yatollah eenvoudig wist te winnen van de Samba(l) Brazilianen.
 

U.G.

Well-known member
U.G. gaat verder vanuit een gesloten verdediging met weinig doelpunten zie ik.
Tip, draai URU-POR om, dat gaat namelijk 1-0 voor Uruguay worden.

Sowieso is 1-0 weer uit de mode sinds die ronde waarin ik 10x 1-0 voorspelde.


Nee hoor, forget about it !

Nu krijgen ze tegenstand.
 

Abubakari

Well-known member
Mijn Uruguayaanse collega is er 100% zeker van. Enige land wat ie vreesde was Duitsland want die kunnen (KONDEN! HA!!!) slecht spelen en dan 15 tellen voor tijd toch nog winnen. Van Portugal noch Spanje was hij onder de indruk, makje 1-0. Om over Argentini? of Frankrijk maar te zwijgen, "laat maar komen". Het leuke is dat ik morgennacht met hem werk, verder discussi?ren over hoe saai Uruguay speelt terwijl hij geen verkeerd woord over Uruguay wil horen en overal wel een smoes voor heeft. Nu al zin in. Maar ik heb Uruguay wel op winst. De sinaasappel die Ronaldo heet is uitgeperst. Suarez heeft nog wat over. 1-0 maken, boel op slot en Adeus Portugal.

Ja van mij hoeft het niet, van mij mag Portugal door, maar het is niet anders.
 

U.G.

Well-known member
Mijn Uruguayaanse collega is er 100% zeker van. Enige land wat ie vreesde was Duitsland want die kunnen (KONDEN! HA!!!) slecht spelen en dan 15 tellen voor tijd toch nog winnen. Van Portugal noch Spanje was hij onder de indruk, makje 1-0. Om over Argentini? of Frankrijk maar te zwijgen, "laat maar komen". Het leuke is dat ik morgennacht met hem werk, verder discussi?ren over hoe saai Uruguay speelt terwijl hij geen verkeerd woord over Uruguay wil horen en overal wel een smoes voor heeft. Nu al zin in. Maar ik heb Uruguay wel op winst. De sinaasappel die Ronaldo heet is uitgeperst. Suarez heeft nog wat over. 1-0 maken, boel op slot en Adeus Portugal.

Ja van mij hoeft het niet, van mij mag Portugal door, maar het is niet anders.

Dank je voor je uitweiding :duim: Cool story bro ;)

Maar het is allemaal best heel simpel. Ik heb respect voor Uruguay, dat ten eerste, maar er is ?cht geen fucking way..dat wij na 17 ongeslagen wedstrijden in drie achter??nvolgende landentoernooi waarin we o.a. speelden tegen Spanje, Frankrijk, Chili, Mexico en Kroati? nu gaan verliezen op mijn verjaardag van h?n ! Het is en blijft voetbal maar, ja, poepie..alleen omdat ze winnen van een Salah-loze Egypte en Rusland.


Ik ga nu lekker de avond in, e ma?ana breng ze maar hoor...we zullen het beleven. Ik zal aan jullie denken ;)
 

Abubakari

Well-known member
Komt nog eens bij dat mijn voorspellingen dit WK vrijwel nooit uitkomen, dus succes verzekerd voor Portugal. (Geen dank).
 

Unregistere

Well-known member
Minimaal 28e, nou ja, het kan slechter. Beter ook nog, want eventueel kan 25e, 26e of 27e ook nog voor Senegal. Allemaal dankzij die rare Fair Play regels.
 

Abubakari

Well-known member
Hier gaat het niet om Fair Play maar om de vetste bek. Had je maar meer Sat?kroketten moeten eten, had je nu om de wereldbeker (vol sat?saus) gespeeld.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik mis de voorspellingen nog voor de halve finale van :

Marinos
Pascallovic
Banshee
Batigoal
Maasveld
Suikerbrood
Jamel
SC Heerenveen
 

Reinoud

Well-known member
Sat?verige neemt direct de leiding tegen Engeland. Beloofd overigens een zeer spannende wedstrijd te worden die wel eens in de slotfase beslist kan worden.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ben dus geen voorspellingen tegen gekomen van :


Pascallovic
Maasveld
Suikerbrood
Jamel
SC Heerenveen


misschien hebben die het ook via iemand anders gedaan.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tussenstanden :

Halve Finale
Kroati? (zwammy)-Portugal (U.G.) 1-1
Zweden (Reinoud)-Engeland (Bernardo) 2-1
Om plek 5-8
Marokko (Susa) -Spanje (fortuna1987) 1-1
Servi? (Janssen) - Belgi? (Kielse Rat) 1-1
Om plek 9-12
Saoedi Arabi? (De Groene Scout) - Denemarken (Marinos) 1-0
Polen (FC Zwolle Ole) - Columbia (Mario) 4-0
Om plek 13-16
Frankrijk (JMD) - Uruguay (SanMark) 0-3
Mexico (Magikan) - Costa Rica (gevegt) 1-1
Om plek 17-20
Australi? (Kralinger) - Rusland (Pacallovic) 4-0
Panama (Banshee)-Iran (PES5) 2-1
Om plek 21-24
Nigeria (Abubakari) - Zuid-Korea (Friesland) 1-2
Brazili? (Batigoal)- Tunesi? (Maasveld) 1-0
Om plek 25-28
Fryslan (Suikerbrood) - Zwitserland (Andre) 0-4
Peru (Wigboldus)-Senegal (Unregistere) 1-3
Om plek 29-30
IJsland (Satyr) - Japan (Hankie) 0-1
Om de laatste plaats
Egypte (Jamel) Argentini? (SC Heerenveen) 0-0
 

Abubakari

Well-known member
Helaas kunnen we U.G. alleen feliciteren met zijn verjaardag en niet met de zege van Portugal. Mijn Uruguayaanse collega heeft volgens mij de hele nacht de goals van Cavani zitten kijken en Ronaldo uit zitten lachen. :D Die had vannacht echt een heel goed humeur.
5b38da3b3af04-cr7.png


Maar uh, U.G. parab?ns pelo seu anivers?rio.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Helaas door de storing tot nu toe geen voorspelling gezien van :

Pascallovic
Maasveld

en natuurlijk :

Jamel
SC Heerenveen
 
Bovenaan