Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kielse Rat

Well-known member
Door de late goal van De Graafschap gaan we met 5-5 de rust in in plaats van een 7-5 achterstand. Een late goal van Excelsior had nog beter geweest, want dan had ik 8-4 voorgestaan. Maar goed, een gegeven paard kijkt men niet in de bek. :eek:

Reinoud

Well-known member
Trainingskamp? Ach weekendje bij de Rottemeren was prima vertoeven.

Heb wel het idee dat het een goed weekend was. Xerxes lijkt goed begonnen te zijn.

(Maar ja wat zeggen vijf minuten nu)

Pff, had mijn voorspelling weer eens niet goed onthouden. In plaats van 4-3 voor, slechts 3-3.

Wezeper88

Member
Cambuur heeft vier weken helemaal niks gedaan, dus die zijn extreem hongerig en gretig. Ik sluit dubbele cijfers tegen Vitesse derhalve niet uit. Ik denk dat we vanavond gelijk een driepunter scoren. Het zou me niet eens verbazen mochten we op 27 doelpunten komen dit weekend.

Volgens mij hebben jouw spelers 4 weken FIFA op de bank zitten te spelen. Inmiddels 3-1 voor Vitesse.

Simon

Administrator
Forumleiding
Door de late goal van De Graafschap gaan we met 5-5 de rust in in plaats van een 7-5 achterstand. Een late goal van Excelsior had nog beter geweest, want dan had ik 8-4 voorgestaan. Maar goed, een gegeven paard kijkt men niet in de bek. :eek:
Die 8-4 had ik een stuk liever gehad :-(
Nu doet het dubbel zeer :hsv:

FC Zwolle Ole

Well-known member
vv Hattem speelt om bovenin mee te blijven doen.
De twee best scorende ploegen in de hoofdklasse tegen elkaar 4-4.
Maar we zullen na de rust iets meer verdedigend gaan spelen om dan de winnende te forceren.

tussenstanden op de velden :

Leonidas (Mario)-DCV Krimpen (Hankie) 2-3
SVZ (Andre)-KVV Losser (de Groene Scout) 3-2
VSV (Mommiej)-IVV Landsmeer(Pascallovic) 2-2
VDZ(Susa)-vv Hattem (FC Zwolle Ol?) 4-4
Xerxes (Reinoud)-OWIOS (Prume) 3-3

FC Zwolle Ole

Well-known member
Bij deze ook maar even de tussenstanden in de eredivisie volgens mij :

FC Twente - Heracles Almelo (GA Kampen-Banshee) 3-3
SC Cambuur - Vitesse (Abubakari-Wezeper88) 1-3
PEC Zwolle - SC Heerenveen (SCH-PES5) 1-4
Roda JC - AZ (Satyr-Maasveld) 4-3
De Graafschap - Excelsior (zwammy-Kralinger) 1-4
ADO Den Haag - Ajax (Magikan-Marinos) 4-2
Feyenoord - PSV (Fabian-JMD) 2-2
FC Groningen - FC Utrecht (Kielse Rat-Simon) 5-5
NEC - Willem II (Nik-f1987) 5-4

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou, dat ziet er goed uit voor mij, we hebben bijna dezelfde uitslagen, alleen NEC - Willem II is echt anders.

Simon

Administrator
Forumleiding
6-6 in de slotfase in Groningen, maar net zoals Kielse Rat, heb ik zojuist een verdediger eruit gehaald voor een extra spits, dus de kans is groot dat er een winnaar komt in deze wedstrijd.

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen leidt met 2-5 in Zwolle. NEC-WII mag niet 1-1 worden. Bij elke andere uitslag win ik.

Abubakari

Well-known member
2-1 bij NEC - WII levert nog een puntje op, maar ik ga uit van een mislukte opening van 2016. Ik zal ze nog eens 4 weken vrij geven.

Kielse Rat

Well-known member
6-6 in de slotfase in Groningen, maar net zoals Kielse Rat, heb ik zojuist een verdediger eruit gehaald voor een extra spits, dus de kans is groot dat er een winnaar komt in deze wedstrijd.

En die spits maakte nog even een hattrick. 9-6 winst, 2016 is goed begonnen! :proost:

FC Zwolle Ole

Well-known member
vv Hattem blijft steken op een 6-6 gelijkspel.
Maar er was maar 1 ploeg die won voor de rest allemaal gelijkspelletjes.
Dus het blijft spannend in de hoofdklasse.

Leonidas (Mario)-DCV Krimpen (Hankie) 3-4
SVZ (Andre)-KVV Losser (de Groene Scout) 5-5
VSV (Mommiej)-IVV Landsmeer(Pascallovic) 3-3
VDZ(Susa)-vv Hattem (FC Zwolle Ol?) 6-6
Xerxes (Reinoud)-OWIOS (Prume) 5-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan