Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Mooie zespunter gehaald bij de wedstrijden van half 3. Gokje gewaagd door Feyenoord op een gelijkspel te zetten, daar zal het gelukkig niet op beslist worden. Eindelijk kunnen we nog eens een drie punten bijschrijven ?n we zorgen nog eens voor een doelpuntenkermis. Dat noemen ze een geslaagd weekend! :proost:

Pfff, kansloos. Ik dacht nog kans te hebben omdat je 2 verrassende uitslagen had, maar die waren dus goed. Gefeliciteerd.
 

Reinoud

Well-known member
Yes, twee hattricks zijn voldoende voor de overwinning. Zeer blij dat mijn periode bij Utrecht is verlengd!
 

Mario

Well-known member
Het drama bij Leonidas komt steeds dichterbij ... onvoorstelbaar dat we de riante voorsprong de laatste weken totaal uit handen hebben gegeven.
 

Mario

Well-known member
Promotie misgelopen. Wellicht hebben we gewoon boven ons stand geleefd met een geweldige start, maar een dramatisch einde.

Felicitaties aan de rest, en verder gewoon weer 12 ronden door ploeteren in de hoofdklasse.
 
Laatst bewerkt:

fortuna1987

Well-known member
Promotie misgelopen. Wellicht hebben we gewoon boven ons stand geleefd met een geweldige start, maar een dramatisch einde.

Felicitaties aan de rest, en verder gewoon weer 12 ronden door ploeteren in de hoofdklasse.

Ik zat net juichend op de bank bij de 1-2 van Heracles, dat was nodig voor promotie. Wat hebben de mannen het nog bloedstollend spannend gemaakt. Maar zo keert deze trainer na de disciplinaire terugzetting binnen 12 wedstrijden terug waar we horen.

Succes in het vervolg van de hoofdklasse.
 

Magikan

Well-known member
Yes, gewonnen! Promotie is een feit. Zal ik PSV maar bij de hand nemen? Er is flink geoefend op penalties ;)
 

SC Heerenveen

Well-known member
Hoppa, dat is overwinning 4 op rij! Go Ahead Eagles heeft de zaakjes steeds beter op orde, en eindelijk wordt er ook wat gescoord in de Adelaarshorst.
Vijf weken geleden nog vechten tegen degradatie in 2 opzichten, nu gewoon naar boven kijken in het linkerrijtje. Lekker hoor!
 

Kielse Rat

Well-known member
Pfff, kansloos. Ik dacht nog kans te hebben omdat je 2 verrassende uitslagen had, maar die waren dus goed. Gefeliciteerd.

Ik heb inderdaad wat risico's in mijn spel gelegd. Ik hoopte op die manier het tij te keren en dat pakte deze week dus goed uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan