Zolang ze er onder blijven en er eentje al uit de beker ligt, dan heb ik mijn twijfels. AZ heeft ook nog eens de hulp van Abu nodig om uberhaubt in de Eredivisie te blijven overleven. Maar gelukkig regelen Ajacieden dat onder goed elkaar.:heinz::duim:Netjes Abu. Ook mooi dat PSV 2 wedstrijden moet spelen, pakken we gewoon de laagste score van hem :duim:
Bedankt Reinoud., 19 goals meer dan Willem II, en toch aan de special two blijven twijfelen :cab:
Blamage in Den Haag... Van harte Marinos !
Heb je weer een avondje met Gevegt gezeten gister? Je voorbarigheid heeft je vaker genekt.AZ heeft ook nog eens de hulp van Abu nodig om uberhaubt in de Eredivisie te blijven overleven. Maar gelukkig regelen Ajacieden dat onder goed elkaar.:heinz::duim:
Dus je gaat ondanks de hulp van Abu toch degraderen?Heb je weer een avondje met Gevegt gezeten gister? Je voorbarigheid heeft je vaker genekt.
Zucht...Dus je gaat ondanks de hulp van Abu toch degraderen?
En dan is het ook nog eens of je tegen een stuk beton staat te praten.Ik weet ook niet wat er in dat water zit daar?
6 punten uit 5 wedstrijden. Ik heb Swift niet kunnen behoeden voor de rode lantaarn. De opmerking naar collega Bernardo is dan ook grootspraak gebleken. Volgende week maar zonder druk spelen, en met een schone lei de volgende competitie in gaan. Het moet mogelijk zijn wat ploegen onder me te houden.
Bitte!Hehe, eindelijk onder de streep! Roda degradeert zondag :duim:
Dit staat je beter. :duim:
Wij gaan proberen om nog op plek 5 te eindigen, en dan eindigen we gewoon keurig in de middenmoot. Het lek is boven.
AVV Swift (Jef400) at Go Ahead Kampen
Ik hoop dat ik tegen de nummer laatst even 3 punten pak, want ik bak er nog niet veel van dit seizoen.
Kroketten bakken gaat mij beter af...
Mijn favoriete getal heb ik wel dubbel in de stand
6. Go Ahead Kampen 11-14 69-69
De winst in de IJsselderby is aardig gevierd, pas vannacht zijn ze met kleine oogjes weer richting Deventer vertrokken. In ieder geval goed voor de teamspirit.