Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
In een open wedstrijd met de nodige kansen over en weer mag Feyenoord uigeindelijk blij zijn met een punt.
 
Laatst bewerkt:

Reinoud

Well-known member
Schandalig slechte wedstrijd van onze kant. Excelsior leek mij een zekerheidje, verder echter ook te weinig gescoord. Gefeliciteerd PEC!
 

Unregistere

Well-known member
Poeh, dat Hillegom is voor ons echt lastig te bestrijden. Ze zakken ver in, houden het potdicht en dan komen ze er razendsnel uit met die snelle vleugelspitsen Bloem en Bol. Als je dan bij rust al achter staat en in de tweede helft meer risico moet nemen, dan word je gewoon geslacht. Slimme coach, die JMD.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Was zo blij met de overwinning aan de satekroketten gegaan en de stand helemaal vergeten.
Ja Abu de grote winnaar van het weekend maar ja zoals hij zelf al eens zei er is maar 1 prijs en die is pas aan het eind van het seizoen.
Onderin gaan Vitesse , Excelsior (de vorige kampioen) en ADO Den Haag het zwaar krijgen.
In de Hoofdklasse de eerste overwinning voor VC Trynwalden dus de kop is er af.

Eredivisie
1AjaxAbubakari14-31103-77
2VVV VenloMaasveld14-2987-63
3FeyenoordSusa14-2794-79
4AZMarinos14-2684-70
5FC UtrechtReinoud14-2495-95
6PSVMagikan14-23108-107
7NAC BredaSimon14-23106-94
8Heracles AlmeloPES514-23102-92
9FC TwenteDe Groene Scout14-2385-91
10PEC ZwolleFC Zwolle Ole14-22100-90
11SC HeerenveenSC Heerenveen14-2296-84
12Sparta Rotterdamfortuna198714-2296-93
13Roda JCSatyr14-2196-82
14Willem IIPascallovic14-1885-86
15FC GroningenKielse Rat14-1881-87
16VitesseBernardo14-1490-100
17ExcelsiorKralinger14-1274-79
18ADO Den HaagMario14-884-110
Hoofdklasse
1SV HillegomJMD2-618-11
2SC FeyenoordHankie2-316-14
3GUDOKzwammy2-312-14
4VC TrynwaldenSuikerbrood2-310-10
5ASWHUnregistere2-113-18
6Wanne EickelBanshee2-112-14
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik kijk even naar die stand en dan lijkt die middenmoot best redelijk. Toch schrik ik van de stand en dan met name van het aantal gescoorde doelpunten. Dat is echt bedroevend laag voor een coach die ook al een Gouden Schoen op de schoorsteen heeft staan. Vanaf nu doen we het anders; alles vol op de aanval!!!
 

Mario

Well-known member
Het lijkt erop dat ik zo dicht mogelijk bij de hoofdklasse wil blijven ... ik ga er straks weer net zo hard uit.

Dit weekend moet ik wel gaan winnen, wil ik nog aansluiting houden op de rest.
 

JMD

Well-known member
Poeh, dat Hillegom is voor ons echt lastig te bestrijden. Ze zakken ver in, houden het potdicht en dan komen ze er razendsnel uit met die snelle vleugelspitsen Bloem en Bol. Als je dan bij rust al achter staat en in de tweede helft meer risico moet nemen, dan word je gewoon geslacht. Slimme coach, die JMD.

Zeker. Wij spelen naar onze mogelijkheden. Wij zijn een zondagclub h?? Wij doen niet aan creatief boekhouden om toch die snelle spits te kunnen betalen. Bij ons krijgen de jongens hoogstens een zak bloembollen mee naar huis aan het eind van het seizoen.
 

Bernardo

Well-known member
Duidelijk wat bij mij het probleem is. Gatenkaas. In de winterstop maat op zoek naar nieuwe verdedigers
 

Unregistere

Well-known member
Zeker. Wij spelen naar onze mogelijkheden. Wij zijn een zondagclub h?? Wij doen niet aan creatief boekhouden om toch die snelle spits te kunnen betalen. Bij ons krijgen de jongens hoogstens een zak bloembollen mee naar huis aan het eind van het seizoen.

Ja, maar wij nemen veel meer supporters mee. :p
 

Abubakari

Well-known member
Kun je ze een beetje uit elkaar houden? Ik las deze week dat dat hele zaterdagvoetbal ??n grote inteeltclub is.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
We zijn weer begonnen aan de wedstrijden.
Enkele teams kwamen door de winterse omstandigheden iets te laat aan de aftrap.
Maar alle wedstrijden staan na een 10 tal minuten spelen nog op 0-0.
Behalve bij Roda JC - FC Groningen (Satyr-Kielse Rat) daar staat het 1-1.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Super slechte wedstrijd van PEC Zwolle net als het weer droevig maar wel op een 1-2 voorsprong bij Excelsior.

Ruststanden :

Eredivisie :
Willem II - NAC Breda (Pascallovic-Simon) 2-4
SC Heerenveen - VVV Venlo (SC Heerenveen-Maasveld) 3-4
AZ - Heracles Almelo (Marinos-PES5) 4-4
Excelsior - PEC Zwolle (Kralinger-FC Zwolle Ole) 1-2
FC Twente - ADO Den Haag (De Groene Scout-Mario) 2-5
Roda JC - FC Groningen (Satyr-Kielse Rat) 8-5
FC Utrecht - Feyenoord (Reinoud-Susa) 4-2
Sparta Rotterdam - Vitesse (fortuna1987-Bernardo) 4-1
Ajax - PSV (Abubakari-Magikan) 4-4
Hoofdklasse :
GUDOK (zwammy) - ASWH (Unregistere) 3-4
Wanne Eickel (Banshee) - SV Hillegom (JMD) 2-2
SC Feyenoord (Hankie) - VC Trynwalden (Suikerbrood) 2-2
 
Laatst bewerkt:

SC Heerenveen

Well-known member
SC Heerenveen, kom bier drinken in de Knyp!
Ik was laat thuis van fluiten eigen wedstrijd. Maar ik zag al een feestbus staan bij onze kroeg. Jullie feestbus viel goed op, haha. Hopelijk hebben jullie het gezellig gehad bij Jan en Anneke. Weet je ook gelijk waar ik tijdens het dorpsfeest veel uit hang. ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan