Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Als we de regel gewoon zo instellen dat we het alleen doen als de favoriete club van een speler vrijkomt en de meerderheid het ermee eens is, zal het al gelijk niet vaak gebeuren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat alleen de punten telden voor de afgelopen periode? Dus dat Simon dan de laatste 12 duels met die ploeg speelde bijvoorbeeld ipv een heel seizoen.

Ik ben zelf tegen switchen trouwens. Gewoon de vrijgekomen plekken invullen. Anders wordt het een puinzooi.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik denk ook niet perse dat Simon dat heeft gedaan, maar kan ik het volgende verzoek om te switchen dan wel naast me neer leggen, kortom, waar trek je de grens?

Ja, da's wel waar. Ik ben wel zo naief om te denken dat niemand dat gaat doen eigenlijk.

Jij bent de Sat?baas, je neemt normaal ook gewoon zelf beslissingen en 100 van de 100x zeikt niemand. Doe dat nu dan ook gewoon.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind PES5 de laatste tijd een beetje vervelend, dus ik ben voor!
Jij hebt dan weer niks te vinden hier.
Inderdaad, Limbo's mee laten beslissen, krijg je Wilders toestanden van, dat wil niemand en zeker linkse Abubakari niet.

Nou Abubakari beslis jij dan maar wat het gaat worden.
Excelsior vind ik ook prima.

Okay, beslis ik het gewoon zelf. Houden we het gewoon duidelijk, geen geswitch van clubs tijdens het seizoen en als je dat wel wil moet je gewoon degraderen. Heeft Pascallo ook gedaan. En dan heb ik voor Simon nog een prachtig compromis ook!
Ja ik ben tegen degradatie!
Mommiej Heracles
Hankie Vitesse
Susa Excelsior
Pascallo Superheld
Marinos FC Utrecht
--------------------------
Simon Excelsior Maassluis

Zo, iedereen weer blij. Wat ben ik toch een top organisator.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik had verwacht dat het niet zo veel uit zou maken, want Kralinger had met Excelsior maar 3 doelpunten minder tegen dan ik.
Maar inderdaad als ik het herreken dan kom ik op 46 punten (op het moment dat je rekent dat ik tegen mijzelf had gelijkgespeeld) of 48 punten (omdat ik die week beter scoorde dan het gemiddelde). Dat is misschien wel lullig richting de rest bovenin.

Om alles eerlijk te houden lijkt mij dan switchen tijdens het seizoen niet toegestaan als je niet promoveert of degradeert.

Dus dan houd ik het nog wel 10 wedstrijden uit bij FC Utrecht. en dan wil ik volgens seizoen (na de degradatie van Excelsior) graag Sparta.
 

Abubakari

Well-known member
De keuze is op volgorde van de eindstand van de ranglijst. Zo hoog mogelijk eindigen dus, kun je Sparta kiezen voordat een ander Sparta voor je neus weg kaapt.
Uitzondering: zwammy mag sowieso NAC, jij sowieso Excelsior, een Ajacied krijgt Ajax, een Fean Fan Heerenveen, een Zwolle fan PEC etc.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Hankie/Vitesse 16 punten omdat Hankie de eerste 10 rondes nog niet mee deed.
Maar even kijken hoe we dat oplossen.
Als je Hankie het gemiddelde van alle voorspellers toebedeelt en hem daarmee laat meedoen tegen zijn tegenstanders in de eerste 12 ronden dan kun je dat zo oplossen.
En volgens mij heeft Hankie een oefenwedsrijd gespeeld in ronde 12.
 

Abubakari

Well-known member
Als je Hankie het gemiddelde van alle voorspellers toebedeelt en hem daarmee laat meedoen tegen zijn tegenstanders in de eerste 12 ronden dan kun je dat zo oplossen.
En volgens mij heeft Hankie een oefenwedsrijd gespeeld in ronde 12.

Beide oefenwedstrijden heb ik meegeteld. Hankie heeft 1,14 punt per wedstrijd gehaald (16 uit 14), dat is dus x 24 een totaal van 27 punten.
Was even vergeten te melden dat ik dat al besloten, uitgerekend en klaar had.

Puur best Abu.

Wil je nog kaarten voor Heerenveen-Ajax of Heerenveen-Grunn?

Doe me maar een plekje bij de bekerfinale VV Heerenveen-VV Groningen.:duim:
Ik vind het veel leuker om naar amateurvoetbal te gaan. Dus laat dat saaie betaalde voetbal maar mooi.
Ik wil volgend jaar ook in de Hoofdklasse spelen. Lijkt me ook veel leuker.:cab:
 

Abubakari

Well-known member
Dan is dit de nieuwe (en ook de oude, iedere club blijft staan waar die stond) stand:
(Hankie had in 14 duels 78 goals:14=5,57x24=133 doelpunten voor)

1. SC Heerenveen 24-45 167-151
2. Feyenoord 24-40 171-148
3. PEC Zwolle 24-40 157-149
4. FC Utrecht 24-39 169-158
5. Willem II 24-38 183-162
6. Roda JC 24-38 157-144
7. NEC 24-36 163-151
8. FC Twente 24-36 161-172
9. FC Groningen 24-35 165-166
10. AZ 24-35 162-146
11. de Graafschap 24-33 153-154
12. SC Cambuur 24-32 166-158
13. ADO Den Haag 24-32 156-167
14. Ajax (Pascallo) 24-32 153-148*
15. PSV 24-30 154-150
-----------------------------------------------------
16. Excelsior (Susa) 24-28 153-155
17. Vitesse (Hankie) 24-27 133-166
18. Heracles Almelo (Mommiej) 24-26 152-158
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan