Bestaat niet meer
Well-known member
Nog steeds ongeslagen na de winterstop, aansluiting bij de veilige plekken komt er zo ook weer aan.
PSV op 4-6 in de Euroborg.
Alleen als Feyenoord met 3-1 wint van Cambuur wordt het nog gelijk, anders wint PSV opnieuw.
Ik wist behalve Ajax nog geen enkele uitslag toen ik Studio Sport ging kijken, ik stond met 10-7 voor, maar Fabian had 1-1 bij Roda-Vitesse. Ik zag de bui alweer hangen, zelfs van Fabian niet kunnen winnen, weer tevreden moeten zijn met een puntje. :hsv:
Totdat Babi Pangang Superheld in de 92' minuut de 1-2 binnen kopte! Dolle taferelen bij Cambuur, alsnog met 10-7 gewonnen!
En ik zie dat Utrecht de spanning om de titel terug heeft weten te brengen en dat dat ook aan Babi pangang te danken is, speler van de week, die Vitesse Chinees!
Onderzoek is afgerond, hij is een Superheld!Wat een matchfixing Chinees inderdaad! Hier komt een onderzoek naar!!!
Kampioen. Nu alweer.Marinos - Sporting Andijk 6 uit 6. Daar hoef je verder weinig over te zeggen.
AD Utrecht Sport zei:Sterk collectief Utrecht brengt spanning terug in titelrace Eredivisie
UTRECHT – FC Utrecht heeft ervoor gezorgd dat de spanning aan de kop van de ranglijst van de Eredivisie volledig terug is door de topper uit bij koploper SC Heerenveen met 10-11 te winnen.
Manager Simon kon in de wedstrijd tegen zijn oude club beschikken over een volledig fitte selectie en kon hierdoor starten met zijn vaste basiself. SC Heerenveen kon ook op volle oorlogssterkte aantreden, waardoor het niveau in de wedstrijd zeer hoog was en het massaal toegestroomde publiek in het Abe Lenstra stadion kon genieten van een hoogstaande topwedstrijd.
FC Utrecht maakte ditmaal niet de fout uit de thuiswedstrijd door te snel uit de startblokken te komen, maar voetbalde wel mee met de thuisploeg. Het spel golfde op en neer in een hoog tempo en bede keepers konden zich onderscheiden met een aantal mooie reddingen. Het publiek werd prima vermaakt en het thuispubliek was zeer tevreden met de 4-2 ruststand.
Wie had verwacht dacht dat de teams tijdens de thee wat to bedaren zouden komen kwam bedrogen uit. Manager Simon wisselde in de rust de verdedigende middenvelder voor een vleugelspits en liet zijn team nu volledig de aanval zoeken. Dit resulteerde na de hervatting direct in doelpunten over en weer in een onveranderd hoog tempo.
SC Heerenveen bleef de gehele 2e helft net aan de goede kant van de score staan en leek na de 10-11 overwinning in Utrecht aan het begin van dit seizoen wederom aan het langste eind te gaan trekken in deze topper. Het sterke collectief van FC Utrecht gaf echter niet op en kwam toch weer langszij. Manager Simon bleek vervolgens een gouden hand van wisselen te hebben, want de vlak voor tijd ingevallen jonge aanwinst Babi Pangang in de 92e minuut op de juiste plaats stond om de 10-11 voor Utrecht binnen te koppen.
Manager Simon was zeer tevreden over de prestatie van zijn team: “Ik ben trots op de werklust die wij vandaag als collectief hebben laten zien. Wij hebben als eenheid gewonnen en hierdoor onze kansen op het kampioenschap in stand gehouden”. Matchwinner Babi Pangang was erg blij met zijn doelpunt: “Ik ben elg blij dat ik nu al de kans klijg om van waalde te zijn voor dit team. Ik had al een eeldele kans, maal ik wachtte op een signaal van mijn oom op te tlibune. Toen hij vlak vool tijd zijn duim op stak wist ik dat het goed zat en kon ik het winnende doelpunt maken”.
Mooi spel. 5 wedstrijden goed, dat is toch niet verkeerd.
Dan had je 15 punten gehad. je snapt er dus geen r??????t van.
Abu de zaak weer aan het flessen dus?