Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Tuurlijk niet, dan mag zwammy gewoon met NAC de eredivisie in. Moet ie wel eerst even promoveren natuurlijk, maar wie twijfelt daar nog aan?
Of Bernardo met Cambuur mocht Cambuur niet zelf promoveren.

@ de Corrupte Tukker (aka de Groene Scout): FC Twente staat in het Sat? Universum twaalfde in de vijfde klasse D, dus die zijn nog lang niet terug.

Mooi zo.

Ik wilde het toch even zeker weten.
 

Bernardo

Well-known member
Tuurlijk niet, dan mag zwammy gewoon met NAC de eredivisie in. Moet ie wel eerst even promoveren natuurlijk, maar wie twijfelt daar nog aan?
Of Bernardo met Cambuur mocht Cambuur niet zelf promoveren.

@ de Corrupte Tukker (aka de Groene Scout): FC Twente staat in het Sat? Universum twaalfde in de vijfde klasse D, dus die zijn nog lang niet terug.

Vriend.:duim:
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Zo we gaan dit weekend na een interland weekend weer van start met ronde 28.
Langzaam maar zeker komen de ploegen weer op het veld of stappen in de bus richting de wedstrijden.
PEC Zwolle gaat vol vertrouwen de confrontatie tegen Excelsior tegemoet.
Eerder dit seizoen werd het een overtuigende 3-7 overwinning voor PEC Zwolle in Rotterdam.
De wedstrijd was snel uitverkocht en im een vol stadion gaat het een aantrekkelijke en leuke wedstrijd worden.
Ikzelf verwacht een overwinning met duidelijke cijfers voor PEC Zwolle.
In ieder geval Excelsior (Kralinger) voorlopig nog geen kampioen.
 

De Groene Scout

Well-known member
In Nijmegen hebben we met de voltallige selectie 2 duels van Oranje bekeken de afgelopen dagen.
We weten nu in ieder geval hoe het niet moet.
HUP NEC!!!
 

Simon

Administrator
Forumleiding
De terugkeer van Sparta in het sat?universum liep tot aan februari zeer voorspoedig, maar na de desastreus verlopen maand maart staat Sparta opeens onder de streep. :wtf:
Mijn spelers hoefden gelukkig niet op reis voor onbeduidende internationale wedstrijden en daardoor heb ik 2 weken de tijd gehad om het team om scherp te krijgen.
Vandaag op onze verjaardag :)heinz:) spelen we de degradatiekraker tegen PSV. Ik hoef geen mooi voetbal te zien, zolang mijn spelers de club maar 3 punten cadeau doen.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Alleen het team van AZ (Bernardo) is nog niet aan de aftrap verschenen.
Voor de rest staan alle teams voor de aftrap te trappelen van ongeduld.
Eredivisie :
AZ - FC Groningen (Bernardo-Kielse Rat)
PEC Zwolle - Excelsior (FC Zwolle Ole-Kralinger)
Sparta Rotterdam - PSV (Simon-Magikan)
FC Utrecht - Willem II (Reinoud-Pascallovic)
Heracles Almelo - SC Heerenveen (fortuna1987-PES5)
Vitesse - NEC (Wezeper88-De Groene Scout)
Ajax - Feyenoord (Abubakari-Susa)
ADO Den Haag - Roda JC (Banshee-Andre)
VVV Venlo - Go Ahead Eagles (Maasveld-SC Heerenveen)
Hoofdklasse :
DCV Krimpen (Hankie) at Go Ahead Kampen
Sporting Andijk (Marinos) at SV Hillegom (JMD)
AVV Swift (Jef400) at Delfstrahuizen (Satyr)
Leonidas (Mario) at (zwammy)
 

Bernardo

Well-known member
Pfffff te laat. Jammer dat de scheidsrechter niet even heeft gewacht. De afsluitdijk was weer eens afgesloten.
 

Pascallovic

Well-known member
Je had een dag extra t.o.v. de vrijdag wanneer we normaal beginnen. Ik pleit voor minder rust in de topsport. Het gaat ten koste van je focus.
 

Bernardo

Well-known member
Mooi dat de tegenstander meewerkt met mijn verzoek. Daardoor staat het keurig 0-0 na de 2 wedstrijden die ik heb gemist.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zo'n Bernardo. Promoveert ie eindelijk, komt ie te laat. Een schande voor het sat? universum.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel opvallend trouwens. Bernardo naar AZ en dan neemt ie ook nog Arne Slot mee. Pas maar op dat ze je he et het stadion uitjagen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan