Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Hankie

Well-known member
129672.jpg

De spelers lijken het nieuwe systeem nog niet helemaal te snappen.

Kielse Rat

Well-known member
Ons laatste teambuildingactiviteit is een beetje uit de hand gelopen. Onze aanvoerder is sindsdien spoorloos:

Abubakari

Well-known member
Nigeria is al lang en breed te plek, moet ook wel want wij beginnen dit toernooi met de Sat?WK finale, Nigeria-Kroatie (Abu vs zwammy). Dus als we die winnen zijn we al wereldkampioen en doet de rest van de wedstrijden er niet meer toe.

lachaos.gif

Op weg met de busjes naar het trainingsveld, de fans lopen gezellig mee.

zwammy's style een beetje kennende (tackles op kniehoogte of hoger) zijn we deze week vooral gaan trainen op het ontwijken van de kamikaze tackles van Kroati?.
world002px.jpg

Hoe lijkt het, nog 2 dagen en hoeveel coaches moeten nog voorspellen?

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Met Senegal hebben we na de laatste besloten oefenwedstrijd een gezellige bijeenkomst gehad, waarop artiesten van Senegalese afkomst hebben gezongen.

Te beginnen met Youssou N'Dour:

Koeman gooit alle dingen om

De jongere spelers werden daarna blij verrast toen Akon de zaal betrad. Het ging helemaal los:

En dat zonder Mexicaanse meiden.

Batigoal

Well-known member
De Braziliaanse staf is op plek van bestemming; Moedertje Rusland! De spelers echter... die zijn ehh? nog niet aanwezig. Ze zijn elders gespot. Maar geen zorgen, n?o se enerve, v?o bem. The Boys From Brazil staan er wanneer het moet.

people-play-beach-football-in-copacabana-beach-rio-de-janeiro-brazil-picture-id450279246

In ? P?tria amada is de sfeer uitstekend! Men kijkt uit naar de prestaties van het nationale team en komt zelfs de straten op om ehh... het te vieren... althans zoiets.

brazil-confed-cup-protests.jpg

Kielse Rat

Well-known member
De Braziliaanse staf is op plek van bestemming; Moedertje Rusland! De spelers echter... die zijn ehh… nog niet aanwezig. Ze zijn elders gespot. Maar geen zorgen, n?o se enerve, v?o bem. The Boys From Brazil staan er wanneer het moet.

people-play-beach-football-in-copacabana-beach-rio-de-janeiro-brazil-picture-id450279246

In Rusland heb je toch ook stranden?

Mario

Well-known member
Wij hebben inmiddels intrek genomen in ons 5 sterren hotel te Grozny, om de hoek bij de Ruud Gullit Arena waar wij de trainingen afwerken.

hqdefault.jpg

maxresdefault.jpg

Abubakari

Well-known member
Huh? Is Ska-P 187 nu ontslagen omdat ie volgend jaar trainer bij Real wordt? Ik dacht altijd dat Ska-P een Barca man was. Wat is het volgende? UG naar Barca en ik naar PSV?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Onze reis in de Trans-Siberi? Express gaat redelijk door, we komen net door het Oeral-gebergte. Hopelijk zijn we op tijd voor onze eerste wedstrijd!

U.G.

Well-known member
Huh? Is Ska-P 187 nu ontslagen omdat ie volgend jaar trainer bij Real wordt? Ik dacht altijd dat Ska-P een Barca man was. Wat is het volgende? UG naar Barca en ik naar PSV?

Voor het juiste bedrag ben ik zelfs de fanatiekste Barca-supporter ooit. "Een jeugddroom die uitkomt."

Maasveld

Well-known member
De reis van Tunesi? verloopt erg voorspoedig. Uurtje voor de wedstrijd aanwezig zijn moet moeiteloos gaan lukken.

depositphotos_62187809-stockafbeelding-kameel-rijden-in-tunesi.jpg

Bovenaan