Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Satyr mag naar PSV, Magikan naar Roda JC en Mario had zijn best maar beter moeten doen.


Met jullie 'deals'.
 

Abubakari

Well-known member
Het zijn wel Gudelj-achtige praktijken hier, je niet kunnen opladen voor een satekroket-eredivisionist.

Ik snap de gedachte van Satyr ook niet. Het is niet Roda JC wat degradeert, het is de coach die ontslagen wordt en het in de hoofdklasse mag proberen. Dus waarom ie dan elke keer Roda JC wil om er daarna weer vanaf te willen...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik snap het ook niet. Met Roda voorspellen is alleen leuk als je dan in ieder geval degradeert met die club. Nu zit ik er aan vast, niemand wil Roda
 

Abubakari

Well-known member
Niemand gelooft dat nog sinds je vorig seizoen vrij lang in de top 5 stond met Roda JC. Stiekem heb je een hekel aan scheidsrechters.
 

Hankie

Well-known member
Waar moet ik morgen eigenlijk mijn eerste training gaan leiden? Alkmaar, Eindoven of Almelo?
 

Abubakari

Well-known member
Of Kerkrade? Ik heb geen idee, er is nogal wat gedoe, die Satanische Hippie weer.

Vannacht de stand, zien we dan wel weer eens.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je alles op 6-6 zet in je voorspelling degradeer je echt wel. Als je dat niet doet, moet je niet zeuren dat je in de Eredvisie blijft.
 

Mario

Well-known member
Waarom niet gewoon 4 degradanten? Als Satyr zo graag wil degraderen, vind ik het wel best hoor ;)
 

De Groene Scout

Well-known member
Zijn er nu mensen die vrijwillig willen degraderen hier?
Mocht dat echt zo zijn, dan wil ik wel vrijwillig handhaven natuurlijk. O ja, wel bij een andere club uiteraard; Heracles ben ik wel klaar mee.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zijn er nu mensen die vrijwillig willen degraderen hier?
Mocht dat echt zo zijn, dan wil ik wel vrijwillig handhaven natuurlijk. O ja, wel bij een andere club uiteraard; Heracles ben ik wel klaar mee.

Ja, met Marinos in de Hoofdklasse, dat wil ik wel hoor.
 

De Groene Scout

Well-known member
OK, zal morgen eens bellen met de directie in Kerkrade.
Ik hoop dat ik nog op tijd ben, vannacht zal de competitieleider ons wel toespreken.
 

Abubakari

Well-known member
Zijn er nu mensen die vrijwillig willen degraderen hier?
Mocht dat echt zo zijn, dan wil ik wel vrijwillig handhaven natuurlijk. O ja, wel bij een andere club uiteraard; Heracles ben ik wel klaar mee.

Oei, dan moet ik dus kiezen tussen joue en Marinos. Mag jij gokken wie er dan niet degradeert. (Heb jij ook eens een keertje iets goed). :D

Maar uh Satyr, wat is dat nou opeens met vrijwillig willen degraderen?:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan