Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Nog steeds 3-6.

Als Roda - Utrecht morgen niet 1-2 wordt, wint Heerenveen de topper!

Zou Fabian nog steeds ontkennen dat het crisis is bij Feyenoord? Twee punten uit de laatste vier wedstrijden en uit de beker tegen Losser.... Kortom, al 5 wedstrijden zonder winst.

Wel goed voor de spanning dat Fabian de topper verliest, want ondanks de crisis had ie toch een gat kunnen slaan. En daan gaat Heerenveen dit weekend ook nog verliezen, was het al zo'n beetje beslist geweest.

Zelf krijgen we in de 94' minuut een hattrick tegen en dat levert een ongelukkige nederlag op, maar bij ons blijken ze nogal bijgelovig te zijn. "Het hele seizoen is het al om en om, zondag moeten we toch winnen? Nou, dan konden we midweeks dus beter verliezen" aldus mijn spelers. Tsja, geen speld tussen te krijgen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ook in Zwolle een heerlijke overwinning! Nadat de overwinning in De Kuip live mee gevierd werd, vlogen de satekroketten je om de oren van geluk!
 

Abubakari

Well-known member
Je hebt gelijk. Heb je de stand al bijgewerkt?

Je staat -vraag me niet hoe het mogelijk is- nog steeds onder Feyenoord. Dus ik wacht wel even tot na het weekend.

Is het misschien zo dat FC Zwolle Ole behalve tussenstanden ook de stand bij aan het houden is? Scheelt mij weer werk en in dat geval mag hij hem best plaatsen. Zo niet dan wordt het vermoedelijk pas zondag op maandagnacht dat ik de stand doe. In het kader van meer te doen.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ouwehoer niet jongen met u meer te doen. Net of je een leven hebt buiten internet. Hup die stand erop.
 

Marinos

Well-known member
De stand na ronde 20, waar in opvalt dat zowel de Graafschap als Ajax niet op de juiste plek lijkt te staan. Ongetwijfeld trekken de special two dit nog wel recht in de resterende 14 wedstrijden. Verder won Heerenveen de topper van de tobber waardoor het verschil nog maar 1 punt is. De nummer 3 tot en met nummer 9 staan binnen 3 punten en kunnen dus over 3 dagen weer volledig door elkaar gehusseld worden. Maar ook de bovenste twee van het rechterrijtje staan hier nog opvallend dicht bij in de buurt.

PSV klimt over Excelsior maar staat nog steeds op de vertrouwde plek onder de streep. Roda, met wereldster Satyr aan het roer staat w?l boven de streep maar hangt er eigenlijk gewoon onder. Spanning alom. Want ook de nummer 4 PEC Zwolle kan er over enkele ronden zomaar uit vliegen.

1. Feyenoord 20-39 152-118
2. sc Heerenveen 20-38 135-123
3. NEC 20-33 141-126
4. PEC Zwolle 20-33 129-128
5. Willem II 20-31 150-141
6. FC Utrecht 20-31 137-132
7. SC Cambuur 20-30 144-133
8. FC Groningen 20-30 140-139
9. Ajax 20-30 130-126
10. AZ 20-29 136-121
11. Roda JC 20-29 127-122*
12. FC Twente 20-27 128-142
13. ADO den Haag 20-26 136-141
14. De Graafschap 20-26 131-130
15. Vitesse 20-25 131-137
---------------------------------
16. PSV 20-23 130-130
17. Excelsior 20-23 117-124
18. Heracles 20-18 107-135
 

Abubakari

Well-known member
Bedankt Marinos.

Kutzooi, weer gezakt naar de zevende plek.:devil:
Nou ja, laat ik me maar gewoon geen illusies meer maken, gewoon lekker het publiek vermaken met mooi Sat?voetbal en lekker zorgeloos het seizoen uitspelen is -na jaren van degradatiezorgen- ook wel fijn.
 

Marinos

Well-known member
Bedankt Marinos.

Kutzooi, weer gezakt naar de zevende plek.:devil:
Nou ja, laat ik me maar gewoon geen illusies meer maken, gewoon lekker het publiek vermaken met mooi Sat?voetbal en lekker zorgeloos het seizoen uitspelen is -na jaren van degradatiezorgen- ook wel fijn.

Hoewel ik niet begrijp waar het voorgaande jaren mis ging, sta ik nu voor het eerst in het rechterrijtje. :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Xerxes (Reinoud)-DCV Krimpen (Hankie) 2-5
KVV Losser (de Groene Scout)-VSV (Mommiej) 5-5
vv Hattem (FC Zwolle Ol?)-Leonidas (Mario) 5-2
VDZ(Susa)-IVV Landsmeer(Pascallovic) 5-8
SVZ (Andre)-OWIOS (Prume) 3-3

Week #8
1. IVV Landsmeer (Pascallovic) 8-14 55-49
2. VDZ (Susa) 8-14 55-50
3. OWIOS (Prume) 8-14 48-40
===========================
4. vv Hattem (FC Zwolle Ol?) 8-13 51-47
5. SVZ (Andr?) 8-12 45-49
6. DCV Krimpen (Hankie) 8-12 43-47
7. Xerxes (Reinoud) 8-10 42-54
8. VSV (Mommiej) 8-9 46-43
9. KVV Losser (de Groene Scout) 8-8 45-49
10. Leonidas (Mario) 8-6 43-50
 

JMD

Well-known member
En weer gewonnen. Dat is 5 uit de laatste 6 volgens mij. Van het weekend De Graafschap thuis, bij winst normaal gesproken boven de degradatiestreep.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
2-3, waarbij het 3-8 was geweest als de blessuretijd niet had meegeteld. Dramascore, maar blij dat de punten binnen zijn.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik speel zowaar mee voor een plek in Europa. Doorgaans is het ploeteren voor mij om er in te blijven, dus dit vergt wel een mentale omschakeling.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Je staat -vraag me niet hoe het mogelijk is- nog steeds onder Feyenoord. Dus ik wacht wel even tot na het weekend.

Is het misschien zo dat FC Zwolle Ole behalve tussenstanden ook de stand bij aan het houden is? Scheelt mij weer werk en in dat geval mag hij hem best plaatsen. Zo niet dan wordt het vermoedelijk pas zondag op maandagnacht dat ik de stand doe. In het kader van meer te doen.

Lees het nu pas net terug van mijn werk maar had ik best willen doen.
Ik hou namelijk de standen ook wel altijd bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan