Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

FC Zwolle Ole

Well-known member
5-4 achterstand bij de rust.
Dus duidelijk de nederlaag in de satebeker nog niet verwerkt
In de rust maar even 3 spelers wisselen al zou ik ze ook wel alle 11 eruit kunnen halen.
 

Abubakari

Well-known member
5-4 voor de koploper in DE derby!

Het is wel de week van de gemiste kansen. Liet ik midweeks het intikkertje GAE-WII onbenut, nu slaag ik er weer in GRO-PEC te missen. En bij de derby heb ik ook 1-1 terwijl Cambuur dat gaat winnen. Laat ik zo even twee prijzen schieten in ??n week...
Of zou het toch gewoon nog goed komen? Olles leit noch iipen, Hup Cambuur!
 

Nik

Member
Mommiej staat na de zaterdagwedstrijden met 5-4 voor. Het verschil zal gemaakt moeten worden bij Heerenveen-Cambuur om zeker te zijn van een plek in de Eredivisie.
 

zwammy

Well-known member
Als AZ wint gelijkspel, wint AZ met 2-0 dan heeft PSV gewonnen en bij een gelijkspel of overwinning van NEC wint de Graafschap
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De goal van NEC bezorgd Roda de zege bij Ajax. Gaat lekker, Marinos :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Degradatie zal na dit weekend wel een feit zijn. Laatste 4 wedstrijden is het helemaal niks meer. Volgende week de laatste wedstrijd in de Eredivisie na jaren aanwezigheid als coach. Maar ik kom terug vanuit de Hoofdklasse.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vrees met grote vreze dat Cambuur ook hier de derby verliest. Belabberde week op deze manier. Maar goed, vorig jaar (en het jaar daarvoor ook) speelde ik om deze tijd tegen degradatie, count your blessings (en gewoon aan Ajax-RJC en ADO-Fey denken ;))
PES5 gefeliciteerd.
 

Mommiej

Well-known member
Gefeliciteerd Nik, VSV was op (niet gewend aan 2 wedstrijden in de week) en dachten na rust het wel op het gemakkie te doen...
 

Magikan

Well-known member
Wang grijpt in!

Komende week wok i.p.v. sat?kroketten :sad:

5adc62c0dc1f7bffcec99a9141e94957.jpg__800x0_q85_crop_subsampling-2_upscale.jpg
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Excelsior heeft een goede wedstrijd met 10-6 gewonnen. Daardoor degraderen we zeker niet rechtstreeks en voor de doelpunten voor doen we ook goede zaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan