Marinos
Well-known member
Ok?, goed bezig.De You Tube link. Zodat het filmpje hier gewoon staat ipv dat je op een link moet drukken en naar You Tube omgeleid wordt.
Als dank gun ik je de derde plek achter de welbekende.
Ok?, goed bezig.De You Tube link. Zodat het filmpje hier gewoon staat ipv dat je op een link moet drukken en naar You Tube omgeleid wordt.
De koploperT in de Hoofdklasse met 10-1 op de broek gegeven.
Satyr is rijp voor een opname denk ik :cab:
Volledig aan jezelf te wijten natuurlijk.Voor de 3e keer in 1 maand tegen Zwammy ... de hoofdklasse is toch wel klein geworden dit seizoen.
Volledig aan jezelf te wijten natuurlijk.
Dat je in de krochten van het Satevoetbsl speelt.Dat er minder deelnemers zijn?
Dat je in de krochten van het Satevoetbsl speelt.
Ja met zo'n instelling kom je dus nooit tegen 17 verschillende tegenstanders in de eredivisie. Het begint bij geloof en overtuiging.Daar heb ik niet zoveel moeite mee, dat komt vanzelf wel een keer goed. Het zou wel leuker zijn als er wat meer deelnemers zouden zijn.
Een beetje zoals bij Zwammy en dan nog laatste staan in de hoofdklasse met 0 overwinningen. Maar overtuigd is ie van zichzelf.:duim:Ja met zo'n instelling kom je dus nooit tegen 17 verschillende tegenstanders in de eredivisie. Het begint bij geloof en overtuiging.
Het begint bij jezelf.Een beetje zoals bij Zwammy en dan nog laatste staan in de hoofdklasse met 0 overwinningen. Maar overtuigd is ie van zichzelf.:duim:
Voor de 3e keer in 1 maand tegen Zwammy ... de hoofdklasse is toch wel klein geworden dit seizoen.