Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

FC Zwolle Ole

Well-known member
De eindstanden :
Eredivisie :
Willem II - SC Heerenveen (Pascallovic-SC Heerenveen) 4-6
Feyenoord - NAC Breda (Susa-Simon) 3-11
Heracles Almelo - Roda JC (PES5-Jef400) 6-7
ADO Den Haag - Spara Rotterdam (Hankie-fortuna1987) 4-8
FC Utrecht - PSV (Reinoud-Banshee) 7-6
Ajax - Vitesse (Abubakari-Bernardo) 9-6
FC Groningen - FC Twente (Kielse Rat-De Groene Scout) 5-6
VVV Venlo - PEC Zwolle (Maasveld-FC Zwolle Ole) 4-3
AZ - Excelsior (Marinos-Kralinger) 8-5
Hoofdklasse :
EBOK (zwammy)-SV Hillegom (JMD) 5-10
ASWH (Unregistere)-Leonidas (Mario) 9-9
Delfstrahuizen (Satyr)-VVA (Magikan) 1-10
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Dit PEC is gewoon rijp voor de degradatie eens kijken of we deze week een spits kunnen aantrekken die wel scoort.
AZ gaat als een raket momenteel ongenaakbaar aan de leiding.
Voor degradatie nog ploegen zat die hier voor in aanmerking komen.

De standen :

Eredivisie
1AZMarinos6-1845-27
2AjaxAbubakari6-1252-37
3NAC BredaSimon6-1246-37
4SC HeerenveenSC Heerenveen6-1239-35
5VVV VenloMaasveld6-1238-39
6FeyenoordSusa6-1143-42
7FC TwenteDe Groene Scout6-1040-41
8FC GroningenKielse Rat6-939-40
9FC UtrechtReinoud6-939-43
10Roda JCJef4006-934-37
11Willem IIPascallovic6-840-41
12VitesseBernardo6-739-41
13ADO Den HaagHankie6-647-52
14Sparta Rotterdamfortuna19876-644-47
15Heracles AlmeloPES56-643-44
16PEC ZwolleFC Zwolle Ole6-637-42
17ExcelsiorKralinger6-535-42
18PSVBanshee6-030-43
Hoofdklasse
1DelfstrahuizenSatyr6-1146-38
2LeonidasMario6-1044-38
3VVAMagikan6-843-38
4SV HillegomJMD6-842-43
5ASWHUnregistere6-742-47
6EBOKzwammy6-333-46
 

fortuna1987

Well-known member
Goede overwinning tegen het enige team dat meer tegendoelpunten incasseert dan wij. Nou deze lijn doortrekken en volgende week weer een paar plekken klimmen.
 

Abubakari

Well-known member
Eindelijk weer een Ajax waardig seizoen. Meeste goals voor en tweede, dat is weliswaar nog 1 plek te laag, maar Marinos he.... Als Marinos nou ook eens een keer (of wat) verliest dan wordt het bovenin gewoon weer ouderwets spannend met driekwart van de clubs die voor de titel gaan.
 

zwammy

Well-known member
Die 0-2 maakt heel veel goed . Maar 3 juist voorspelde wedstrijden word het lastig van winnen. Gefeliciteerd jmd.
 

Jef400

Well-known member
Roda speelt keurig mee in de middenmoot dit jaar. Soms een overwinning, soms een nederlaag. Maar met gegarandeerd slechtere ploegen onderin gaat het de goede kant uit.
 

Marinos

Well-known member
Eindelijk weer een Ajax waardig seizoen. Meeste goals voor en tweede, dat is weliswaar nog 1 plek te laag, maar Marinos he.... Als Marinos nou ook eens een keer (of wat) verliest dan wordt het bovenin gewoon weer ouderwets spannend met driekwart van de clubs die voor de titel gaan.
Ja ik ga dus donderdag voor een ori?nterend gesprek naar Portugal. FC Porto en Satekroket Lissabon hebben interesse net als de Portugese bond, die me uitgenodigd hebben voor Portugal - Zwitserland.

Als dat maar goed gaat met de assistent op de bank.. 13 oktober ben ik weer retour.

Hup Woutje Vethorst!

Overigens heeft de spelersgroep me laten weten dat het wel goed gaat komen, de overtuiging is groot. Hier onder goed te zien

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik ben zojuist samen met mijn hele selectie van NAC de kroeg uit komen rollen. Winnen is mooi, dik winnen is heel mooi, maar dik winnen in De Kuip is fantastisch voor NAC. We hadden sat?kroketten in overvloed in de kroeg en ze zijn vakkundig weggespoeld met een paar vaten gerstenat.
 

Susa

New member
Simon gefeciteerd!!

Susa weer met beide benen op de grond na deze oorwassing.

Volgende week moet het idd gebeuren in Alkmaar.
 

Unregistere

Well-known member
Weer gelijk, nu tegen Mario. Toch maar eens nadenken over de tactiek, want winnen lukt net wat te weinig zo. Staat wel tegenover dat ik ook amper verlies, maar elke keer een gelijkspelletje levert per saldo niet zo gek veel op.

Terwijl ik speciaal voor deze competitie al heb gekozen voor mijn reservekeeper Marvin Kwekkeboom in plaats van de vaste man Stef Souffl?.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan