Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

SC Heerenveen

Well-known member
W?t een fantastisch weekend! Winst in de derby, een echte must, en ook tegen mijn (favoriete) tegenstander Kielse Rat 3 punten behaald. De satekroketten en de biertjes vliegen je hier om de oren! Er is maar ??n club in Friesland! En dat is ... uh ... PEC Zwolle! :p
 

Abubakari

Well-known member
Cambuur haakt voorlopig af na de derby nederlaag, de nummers 1 en 2 blijven winnen en nemen afstand van volgers Utrecht en Cambuur. Nummers 5, 6 en 7 PEC, Willem II en Roda JC wonnen wel.

Onderin vielen door het puntverlies van de onderste drie al drie beslissingen, Groene Scout, Mario en Pascallo degraderen en gaan vanaf ronde 13 in de Hoofdklasse verder.
De vierde degradant is degene die het minst gescoord, effectief gewoon echt de slechtste dus. Dat was Susa, die scoorde er deze week 8 en daardoor komt ie een stuk dichterbij Marinos die maar 3 keer scoorde.

Ook in de Hoofdklasse viel een beslissing, SKRC Nik is na zijn zege zeker van promotie. Voor Wezeper kan het bijna niet meer mis gaan, maar promotie is nog niet officieel.
FC Zwolle Ol? verspeelde zijn derde plaats aan Go Ahead Kampen. Maar er is nog 1 ronde om dat weer ongedaan te maken. Ook voor Owios/Prume en SV Hillegom/JMD is er nog een kans op een plek bij de beste drie. Mommiej en Reinoud kunnen niet meer bij de eerste 3 eindigen, maar Reinoud heeft nog wel volop kans om als best scorende door te gaan.

Dan was er nog de bekerreplay tussen Faian Feyenoord en JMD Hillegom, dat won Feyenoord overtuigend.


Heracles Almelo - Willem II (Banshee-f1987) 6-13
FC Groningen - PEC Zwolle (Kielse Rat-SCH) 6-8
Ajax - Roda JC (Marinos-Satyr) 3-5
Excelsior - Vitesse (Kralinger-Pascallo) 10-6
De Graafschap - PSV (zwammy-Mario) 8-7
ADO Den Haag - Feyenoord (Magikan-Fabian) 6-11
FC Utrecht - FC Twente (Simon-Groene Scout) 9-9
SC Heerenveen - SC Cambuur (PES5-Abubakari) 6-5
AZ - NEC (Maasveld-Susa) 8-8

1. sc Heerenveen 11-27 81-72
2. Feyenoord 11-24 89-62
3. PEC Zwolle 11-20 75-65
4. FC Utrecht 11-19 81-73
5. Roda JC 11-19 73-65
6. Willem II 11-18 86-80
7. SC Cambuur 11-17 77-66
8. Excelsior 11-15 75-72
9. FC Groningen 11-15 76-76
10. AZ 11-15 73-66
11. ADO den Haag 11-14 74-78
12. Heracles 11-14 71-79
13. NEC 11-14 63-68 *
14. De Graafschap 11-13 73-81
15. Ajax 11-13 67-73
----------------------------------
16. FC Twente 11-9 65-76
17. Vitesse 11-8 66-83
18. PSV 11-8 66-85


Bekerreplay
Feyenoord-SV Hillegom (Fabian -JMD) 11-7

HoofdklasseWeek #11
OWIOS (Prume) - vv Hattem (FC Zwolle ole) 7-5
SKCR (Nik) - VSV (Mommiej) 7-5
WHC (Wezeper88) - vv Hillegom (JMD) 9-7
Xerxes (Reinoud) - Go Ahead Kampen 8-11


1. SKRC (Nik) 11-21 69-63
2. WHC (Wezeper88) 11-19 77-64
3. Go Ahead Kampen 11-17 78-67

-------------------------------------------
4. vv Hattem (FC Zwolle ole) 11-16 63-70
5. OWIOS (Prume) 11-15 67-69
6. SV Hillegom (JMD) 11-14 73-75*
7. Xerxes (Reinoud) 11-12 73-78
8. VSV (Mommiej) 11-11 65-78

Week #12
Go Ahead Kampen - WHC (Wezeper88)
Xerxes (Reinoud) - SKCR (Nik)
VSV (Mommiej) - vv Hattem (FC Zwolle ole)
vv Hillegom (JMD) - OWIOS (Prume)

Oefenwedstrijd
SVZ-sc Feyenoord (Andre-Hankie) 8-5
 
Laatst bewerkt:

Simon

Administrator
Forumleiding
Doordat FC Twente van FC Utrecht moest winnen om degradatie te voorkomen, kwam er een hele open wedstrijd met veel ruimte en doelpunten aan beide kanten.
Toen de sat?dampen waren opgetrokken stond een schitterende 9-9 op het bord.
 

De Groene Scout

Well-known member
Doordat FC Twente van FC Utrecht moest winnen om degradatie te voorkomen, kwam er een hele open wedstrijd met veel ruimte en doelpunten aan beide kanten.
Toen de sat?dampen waren opgetrokken stond een schitterende 9-9 op het bord.
Inderdaad een hele fraaie 9-9, maar we schieten er niets mee op.
Nog 1 potje en u kunt ons bewonderen in de Hoofdklasse. Het is niet anders.
 

Hankie

Well-known member
De 1e oefenwedstrijd verloren. Het is een vertekend beeld omdat ik enkel jeugdspelers heb opgesteld (de jongste 6 jaar). De vaste kern had gisteren een bruiloft en kon ik dus niet met een kater het veld opsturen.
 

Mario

Well-known member
Degradatie met PSV, terecht ook. Vanaf de eerste speeldag meteen in de problemen ... iemand anders mag de vloek van PSV overnemen. Ik blijf de komende periode wat dichter bij huis in de hoofdklasse en keer terug naar Leonidas.
 

Nik

Member
Zo, net de laatste gasten de kantine uitgeveegd. Wat een feest zeg! Nog even de frituurpan schoonmaken en dan kan ik naar huis.
Op naar de Eredivisie ! :)
 

Fabian

Active member
Hoppa, met gemak. Competitiewedstrijd en bekerwedstrijd gewonnen. Multifunctioneel heet dat.
 

Susa

New member
Nou er is nog hoop voor NEC.

Gewoon voluit gaan volgende week en dan zien we wel waar het schip gaat stranden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hopppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heerlijk, die sat?kroketten met stukjes hert. Wat een stelletje bambi's liet coach Abubakari het veld indraven zeg. Ze scheten in de broek van angst.

Abubakari de Vries baalt van 'schijterig' spel Cambuur 

SC Cambuur-coach Abubakari de Vries hekelde zondag na de 2-0 nederlaag bij sc Heerenveen het optreden van zijn ploeg.


"Ik ben boos en teleurgesteld. We trainden gisteren voor 5.000 mensen, 1.200 fans stonden vandaag bij de bus toen we vertrokken naar het Abe Lenstra Stadion en dan startten we op deze manier, ik kan dat niet begrijpen", foeterde De Vries in gesprek met FOX Sports.

"We speelden z? schijterig, schandalig was het. Ik vind het onvoorstelbaar, dit had ik nooit verwacht."

De Vries, die met zijn ploeg de zevende plaats in de eredivisie bezet, wilde de vele blessures niet als excuus aanvoeren.

"Vandaag zat er ook een aantal beloften op de bank. Het is echter aan ons om een oplossing te vinden en die komt er ook wel. Die vele wisselingen horen er even bij."

Voor alle Camburista's:

IMG_2066.jpg


derby_spandoek.jpg




FORZA HEERENVEEN!
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Hopppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Waar gaat dat stukje over jong?

De Vries, die met zijn ploeg de zeventiende plaats in de eredivisie bezet,
Het was de nummer 1 tegen de nummer 4. "Een spannende topper die in 6-5 eindigde maar net zo goed andersom had kunnen eindigen", aldus de Sat?kroket International. Ik was goed te spreken over mijn mannen, lastige wedstrijd, jammer dat we niet net iets meer geluk hadden, dan win je hem gewoon.
Ik denk kortom dat jij een andere wedstrijd gezien hebt.
 

Reinoud

Well-known member
Wederom een zure nederlaag. Wel balen dat we vijf minuten te laat waren. Kan wel eens duur grapje worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waar gaat dat stukje over jong?


Het was de nummer 1 tegen de nummer 4. "Een spannende topper die in 6-5 eindigde maar net zo goed andersom had kunnen eindigen", aldus de Sat?kroket International. Ik was goed te spreken over mijn mannen, lastige wedstrijd, jammer dat we niet net iets meer geluk hadden, dan win je hem gewoon.
Ik denk kortom dat jij een andere wedstrijd gezien hebt.

Ach, zevende/zeventiende. Het zit dichtbij elkaar.
 

Fabian

Active member
Ik vind het wel jammer dat het jouw ploeg niet lukte om een toch niet zo productieve Heerenveen met een nederlaag weg te sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan