Kielse Rat
Well-known member
6-8 overwinning in en tegen Groningen. Prima, niks op aan te merken!
Teleurstellend weekend, na die knalprestatie van vorig weekend. Al was mijn score gewoon niet goed genoeg om aanspraak te maken op punten.
6-8 overwinning in en tegen Groningen. Prima, niks op aan te merken!
How nice ZwammerT, dat je mij ook nog eens een overwinning gunt. Was volgens mij al een maand of 4 geleden
Huh, Twente in de hoofdklasse? Zo ver is het nog niet. Neem aan dat je KVV Losser bedoeld. Tja, dat sukkelt maar wat aan, beetje plichtmatig wedstrijdjes voetballen op dit moment.In de hoofdklasse bleef Susa met een zege op koers voor promotie, steeg Prume van 4 naar 2, boekte Mommiej een zege waarmee hij de laatste plaats verliet en wist Twente weer niet te winnen. E?n na laatste. De PSV sat? vloek is dit seizoen heviger dan ooit. In de eredivisie zijn de onderste twee PSV'ers, in de hoofdklasse staat een PSV'er onderaan.
Huh, Twente in de hoofdklasse? Zo ver is het nog niet. Neem aan dat je KVV Losser bedoeld. Tja, dat sukkelt maar wat aan, beetje plichtmatig wedstrijdjes voetballen op dit moment.
Dat dacht ik niet, vriend! Succes alvast.De eerste nederlaag bij Vitesse als coach is nu een feit. Kan gebeuren dat de tegenstander een keer sterker is in de wedstrijd. Dus alle kopjes weer even dezelfde kant opsteken en de volgende thuiswedstrijd gaan winnen!
Dat dacht ik niet, vriend! Succes alvast.
Abubakari: heeft het een reden dat er in de stand achter PEC Zwolle een * staat?
Je speelde dan ook niet tegen de minste h?.De eerste nederlaag bij Vitesse als coach is nu een feit. Kan gebeuren dat de tegenstander een keer sterker is in de wedstrijd. Dus alle kopjes weer even dezelfde kant opsteken en de volgende thuiswedstrijd gaan winnen!