Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Dank je.

Met PSV 10 punten uit de laatste 3 duels gehaald. De winterstop komt dus op het verkeerde moment. Maar na de winterstop heb ik er alle vertrouwen in dat we met PSV de degradatie kunnen ontlopen.
10 uit 3? Da's wel heel veel, ik zou nog eens tellen.:D

Het staat nu 6-6 op Woudestein. Omdat zowel Abu als ik een overwinning voor Ajax zonder tegendoelpunten heeft, wordt het nu zeker gelijk, 6-6 of 7-7. Geen winst, maar wel wat herstel.
Ja, kut zeg, een punt tegen Excelsior, daar kan ik onmogelijk tevreden mee zijn. Sowieso klote, Excelsior scoor al weken hooguit 4 punten, tegen mij moet zo'n oud papierverzamelaar het licht dan opeens even zien. Ongelooflijk.

De topper der toppers kan ook maar 1 uitslag, gelijkspel.

3-3? Stelletje prutsers.

Ik heb vakantie, de standen + uitslagen doe ik altijd op mijn werk, dus is het even afwachten wanneer ik nu tijd en zin heb. Ik beloof in elk geval dat ze er voor de volgende ronde zijn.
Misschien dat FC Zwolle Ol? de uitslagen bij de hand heeft, kan hij ze mooi even plaatsen.
 

zwammy

Well-known member
3-3? Stelletje prutsers.

Krakers zijn altijd om doelpunten verlegen. Als de kruitdampen dan verdwenen zijn ligt er alleen maar bloed, ledematen en verbaasde spelers op het veld, die vergeten dan te scoren. Vind het nog een hoge score.

Maar goed, ge het vakantie, ga maar dan eens wat doen lamzak.
 

Abubakari

Well-known member
Krakers zijn altijd om doelpunten verlegen. Als de kruitdampen dan verdwenen zijn ligt er alleen maar bloed, ledematen en verbaasde spelers op het veld, die vergeten dan te scoren. Vind het nog een hoge score.

Maar goed, ge het vakantie, ga maar dan eens wat doen lamzak.

Stuntelaars. Zelfs de gemiddelde Hoofdklasser scoort in zijn eentje meer dan jullie samen doen.

***Vakantiemodus aan***
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
En na een drietal overwinningen nu weer een nederlaag van de vv Hattem.
Na de winterstop gaan we sterk terugkomen.

VSV (Mommiej) -VDZ(Susa) 4-4
IVV Landsmeer(Pascallovic) -Xerxes (Reinoud) 10-7
vv Hattem (FC Zwolle Ol?) -SVZ (Andre) 7-8
KVV Losser (de Groene Scout) -DCV Krimpen (Hankie) 7-5
OWIOS (Prume)-Leonidas (Mario) 7-2
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Doordat Marinos te laat kwam opdagen en een zeker punt liet liggen laat hij de overwinning aan zich voorbij gaan.

Vitesse - FC Twente (Wezeper88-GA Kampen) 7-5
Willem II - Roda JC (Fortuna1987-Satyr) 7-6
AZ - FC Utrecht (Maasveld-Simon) 4-5
PSV - PEC Zwolle (JMD-SC Heerenveen) 7-4
Heracles Almelo - FC Groningen (Banshee-Kielse Rat) 3-5
Excelsior - SC Cambuur (Kralinger-Abubakari) 7-7
SC Heerenveen - ADO Den Haag (PES5-Magikan) 5-7
NEC - Feyenoord Nik-Fabian) 7-4
Ajax - De Graafschap (Marinos-zwammy) 3-3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Nik

Member
7-4 gewonnen van Feyenoord, die had ik niet verwacht na wat verrassende uitslagen ! Desalniettemin een zeer welkome overwinning.
 

fortuna1987

Well-known member
Mooi niet alleen in de VK League, maar ook in het satewalhalla win ik van Satyr. Willem II gaat met 3 punten de winterstop in. De satekroketten voor het kerstdiner zijn al besteld, op naar een succesvolle 2e seizoenshelft!
 

Abubakari

Well-known member
Heerenveen laat dus na te profiteren van de nederlaag van Feyenoord. Ik voorspel een humeurige PES5.
De andere achtervolgers profiteren ook niet. Van de bovenste 9 winnen alleen Utrecht en Willem II.

Godverdomme! Beste weekscore en niet winnen, mag ik dat zeggen? Ja, dat mag.:devil::hsv:
 

Reinoud

Well-known member
In de eredivisie zou ik minimaal een punt pakken met mijn score. Niveau in de hoofdklasse ligt erg hoog dit jaar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan