Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinos

Well-known member
Ajax is zojuist teruggekeerd van een trainingskamp in Satethiopie. Het Was daar zo warm dat de kroketten alleen maar uit de vriezer gehaald hoefden te worden.

SC Heerenveen

Well-known member
Ook in Zwolle zijn we klaargestoomd voor de topper tegen PES5. Zou hij zondagavond na de nederlaag mij weer als 'kopieerapparaat' benoemen? ;)

FC Zwolle Ole

Well-known member
Voor de vv Hattem is het nu aanhaken of afhaken.
En dus blijven we in de spanning of spelen we het seizoen uit zonder stress.

Simon

Administrator
Forumleiding
Na een geslaagd trainingskamp op de Falkland Eilanden weten de spelers van FC Utrecht nu alle ins en outs van hoe onvoorspelbaar de bal zich kan gedragen bij harde wind die abrupt van richting verandert.

Ik heb inmiddels een verzoek ingediend bij de penningmeester voor de installatie van grote windmachines.

SC Heerenveen

Well-known member
Om smoesjes als 'kopieerapparaaat' te voorkomen, maar alvast gegokt. Wel wat risicovolle voorspellingen, weet ik meteen waar het aan ligt mocht ik toch verliezen, haha.

Abubakari

Well-known member
Morgen gaan we weer los, hier het programma:

FC Twente - Heracles Almelo (GA Kampen-Banshee)
SC Cambuur - Vitesse (Abubakari-Wezeper88)
PEC Zwolle - SC Heerenveen (SCH-PES5)
Roda JC - AZ (Satyr-Maasveld)
De Graafschap - Excelsior (zwammy-Kralinger)
ADO Den Haag - Ajax (Magikan-Marinos)
FC Groningen - FC Utrecht (Kielse Rat-Simon)
Feyenoord - PSV (Fabian-JMD)
NEC - Willem II (Nik-f1987)

1. VDZ (Susa) 5-10 37-30
2. IVV Landsmeer (Pascallovic) 5-9 38-35
3. vv Hattem (FC Zwolle Ol?) 5-9 33-31
----------------------------------------
4. OWIOS (Prume) 5-9 33-26
5. SVZ (Andr?) 5-9 31-35
6. Leonidas (Mario) 5-6 37-37*
7. DCV Krimpen (Hankie) 5-6 32-32
8. Xerxes (Reinoud) 5-6 32-37
9. KVV Losser (de Groene Scout) 5-6 29-32
10. VSV (Mommiej) 5-4 28-33

Week #6
Leonidas (Mario)-DCV Krimpen (Hankie)
SVZ (Andre)-KVV Losser (de Groene Scout)
VSV (Mommiej)-IVV Landsmeer(Pascallovic)
VDZ(Susa)-vv Hattem (FC Zwolle Ol?)
Xerxes (Reinoud)-OWIOS (Prume)

JMD

Well-known member
PSV had een excellent trainingskamp in Australi?. Down under hadden ze nog nooit gehoord van Satekroketten, en dat was ook maar goed, want mijn spelers konden geen satekroket meer zien. Nu zijn ze weer helemaal klaar voor de Satekroketten en de mooiste competitie die er is. We beginnen uit bij de koploper. Eitje. O nee, sateetje.

Kielse Rat

Well-known member
Thuis Utrecht. Tijdens de feestdagen mijn spelers in samenspraak met de medische staf op een strikt sat?kroketten-dieet zodat ze op hun gewicht en in topconditie blijven. De voorbereiding voor de tweede seizoenshelft is optimaal, hopelijk zien we dat dit weekend al meteen terug!

Susa

New member
De sfeer is goed, het geloof is er, we gaan ervoor!!!!

Tevens een prima trainingskamp gehad Saalbach!!

PES5

Administrator
Forumleiding
PEC met een kamikazetactiek. Even rustig laten uitsnacken en dan, als ze met volle buikjes rondlopen, keihard het vet op 175 graden zetten en toeslaan.

Wezeper88

Member
Na een ontspannende trainingskamp waarbij de groep steeds hechter is gaan worden zijn we klaar om weer te knallen! De selectie is in de breedte vol inzetbaar en er heerst gezonde en positieve concurrentie.

Maasveld

Well-known member
Lekker een trainingskamp in de Pijp gehad. Lekker terug naar de roots van de Febo. Nu weten de jongens ook waar ze het voor doen, dus ze zijn op en top gemotiveerd!

Abubakari

Well-known member
Na een ontspannende trainingskamp waarbij de groep steeds hechter is gaan worden zijn we klaar om weer te knallen! De selectie is in de breedte vol inzetbaar en er heerst gezonde en positieve concurrentie.

Cambuur heeft vier weken helemaal niks gedaan, dus die zijn extreem hongerig en gretig. Ik sluit dubbele cijfers tegen Vitesse derhalve niet uit. Ik denk dat we vanavond gelijk een driepunter scoren. Het zou me niet eens verbazen mochten we op 27 doelpunten komen dit weekend.

banshee

Member
Trainingskamp ?

Hadden we op trainingskamp kunnen of moeten gaan?

Hmmm, Berry heeft z'n postronde moeten doen de afgelopen weken en Harrie was weer gewoon Hoofd Vakkenvuller bij de Jumbo vanaf de laatste wedstrijd.

Komt allemaal goed, hoop ik.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben met Roda naar de Primark geweest en heb enkele koopjes binnen gehaald. Echt goed kwaliteit meneer, zei Hassan de verkoper, dus dat gaat helemaal goed komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan