Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
We hebben nu al meer gescoord dan gemiddeld de laatste wedstrijden. Ruststand op Woudestein is 5-5. Dat kan nog alle kanten uit.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Het blijft volop spannend bij de vv Hattem - SVZ 5-5 in een sportieve wedstrijd.
De ruststanden in de hoofdklasse zijn :

VSV (Mommiej) -VDZ(Susa) 2-2
IVV Landsmeer(Pascallovic) -Xerxes (Reinoud) 8-5
vv Hattem (FC Zwolle Ol?) -SVZ (Andre) 5-5
KVV Losser (de Groene Scout) -DCV Krimpen (Hankie) 5-3
OWIOS (Prume)-Leonidas (Mario) 5-1
 
Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
Meteen maar even de ruststanden in de Eredivisie.

Vitesse - FC Twente (Wezeper88-GA Kampen) 5-3
Willem II - Roda JC (Fortuna1987-Satyr) 5-4
AZ - FC Utrecht (Maasveld-Simon) 2-3
PSV - PEC Zwolle (JMD-SC Heerenveen) 5-2
Heracles Almelo - FC Groningen (Banshee-Kielse Rat) 0-3
Excelsior - SC Cambuur (Kralinger-Abubakari) 5-5
SC Heerenveen - ADO Den Haag (PES5-Magikan) 3-5
NEC - Feyenoord Nik-Fabian) 5-2
Ajax - De Graafschap (Marinos-zwammy) 1-2
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Zwolle Ole, ik denk dat je het nog even een keer na moet rekenen dit keer. Mijn spelers geven aan dat ze er inmiddels toch al 5 hebben geteld.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb meer punten dan Zwammy en Marinos samen. En dan sta ik nog achter ook.

PSV won de europacup met gelijke spelen. Ik vraag me af waarom jij niet wat beter naar ons kijkt, waarom veel scoren als het gewoon op een rustige manier kan lukken
 

Abubakari

Well-known member
We hebben nu al meer gescoord dan gemiddeld de laatste wedstrijden. Ruststand op Woudestein is 5-5. Dat kan nog alle kanten uit.

Ja hoor, wekenlang niks presteren en dan tegen de recordkampioen weer boven jezelf uitstijgen. Mensen, hou dar eens mee op.:hsv:
 

SC Heerenveen

Well-known member
6-3 achter, maar het zit me dit weekend niet mee. Geen 3 punten maar 0 door de 90e minuut bij Heracles - Groningen en geen punt bij AZ - Utrecht omdat AZ in 90+1 nog goal maakt.
JMD gefeliciteerd!
 

JMD

Well-known member
6-3 achter, maar het zit me dit weekend niet mee. Geen 3 punten maar 0 door de 90e minuut bij Heracles - Groningen en geen punt bij AZ - Utrecht omdat AZ in 90+1 nog goal maakt.
JMD gefeliciteerd!

Dank je.

Met PSV 10 punten uit de laatste 3 duels gehaald. De winterstop komt dus op het verkeerde moment. Maar na de winterstop heb ik er alle vertrouwen in dat we met PSV de degradatie kunnen ontlopen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het staat nu 6-6 op Woudestein. Omdat zowel Abu als ik een overwinning voor Ajax zonder tegendoelpunten heeft, wordt het nu zeker gelijk, 6-6 of 7-7. Geen winst, maar wel wat herstel.
 

Magikan

Well-known member
ADO in Friesland aan de haal met 3 sat?punten. Mooie afsluiting van de eerste helft van het seizoen :proost:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan