Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mommiej

Well-known member
Kan ik het kunststukje nogmaals herhalen, in 7 wedstrijden vanuit laatste plek naar promotie, nu 10 wedstrijden vanuit laatste plek naar wie weet waar.
 

Pascallovic

Well-known member
Los van de achterstand in wedstrijdpunten moet Hankie ook nog 20 doelpunten goedmaken in 10 wedstrijden. Dat gaat hem niet zomaar lukken.
 

Susa

New member
Mee eens dat ziet er niet lekker uit voor Hankie. Wellicht dat Abubakari hier iets aan kan fixen:duim:
 

Abubakari

Well-known member
Drie Fean Fans vechten om een been, fortuna1987 gaat er mee heen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik hoop dat Read Swarte Gerke kampioen wordt.

Hankie staat inderdaad wel voor een hele zware klus op deze manier. Als niemand er bezwaar tegen heeft verhoog ik zijn aantal treffers voor (Hankie is pas in ronde 10 ingestroomd en komt er qua gemiddelde wel heel bekaaid af zo) naar 2 minder dan de laagst scorende.

11. de Graafschap 24-33 153-154
12. SC Cambuur 24-32 166-158
13. ADO Den Haag 24-32 156-167
14. Ajax (Pascallo) 24-32 153-148*
15. PSV 24-30 154-150
-----------------------------------------------------
16. Excelsior (Susa) 24-28 153-155
17. Vitesse (Hankie) 24-27 150 ipv 133-166
18. Heracles Almelo (Mommiej) 24-26 152-158
 

Abubakari

Well-known member
En die mazzelpikjes van de Fean Fan beweging 20 punten in mindering, staat alles eindelijk zoals het moet.
Gelijk maar even bezig, ik heb geloof ik weer zo'n dag vol goeie idee?n.
 

Abubakari

Well-known member
Hoe kun je nou in godsnaam onder JMD eindigen? Op PSV'ers heerst al sinds den beginne van dit spel geen zegen, je moet het wel bont maken wil je onder een PSV'er eindigen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zit er een virusje in het kopieerapparaat? De Knipe past helemaal niet bij SC Heerenveen. Laat staan een scheidsrechter. Dat moeten we niet hebben.
Haha, virusje, nooit gehad ook. In De Knipe zijn genoeg seizoenkaarthouders van sc Heerenveen, in het huis van deze goed leidende scheidsrechter al 3. We zullen zien welke FeanFan er na 34 speelrondes bovenaan staat, vast niet het bekkie uit Dokkum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan