Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nik

Member
Een paar weken geleden was ik nog bezig met de titel voor NEC, nu sta ik maar 5 punten voor op plek 16...:eek:mg:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Weer niet gewonnen, wel weer gelijk. Volgende week Feyenoord uit, zul je net zien dat Fabian tegen mij voor het eerst in tijden gaat winnen.
Gezien onze uitslagen op zondag zat dat er dik in. Als ??n van ons een beetje vertrouwen in Heerenveen gehad had, was er waarschijnlijk wel een winnaar geweest. Maar allebei een puntje, gezien de stand voor jou een prima resultaat. ;-)
 

Magikan

Well-known member
Nondeju... het is alleen dat ik tegen PSV speelde. Anders had ik wel gewonnen :hsv: ;)

Van harte JMD :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Gezien onze uitslagen op zondag zat dat er dik in. Als ??n van ons een beetje vertrouwen in Heerenveen gehad had, was er waarschijnlijk wel een winnaar geweest. Maar allebei een puntje, gezien de stand voor jou een prima resultaat. ;-)

Ik had gewoon een beetje meer vertrouwen in Cambuur moeten hebben.

Er is maar ??n prima resultaat voor mij en dat is winst. Met een puntje ben ik niet tevreden en zal ik nooit tevreden zijn.
 

prume

Member
Eindelijk sta ik op de positie waar ik hoor.. En Fc Zwolle ole staat ook eindelijk op de juiste positie zie ik al wel:jerry:
 

Simon

Administrator
Forumleiding
AD Utrecht Sport zei:
Getergde manager Simon zet team op scherp voor topper

UTRECHT - Manager Simon van de FC heeft zijn ploeg op scherp gezet voor de Eredivisietopper dit weekend uit bij koploper SC Heerenveen. "Dit is voor ons echt de wedstrijd van het jaar" verklaarde Simon in de persconferentie voorafgaand aan de wedstrijd. "We staan 5 punten op ze achter, maar wij zijn op dit moment de ploeg in vorm en als we daar weten te winnen dan volgen er nog 8 finales, waarin wij het voordeel van de achtervolger hebben".

Simon ging op de persconferentie ook nog in op zijn plotselinge vertrek als trainer van SC Heerenveen na afloop van vorig seizoen. "De manier waarop de zaken zij gegaan en afgehandeld rondom mijn dienstverband in Friesland heeft bij mij een vervelende nasmaak achtergelaten." ... "Heerenveen had vorig seizoen in het najaar een nieuwe trainer nodig. Ze klopten bij mij aan, maar ik was prima op mijn plaats bij RBC in de Hoofdklasse. Uiteindelijk ben ik na een goed gesprek met voorzitter Van der Wiel overstag gegaan en heb ik de overstap gemaakt."
Ondanks een reeks goede resultaten en een opmars naar de 4e plaats in de eindstand van de Eredivisie vorig seizoen, werd Simon de deur gewezen bij de Friese club. "Dat ligt in mijn ogen vooral aan de nieuwe voorzitter." sprak Simon verbitterd "Vlak na mijn aankomst bij de club werd Jelko van der Wiel als voorzitter vervangen door Luuc Eisenga en het heeft eigenlijk nooit geboterd tussen ons." ... "Volgens mij stak het hem nogal dat ik geen Friese achtergrond heb en hij bleef maar mopperen over kleine zaken en hameren op traditie en clubcultuur."

PES5 (die wel van Friese afkomst is - red.), werd door Heerenveen naar voren geschoven om Simon te vervangen als manager. "Hij staat nu wel bovenaan met de club, maar hij speelt nog steeds grotendeels met het team dat ik daar daar heb neergezet." aldus Simon "Mijn assistenten bleven in dienst en onder hun leiding bleef het team voetballend intact en presteren. Dat ook zij in de winterstop opeens moesten vertrekken verbaast mij eigenlijk niets na wat ik daar heb meegemaakt.

De heenwedstrijd in Nieuw Galgenwaard eindigde in een spectaculaire 10-11 overwinning voor de bezoekers. "Ja dat was zonde" sprak Simon "Ik ben door mijn late vertrek bij SC Heerenveen pas halverwege de voorbereiding ingestapt bij FC Utrecht en vooral mijn verdedigers hadden een conditieachterstand vergeleken van het niveau dat ik verlang op Eredivisieniveau. Hierdoor kregen we aan het einde van die wedstrijd een paar counters om de oren waardoor wij onnnodig verloren."

Aanstaande maandag volgt er een uitgebreid verslag van deze wedstrijd in onze sportbijlage.
.
 

Abubakari

Well-known member
Kortom, PES5 staat dankzij Simon bovenaan en sc Heerenveen is een nare koude club. Dat laatste wisten wij bij het warme Cambuur al.
De stand bij de topper is nog 0-0 trouwens, net als bij Feyenoord-Cambuur.

Wel gescoord is er bij ADO-Twente (0-3), PEC Zwolle-de Graafschap (3-0) en Roda JC-Vitesse (0-1).
Bij de rest staat het nog 0-0.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Roda miste de beginfase tegen Vitesse, kwam 0-1 achter, maar staat nu alweer keurig met 4-2 voor :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Een hattrick bij PEC-DGS levert Cambuur 3 punten op, Locadia voorkomt in de 88' minuut een hattrick voor Feyenoord zodat Cambuur in de Kuip met 4-2 voor staat.

Ook de topper Heerenveen-Utrecht staat 4-2. Voor de spanning zou het mooier zijn mocht Utrecht deze winnen, dus Hup Simon!
1. SC Heerenveen 25-47 173-156
2. FC Utrecht 25-42 177-161
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Andijk heeft er 4 in het netje liggen. Het lijkt er op dat de patronen voorin snel opgepikt worden.
 

Abubakari

Well-known member
Andijk heeft er 4 in het netje liggen. Het lijkt er op dat de patronen voorin snel opgepikt worden.

En de tegenstander?
Twee dus.

Week #2
Sporting Andijk (Marinos) at SVI (FC Zwolle Ole) 4-2
RBC (Kralinger) at Xerxes (Reinoud)
SVZ (Andre) at KVV Losser (De Groene Scout)
WHC (Wezeper88) at OWIOS (Prume)
SV Roggel (Banshee) at Leonidas (Mario)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
4-2 voor tegen die druktemaker uit Utrecht. Na afloop nog rellen geweest, doordat Utrecht tokkies met sat?kroketten begonnen te gooien.
 

Abubakari

Well-known member
4-2 voor tegen die druktemaker uit Utrecht. Na afloop nog rellen geweest, doordat Utrecht tokkies met sat?kroketten begonnen te gooien.

Mooie avond voor jou dus.
(gniffel, boontje komt om zijn loontje met dat Cambuur gelach elke keer).

Ja qua resultaten liep dat wel, maar de fans bleven weg en zagen de uitslag wel op sateletekst. En atractiviteit word hier beloond!

Ja, dat liep echt goed qua resultaten. Echt raar dat jij nu in de hoofdklasse bij Sporting Andijk zit en Pascallovic bij Ajax.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan