Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ajax is zojuist teruggekeerd van een trainingskamp in Satethiopie. Het Was daar zo warm dat de kroketten alleen maar uit de vriezer gehaald hoefden te worden.
Na een geslaagd trainingskamp op de Falkland Eilanden weten de spelers van FC Utrecht nu alle ins en outs van hoe onvoorspelbaar de bal zich kan gedragen bij harde wind die abrupt van richting verandert.
Ik heb inmiddels een verzoek ingediend bij de penningmeester voor de installatie van grote windmachines.
Om smoesjes als 'kopieerapparaaat' te voorkomen, maar alvast gegokt. Wel wat risicovolle voorspellingen, weet ik meteen waar het aan ligt mocht ik toch verliezen, haha.
FC Twente - Heracles Almelo (GA Kampen-Banshee)
SC Cambuur - Vitesse (Abubakari-Wezeper88)
PEC Zwolle - SC Heerenveen (SCH-PES5)
Roda JC - AZ (Satyr-Maasveld)
De Graafschap - Excelsior (zwammy-Kralinger)
ADO Den Haag - Ajax (Magikan-Marinos)
FC Groningen - FC Utrecht (Kielse Rat-Simon)
Feyenoord - PSV (Fabian-JMD)
NEC - Willem II (Nik-f1987)
PSV had een excellent trainingskamp in Australi?. Down under hadden ze nog nooit gehoord van Satekroketten, en dat was ook maar goed, want mijn spelers konden geen satekroket meer zien. Nu zijn ze weer helemaal klaar voor de Satekroketten en de mooiste competitie die er is. We beginnen uit bij de koploper. Eitje. O nee, sateetje.
Thuis Utrecht. Tijdens de feestdagen mijn spelers in samenspraak met de medische staf op een strikt sat?kroketten-dieet zodat ze op hun gewicht en in topconditie blijven. De voorbereiding voor de tweede seizoenshelft is optimaal, hopelijk zien we dat dit weekend al meteen terug!
PEC met een kamikazetactiek. Even rustig laten uitsnacken en dan, als ze met volle buikjes rondlopen, keihard het vet op 175 graden zetten en toeslaan.
Na een ontspannende trainingskamp waarbij de groep steeds hechter is gaan worden zijn we klaar om weer te knallen! De selectie is in de breedte vol inzetbaar en er heerst gezonde en positieve concurrentie.
Lekker een trainingskamp in de Pijp gehad. Lekker terug naar de roots van de Febo. Nu weten de jongens ook waar ze het voor doen, dus ze zijn op en top gemotiveerd!
Na een ontspannende trainingskamp waarbij de groep steeds hechter is gaan worden zijn we klaar om weer te knallen! De selectie is in de breedte vol inzetbaar en er heerst gezonde en positieve concurrentie.
Cambuur heeft vier weken helemaal niks gedaan, dus die zijn extreem hongerig en gretig. Ik sluit dubbele cijfers tegen Vitesse derhalve niet uit. Ik denk dat we vanavond gelijk een driepunter scoren. Het zou me niet eens verbazen mochten we op 27 doelpunten komen dit weekend.
Ik ben met Roda naar de Primark geweest en heb enkele koopjes binnen gehaald. Echt goed kwaliteit meneer, zei Hassan de verkoper, dus dat gaat helemaal goed komen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.