Excelsior - Ajax staat nu 4-3. Omdat AZ met 3-0 voor staat tegen ADO en Abu 2-0 voorspeld heeft is de overwinning al binnen. Hele lekkere winst in de titelstrijd.
De ijsselderby geeft de doorslag, gefeliciteerd.
Dank je, het was een heel gelijkopgaande wedstrijd. Succes verder!
Na een tot nu toe prima verlopen seizoen is het de hele maand al kommer en kwel voor Sparta. Mijn toppositie in het gouden-schoen-klassement heb ik inmiddels verspeeld en in plaats van een stabiele subtopper, ben ik opeens degradatiekandidaat. Deze week is het niets anders en ik sta thuis tegen Heracles met 2-3 achter. Mocht ik deze wedstrijd ??k verliezen, dan zou ik zo maar eens tot onder de degradatiestreep kunnen zakken :hsv:
Tuurlijk, het 'nieuwe' Twente heeft niets van doen met de frauduleuze praktijken van vroeger.Heeft de grote Sateleider al bedacht wat er gaat gebeuren als het 'echte' VVV naar de Eredivisie promoveert? Komen de fraudeurs (a.k.a. FC Twente) dan weer terug in de Sate-eredivisie?
Heeft de grote Sateleider al bedacht wat er gaat gebeuren als het 'echte' VVV naar de Eredivisie promoveert? Komen de fraudeurs (a.k.a. FC Twente) dan weer terug in de Sate-eredivisie?