Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tussenstanden in de Eredivisie :

De Graafschap (zwammy) - Roda JC (Satyr) 1-0
Willem II (fortuna1987) - AZ (Maasveld) 1-0
PSV (JMD) - SC Heerenveen (PES5) 0-0
FC Twente (Go Ahead Kampen) - PEC Zwolle (SC Heerenveen) 1-0
Excelsior (Susa) - FC Groningen (Kielse Rat) 0-1
FC Utrecht (Simon) - ADO Den Haag (Magikan) 0-1
Heracles Almelo (Mommiej) - SC Cambuur (Abubakari) 1-1
Vitesse (Hankie) - Feyenoord (Fabian) 0-0
Ajax (Pascallovic) - NEC (Nik) 0-0

De spelers van Feyenoord (Fabian) en NEC (Nik) staan nog steeds niet op het veld.

Abubakari

Well-known member
Twee minuten -het stond ook nog gewoon 0-0, het is wat anders als er in die beginminuten al gescoord is- te laat maakt niet uit, Kralinger staat dus gewoon 0-1 voor.

Heracles-Cambuur staat trouwens 1-1.

SC Heerenveen

Well-known member
Dik feest al vanaf donderdag in De Knipe, omdat de trainer jarig is. Dan weet je het wel, de sat? kroketten worden rijkelijk uitgedeeld aan de feestgangers. Misschien dat hierdoor de scherpte wat ontbreekt in Zwolle, waardoor we op een 1-0 achterstand staan. Ook vanavond hebben we weer feest, maar dit keer heb ik ze even flink op scherp gezet na het debacle van vrijdagavond. Er mag zeker gefeest worden, maar het belangrijkste is en blijft dat de doelpunten blijven komen voor PEC!

FC Zwolle Ole

Well-known member
Zo een kleine voorsprong bij de rust voor SVI 3-1 voor bij Xerxes in het kelderduel in de Hoofdklasse.

Ruststanden :

SV Roggel (Banshee) at SVZ (Andre) 7-3
KVV Losser (De Groene Scout) at Sporting Andijk (Marinos) 4-3
Xerxes (Reinoud) at SVI (FC Zwolle Ole) 1-3
OWIOS (Prume) at RBC (Kralinger) 1-6
Leonidas (Mario) at WHC (Wezeper88) 3-6

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ruststanden in de Eredivisie :

De Graafschap (zwammy) - Roda JC (Satyr) 2-4
Willem II (fortuna1987) - AZ (Maasveld) 3-4
PSV (JMD) - SC Heerenveen (PES5) 3-4
FC Twente (Go Ahead Kampen) - PEC Zwolle (SC Heerenveen) 8-4
Excelsior (Susa) - FC Groningen (Kielse Rat) 6-8
FC Utrecht (Simon) - ADO Den Haag (Magikan) 6-7
Heracles Almelo (Mommiej) - SC Cambuur (Abubakari) 6-5
Vitesse (Hankie) - Feyenoord (Fabian) 6-0
Ajax (Pascallovic) - NEC (Nik) 6-6

Simon

Administrator
Forumleiding
FC Utrecht loopt de hele wedstrijd al achter de feiten aan tegen ADO Den Haag. Ik heb alles op de aanval gegooid, maar daardoor krijg ik er ook heel veel tegen. Ik denk niet dat ik die 6-7 achterstand nog goed zal kunnen maken.

Susa

New member
Een lekkere open wedstrijd op Woudestein en dan denk je de wedstrijd onder controle te hebben komt die dekselse Belg weer met een driepunter aanzetten.
De wedstrijd lijkt me nog niet gespeeld maar op dit moment teken ik voor een puntje.

Kielse Rat

Well-known member
Mooi weekend voorlopig. Hopelijk kunnen we het vandaag vasthouden, al maakt de aanval van Excelsior het onze defensie nog wel knap lastig.

Kielse Rat

Well-known member
Bel Hassani is mijn redder. Hij voorkomt een driepunter voor Susa, waardoor het 7-8 is in mijn voordeel. Bij Ajax-NEC hebben we beide 2-0, dus de zege kan me niet meer ontgaan. Daar kruip ik even door het oog van de naald!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan