Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Marinos

Well-known member
Ja hallo, die infantiele Infantino stond dus voor onze bus te verkondigen dat hij zich verkiesbaar wilde stellen als president van de FISI en of we voor twee dozen Satekroket te op hem konden stemmen. Afijn, hij wilde niet aan de kant dus het had wat voeten in de aarde maar we staan ondertussen op het veld en captain Sateriksen is in bloedvorm.

Hup Sat?nemarken!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was maar de vraag of onze sterspeler Sat?lah op tijd fit zou zijn. Zonder hem hadden we ons teruggetrokken. Gelukkig blijkt hij op het laatste moment toch fit te zijn, dus Sat?gypte is van de partij!

André

Well-known member
Vandaag pas aangekomen in Rusland
Op het laatste moment nog aangesteld als bondscoach van Zwitserland

Abubakari

Well-known member
Moet je de voorspellingen apart in het Sat?-Kroketten topic zetten of is in het algemene WK-voorspellingen topic ook rechtsgeldig?

Ja, dat is voor de puntenteller (FC Zwolle Ol?, de excel sheets alweer klaar?) makkelijker, dus dat moet je wel even doen.
http://www.devoetbalkantine.nl/show...p-Gezond-WK-VOORSPELTOPIC&p=405037#post405037

Aangezien fortuna1987/Peru niet op is komen dagen is hij de Lopetegui van dit toernooi, op de valreep vervangen (door Wigboldus) net als SC Heerenveen (door Andre).

Mooi dat Marinos en Jamel ook binnen zijn. Net als de eerste treffer van Nigeria, die zit er ook al in. Kroaat de Mos had 2-1, ik 2-0, Nigeria-Kroati? na 9 minuten dus 1-1.

Ik hoor Satyr vloeken, de enige die 3-0 had, wordt het in de blessuretijd nog 4-0. :devil:

Abubakari

Well-known member
Rusland (Pascallovic) - Saoedi Arabi? (Groene Scout) 1-1
Uruguay (SanMark.) - Egypte (Jamel) 1-0

B
Portugal (U.G.)-Spanje (Ska-P) 1-0
Iran (PES5) - Marokko (Susa) 1-1

C
Frankrijk (JMD)-Australi? (Kralinger) 1-1
Denemarken (Marinos)-Peru (Wigboldus) 0-0

D
Argentini? (Suikerbrood)-IJsland (Satyr) 1-1
Kroati? (zwammy)-Nigeria (Abubakari) 1-1

E
Costa Rica (gevegt)-Servi? (Janssen) 1-0
Zwitserland (Andre)-Brazili? (Batigoal) 1-1

F
Duitsland (Simon)-Mexico (Magikan) 1-1
Zuid Korea (Friesland)-Zweden (Reinoud) 1-1

G
Belgi? (Kielse Rat)-Panama (Banshee) 1-1
Engeland (Bernardo)-Tunesi? (Maasveld) 1-1

H
Polen (FC Zwolle Ol?)-Senegal (Unregistere) 1-0
Japan (Hankie)-Colombia (Mario) 1-1

Abubakari

Well-known member
Moeten we gevegt nu vertellen dat zijn wedstrijd nog 81 minuten duurt of hem gewoon zijn lolletje gunnen?

Abubakari

Well-known member
De Groene Scout in de Rode Cijfers zei:
Ik heet geen Munsterman!!!

maxresdefault.jpg

Betaluh pannekoek.

Janssen

Well-known member
Heb ik daarnet de president van de Sat?darah MC aan de lijn. Is vooralsnog not amused met de start en de weddenschappen die hij heeft lopen. Hij laat een aantal pakketjes met de post komen waarmee de jongens wat harder kunnen lopen.

fortuna1987

Well-known member
Excuus, niet meer de tijd gehad om vandaag de voorspelling in te vullen, zware dag op werk (euthanasie). Overige voorspellingen wel ingevuld, dan hoor ik wel wat Abu erover beslist.

Abubakari

Well-known member
Zie pb.

Ik heb fortuna1987 getipt ronde 2 te voorspellen, mocht er iemand niet op tijd voorspellen dan wordt die coach vervangen door fortuna1987.

En weest alert, want ronde 2 start al op 17 juni (zondag dus!).
De eerste rondes gaan in hoog tempo, hou daar rekening mee.

gevegt

Well-known member
Wat mij betreft doet Fortuna1987 gewoon mee voor de rest van de ronde.

Ennuh, zijn de 81 minuten al voorbij?

Bovenaan