Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Kielse Rat

Well-known member
Je kan je beter focussen op je werkzaamheden als bondscoach dan je verschuilen achter de racisme kaart.

Als buitenlander heb ik het recht om die kaart te trekken. ;) De wedstrijd tegen Panama loopt voorlopig zoals verwacht. Hou jij je vanaf nu ook maar bezig met je eigen team in plaats van de Mourinho uit te hangen.

Pascallovic

Well-known member
Het was maar de vraag of onze sterspeler Sat?lah op tijd fit zou zijn. Zonder hem hadden we ons teruggetrokken. Gelukkig blijkt hij op het laatste moment toch fit te zijn, dus Sat?gypte is van de partij!
Hij is dus niet op tijd fit. Jullie trekken je terug neem ik aan?

U.G.

Well-known member
Even een simpele vraag aan de bond en organisatie ? Er lopen bij ons nu een paar spelers ( 3, 4, 9 of 16 ) ineens met astma, en niet niet zo'n beetje ook, de omgeving is hier gewoon echt kut. Ik heb maar meteen bij Bratva superpuffers gescoord, is dit doping ? En bear in mind dat wij hier de slachtoffers zijn he !

Niet voor de wedstrijd die nu gaande is tegen Ska-P, want die is zo bizar slecht, dat lopen we wel uit. Het gaat om de volgende wedstrijden.

Abubakari

Well-known member
Even een simpele vraag aan de bond en organisatie ? Er lopen bij ons nu een paar spelers ( 3, 4, 9 of 16 ) ineens met astma, en niet niet zo'n beetje ook, de omgeving is hier gewoon echt kut. Ik heb maar meteen bij Bratva superpuffers gescoord, is dit doping ? En bear in mind dat wij hier de slachtoffers zijn he !

Niet voor de wedstrijd die nu gaande is tegen Ska-P, want die is zo bizar slecht, dat lopen we wel uit. Het gaat om de volgende wedstrijden.

Gewoon door de sat?kroket doen, dan mag alles.

U.G.

Well-known member
Schitterend dat gedoogbeleid, wordt iedereen allemaal competitiever van :duim: Dat andere Portugal is jaloers als een motherfucker.

FC Zwolle Ole

Well-known member
De standen na 18 minuten spelen :

A
Rusland (Pascallovic) - Saoedi Arabi? (Groene Scout) 1-2
Uruguay (SanMark.) - Egypte (Jamel) 2-0
B
Portugal (U.G.)-Spanje (Ska-P) 4-0
Iran (PES5) - Marokko (Susa) 2-4
C
Frankrijk (JMD)-Australi? (Kralinger) 2-2
Denemarken (Marinos)-Peru (Wigboldus) 1-1
D
Argentini? (Suikerbrood)-IJsland (Satyr) 2-2
Kroati? (zwammy)-Nigeria (Abubakari) 2-2
E
Costa Rica (gevegt)-Servi? (Janssen) 2-1
Zwitserland (Andre)-Brazili? (Batigoal) 2-2
F
Duitsland (Simon)-Mexico (Magikan) 2-2
Zuid Korea (Friesland)-Zweden (Reinoud) 1-4
G
Belgi? (Kielse Rat)-Panama (Banshee) 4-1
Engeland (Bernardo)-Tunesi? (Maasveld) 2-2
H
Polen (FC Zwolle Ol?)-Senegal (Unregistere) 2-1
Japan (Hankie)-Colombia (Mario) 2-1

Nederland (fortuna1987) - Holland (SC Heerenveen) 3-1

Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Scorebord-journalistiek ! Ska is een beginneling en begint juist heel gedurft, check z'n voorspellingen dan ( ! ). Ik werk 'm gewoon ff keihard in maar z'n spel verdient wel wat meer lof.

Zo.

Nou ff klaar gaan maken voor het andere Portugal op het andere toernooi.

Kielse Rat

Well-known member
Eerste kloofje kunnen slagen met Panama. Nu is het zaak van geconcentreerd te blijven en dit professioneel uit te spelen.

Bovenaan