Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simon

Administrator
Forumleiding
Als Bernardo de verdediging op orde krijgt, dan kan PSV er gewoon nog uit.

WZNWZDBVB :heinz:
 

Kielse Rat

Well-known member
Arme Belg... sorry :oops:

kabouterwesley.jpg
 

Bijlagen

  • kwesley01_gr.jpg
    kwesley01_gr.jpg
    60,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:

Mario

Well-known member
Eerste winst in de Eredivisie, dat was wel belangrijk om aansluiting te houden :duim:
 

Kielse Rat

Well-known member
Topinterventie Abu! Nu komt de boodschap tenminste aan! :duim: (wist eigenlijk niet hoe ik hem hier groter moest krijgen, na al die jaren soms nog een forumleek...:oops: )
 

Abubakari

Well-known member
Graag gedaan Animalfreak. Je moet het derde icoontje van rechts hebben, kiezen voor 'from URL' als het een internetlinkje is en dan moet je het vinkje bij Retrieve remote file and reference locally even uitvinken.

Even twee regeldingetjes.

# Bij minder dan 5 wedstrijden gaat de ronde niet door. De punten die je gehaald hebt blijven dan staan, de inhaalwedstrijden tellen dan later alsnog mee.
# Als je tegenstander niet op komt dagen speel je voortaan tegen het gemiddelde van je tegenstander ipv tegen het gemiddelde van de rest. Wie niet op komt dagen krijgt uiteraard geen punten mocht zijn gemiddelde score hoger blijken dan de opgedaagde coach.
 

Kielse Rat

Well-known member
Graag gedaan Animalfreak. Je moet het derde icoontje van rechts hebben, kiezen voor 'from URL' als het een internetlinkje is en dan moet je het vinkje bij Retrieve remote file and reference locally even uitvinken.

Tot die laatste stap was ik al mee hoor. :eek: Al heb ik het eerst via URL geprobeerd maar werkte niet dus heb hem ge?pload via mijn laptop (Kabouter Wesley komt vroeg of laat altijd wel eens van pas).
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Zo ijs en weder dienende gaan we vanavond weer van start met de midweekse ronde.
Nog niet alle teams zijn door de winterse omstandigheden aan de warming up verschenen.

Eredivisie :
NAC Breda - FC Twente (Simon-De Groene Scout)
PEC Zwolle - AZ (FC Zwolle Ole-Marinos)
FC Groningen - PSV (Kielse Rat-Magikan)
Vitesse - Willem II (Bernardo-Pascallovic)
VVV Venlo - FC Utrecht (Maasveld-Reinoud)
ADO Den Haag - Roda JC (Mario-Satyr)
Feyenoord - SC Heerenveen (Susa-SC Heerenveen)
Heracles Almelo - Sparta Rotterdam (PES5-fortuna1987)
Ajax - Excelsior (Abubakari-Kralinger)
Hoofdklasse :
SC Feyenoord (Hankie) - Wanne Eickel (Banshee)
SV Hillegom (JMD) - GUDOK (zwammy)
ASWH (Unregistere) - VC Trynwalden (Suikerbrood)
 

Unregistere

Well-known member
Momenteel zijn vrijwilligers met man en macht bezig om het veld sneeuwvrij te maken voor de ontmoeting met VC Trynwalden. Het is een pittige klus!
 

Reinoud

Well-known member
Pff altijd lastig om in De Koel te spelen. Hopelijk zetten we dit nog recht. Ook wel na?ef om NAC op winst te zetten.
 

Abubakari

Well-known member
De oude kampioen leidt met 0-3 tegen de nieuwe kampioen. (Om het positief te houden).
De koploper met 0-3 achter en op weg naar de eerste nederlaag (maar wel het tweede puntverlies op rij) in tijden tegen de nummer 17. (Om het beestje bij zijn naam te noemen).

NAC op 2-2 gezet, krijgen ze in slotseconde geen penalty mee...:hsv:
En als van Polen die strafschop benut...:devil:

Nou ja, volgende keer zit het wellicht weer mee, ik hou de zwammy spirit, kampioen worden we toch wel.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik had per ongeluk de uitslagen van vanavond verkeerd om geplaatst. Neem aan dat Abu dat nog even rechtzet. Overmacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan