Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kielse Rat

Well-known member
Drie heel belangrijke punten. Het voetbal was dan wel om niet aan te zien, maar dat is van ondergeschikt belang als je je onderin het klassement bevindt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoppa, 12e overall bij voetbalpoules dit weekend en hier slechts 7-6, maar toch genoeg.
 

Abubakari

Well-known member
Abu, mag ik al naar de Hoofdklasse, haha...

Het blijft bizar, die PSV Vloek. :devil:

Na wat nipte zeges deze week weer eens een ruime zege, 7-3 uit bij Twente. Bij rust was het pas 1-2 maar na rust leverde VVV-AZ 3 goals op en NAC-EXC ook eentje en daar pakte Ajax dit weekend de winst. Lekker, want je merkte duidelijk dat dit voor Twente en zijn coach een wedstrijd was die ze wel h??l graag zouden winnen.
Maar ik ben Sinterklaas niet, ik geef geen punten kado, ik trakteer liever op een nederlaag. Om PES5 te citeren: Lekker lekker lekker. Koppositie behouden en dankzij mijn Cambuur vriend in Vitesse dienst uitgelopen op Feyenoord, goedzo Dijkhuizen II!

NAC gewonnen, benieuwd hoe dik de alles doodvervende kampioen zwammy dan wel niet gewonnen heeft.
(Hankie gefeliciteerd, there's only one zwammy!).
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik had weer eens een overwinning nodig bij NAC en dan is het altijd prettig als Excelsior op bezoek komt
 

Abubakari

Well-known member
Klopt, zat tot aan de thee redelijk dicht. De pepernoten in de rust hebben hun werk niet voldoende gedaan.
Helaas. Van harte Abu.
Bedankt.

Heb ik verloren? Bizar
Het is in jouw geval inmiddels
Heb ik gewonnen? Bizar
Hankie had 9 competitiewedstrijden op rij verloren (laatste zege in ronde 4 op 16 september). Tussendoor ??n keer voor de beker gewonnen (van zwammy) en nu eindelijk weer eens een competitiezege (tegen zwammy). :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie dat Ajax en VVV bovenin de grote winnaars zijn, van de eerste 8 verliezen er 5, speelt Feyenoord gelijk tegen een degradatiekandidaat en winnen alleen Ajax en VVV.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan