Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Het zit wat tegen in de slotfases op zaterdag. Perreiro verprutst in de 93' minuut een 3 punter voor Ajax, Ogbeche bezorgde Excelsior een driepunter in de 86' minuut en de late gelijkmaker van Sparta kost me ook 3 punten. Staat tegenover dat ik blij blijk te mogen zijn met de gemiste penalty van Sch?ne (en Kralinger niet, het blijft een wonderlijk spel).
 

Pascallovic

Well-known member
Hoppa, de puntjes zijn weer binnen. De 2-2 in Rotterdam maakt het verschil. Topscores hoeft niet, gewoon vaker scoren dan je tegenstander:duim:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Wat een schitterende wedstrijd in De Kuip zeg, dikverdiend punt! Daardoor voldoende uitgelopen op de koploper. We're on fire, geen degradatie zorgen voorlopig.
 

Bernardo

Well-known member
Mijn doelstelling is om de sukkel Bernardo onder mij te houden. Helaas speel ik niet meer tegen hem, zijn zo langzamerhand gratis punten.:jerry:

Haha je grote mond niet waar kunnen maken. 4 punten los van de nummer laatst. Wie is hier nou de sukkel? Doei. :duim::proost:
 

Mario

Well-known member
Gelijkspel voor Leonidas. Fortuna en Hankie winnen, verlies voor Magikan.

Het gaat volgende week heel spannend worden in de hoofdklasse. 4 ploegen nog in race voor promotie. Voor Leonidas de topper tegen Fortuna ...
 

Jef400

Well-known member
Het kon ook niet veel slechter natuurlijk :V...
Nee, ik ben te laat in het seizoen ingestapt. Volgend seizoen kijken we waar we staan.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De eindstanden :

Eredivisie :
VVV Venlo - Roda JC (Maasveld-Satyr) 7-4
Willem II - FC Groningen (Pascallovic-Kielse Rat) 6-3
Heracles Almelo - Sparta Rotterdam (De Groene Scout-Simon) 4-5
Vitesse - PSV (Wezeper88-JMD) 5-4
Ajax - Excelsior (Abubakari-Kralinger) 3-6
PEC Zwolle - Go Ahead Eagles (FC Zwolle Ole-SC Heerenveen) 3-6
FC Utrecht- NEC (Reinoud-zwammy) 4-9
Feyenoord - SC Heerenveen (Susa-PES5) 8-5
ADO Den Haag - AZ (Banshee-Marinos) 3-6
Hoofdklasse :
VVA (Magikan) at MKV'29 (Bernardo) 6-8
DCV Krimpen (Hankie) at SVZ (Andre) 5-3
Jef400 (AVV Swift) at Sittardia (fortuna 1987) 5-7
Go Ahead Kampen at Leonidas (Mario) 4-4
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan