Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nik

Member
Gefeliciteerd allemaal.
Zelf eindelijk weer eens een goede score, alleen was het niet genoeg tegen koploper PES5. Ook jij gefeliciteerd:)
 

Wezeper88

Member
Bah, ik ben nu blij dat ik geen trainer meer ben van Vitesse. Stelletje luie varkens. Daar wil je toch geen trainer van zijn? Dan maar weer een stapje lager gaan proberen.
 

Pascallovic

Well-known member
Vitesse is dit seizoen gewoon niet mee te werken, daar gaat niemand zich mee veilig spelen.

Zou Abubakari als trainer van Ajax overigens niet gewoon wel meedoen om de titel met zijn huidige scores?
 

Marinos

Well-known member
Abu is toch een ontzettens slimme baas. Ons plannetje binnen een uur al ontdekt.

Daarom is hij ook president directeur natuurlijk. Omdat het zo'n pientere knaap is. Als hij nou even zijn best doet kan hij mooi tweede worden achter jou. Ik pak volgend jaar Sparta wel in de Eredivisie. Of Volendam maar zo gek zal het wel niet lopen.

Overigens laat ik het Sat?K aan jou, ik heb dan een sabbatical van 3 weken in Sri Lanka.
 

zwammy

Well-known member
Daarom is hij ook president directeur natuurlijk. Omdat het zo'n pientere knaap is. Als hij nou even zijn best doet kan hij mooi tweede worden achter jou. Ik pak volgend jaar Sparta wel in de Eredivisie. Of Volendam maar zo gek zal het wel niet lopen.

Overigens laat ik het Sat?K aan jou, ik heb dan een sabbatical van 3 weken in Sri Lanka.

Gaan we doen vriend!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd allemaal.
Zelf eindelijk weer eens een goede score, alleen was het niet genoeg tegen koploper PES5. Ook jij gefeliciteerd:)

Dank! Topweekend inderdaad! De voorjaarsdip van Erben komt me overigens ook goed uit.
 

Abubakari

Well-known member
Mommiej/Heracles 26 punten.
Hankie/Vitesse 16 punten omdat Hankie de eerste 10 rondes nog niet mee deed.
Maar even kijken hoe we dat oplossen.
 
Laatst bewerkt:

SC Heerenveen

Well-known member
Eerst de Hoofdklasse maar, die was als virtuele stand al zo goed als klaar door de 1-1 bij FEY-RJC. Alleen Mario maakte nog een doelpunt.
Bovenin was het fean Fan dei. PES5 won de topper tegen NEC/NIK, Feyenoord/Fabian is de weg nog steeds volledig kwijt, hij verloor alweer, maar staat vreemd genoeg nog altijd tweede!De ontmoeting tussen de nummers 3 & 4 Simon en fortuna1987 eindigde gelijk en dan komen er twee andere Fean fans in beeld, SC Heerenveen, vorig jaar nog vaak uitgelachen, won en pakte de gedeelde tweede plaats en lacht daarmee iedereen die hem ooit bespotte vierkant uit. En Satyr piekte op het juiste moment, minimale scores, maar wel bovenin de ranglijst, dit weekend een maximale score en daarmee keurig in de top 6.
(H)eerlijk gezegd, Abubakari! Het gaat dit seizoen boven verwachting. En stiekem trek ik ook wel even een lang neusje hoor, haha.
Nu maar even zorgen dat ik deze vorm doorzet, want we moeten niet te bescheiden zijn en denken dat het kampioenschap er niet meer in zit. Integendeel zelfs, het behoort tot de re?le mogelijkheden.
 

Abubakari

Well-known member
Als ik goed geteld heb komt Simon mrt Excelsior op 46 punten en is ie op slag koploper. Op zich ben ik er geen voorstander van om tijdens het seizoen te switchen, kan iedereen uitrekenen met welke club hij beter scoort en om die club vragen. Met Ajax heb ik ook meer punten dan met Cambuur, maar om dan nu naar Ajax te gaan vind ik ook niet geheel eerlijk.
Maar goed, ik zal voor een keer democratisch zijn, jullie mogen mee bepalen, ik stem zelf in elk geval tegen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan