De Groene Scout
Well-known member
Wat mij betreft doet Fortuna1987 gewoon mee voor de rest van de ronde.
Mee eens, een superheld is het. Euthanasie plegen en even later gewoon weer hier op het forum. Of was het niet bij jezelf?
Wat mij betreft doet Fortuna1987 gewoon mee voor de rest van de ronde.
Fortuna in de plek van die Belg die hier voor de lol mee doet dan maar.
Fortuna in de plek van die Belg die hier voor de lol mee doet dan maar.
Je kan je beter focussen op je werkzaamheden als bondscoach dan je verschuilen achter de racisme kaart.Racist.
Die andere die net zoveel zuipt.Gevegt?
Je kan je beter focussen op je werkzaamheden als bondscoach dan je verschuilen achter de racisme kaart.
Hij is dus niet op tijd fit. Jullie trekken je terug neem ik aan?Het was maar de vraag of onze sterspeler Sat?lah op tijd fit zou zijn. Zonder hem hadden we ons teruggetrokken. Gelukkig blijkt hij op het laatste moment toch fit te zijn, dus Sat?gypte is van de partij!
Hij is dus niet op tijd fit. Jullie trekken je terug neem ik aan?
Even een simpele vraag aan de bond en organisatie ? Er lopen bij ons nu een paar spelers ( 3, 4, 9 of 16 ) ineens met astma, en niet niet zo'n beetje ook, de omgeving is hier gewoon echt kut. Ik heb maar meteen bij Bratva superpuffers gescoord, is dit doping ? En bear in mind dat wij hier de slachtoffers zijn he !
Niet voor de wedstrijd die nu gaande is tegen Ska-P, want die is zo bizar slecht, dat lopen we wel uit. Het gaat om de volgende wedstrijden.
Gewoon door de sat?kroket doen, dan mag alles.