Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Hoppa, 7-3 al voor AZ. Het Abukanariegele Cambuur moet in de 3 wedstrijden waarin een andere uitslag is voorspeld de volle mep pakken om nog te winnen.

PES5

Administrator
Forumleiding
2-5 in De Kuip! Had eigenlijk al meer moeten zijn. Wat een kansen! 2-9 was echt mogelijk.

Maasveld

Well-known member
Goeiendag, ik ben er royaal naast aan het zwetsen. Het staat 7-2 en door het doelpunt van PEC heeft AZ de wedstrijd al gewonnen.

JMD

Well-known member
PSV op voorsprong bij Excelsior, en alleen als Feyenoord - Heerenveen 2-0 wordt komt aan de goede serie van PSV een eind.

PES5

Administrator
Forumleiding
Gebeurt wel veel in de laatste minuten. De Graafschap en NECscoren nog en boren mij driepunters door de neus en dat gebeurt via de goal van Excelsior bij Fabian.

PES5

Administrator
Forumleiding
Nog steeds 3-6.

Als Roda - Utrecht morgen niet 1-2 wordt, wint Heerenveen de topper!

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tussenstanden :

Xerxes (Reinoud)-DCV Krimpen (Hankie) 2-5
KVV Losser (de Groene Scout)-VSV (Mommiej) 5-5
vv Hattem (FC Zwolle Ol?)-Leonidas (Mario) 4-2
VDZ(Susa)-IVV Landsmeer(Pascallovic) 5-5
SVZ (Andre)-OWIOS (Prume) 3-3

Willem II (fortuna1987) - FC Groningen Kielse Rat) 2-8
Ajax (Marinos) - Heracles Almelo (Banshee) 6-2
AZ (Maasveld) - SC Cambuur (Abubakari) 8-5
NEC (Nik) - FC Twente (Go Ahead Kampen) 5-2
De Graafschap (zwammy) - ADO Den Haag (Magikan) 6-2
Excelsior (Kralinger) - PSV (JMD) 3-4
Vitesse (Wezeper88) - PEC Zwolle (SC Heerenveen) 4-6
Roda JC (Satyr) - FC Utrecht (Simon) 2-3
Feyenoord (Fabian - SC Heerenveen (PES5) 3-6

Simon

Administrator
Forumleiding
Makkelie keurt in de slotfase w??r 2 doelpunten van FC Utrecht af. Maar desondanks lijkt de overwinning zeker.

Abubakari

Well-known member
Goeiendag, ik ben er royaal naast aan het zwetsen. Het staat 7-2 en door het doelpunt van PEC heeft AZ de wedstrijd al gewonnen.

Dan maar aan het doelsaldo werken, 8-5 inmiddels. Tegen vrijwel iedereen nog volop in de race of op voorsprong, maar ik tref deze ronde de verkeerde tegenstander. Maduro, bedankt.:hsv:

Marinos

Well-known member
De beslissing is nog niet gevallen, maar Banshee moet er twee driepunters in knallen om er met de winst vandoor te gaan. Een gelijkspel is uitgesloten. Hup Ajax!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan